Skocz do zawartości

Recommended Posts

pobor pradu %-)

ogolnie w nowych konstrukcjach jest ok

ja mam od dzis quad SLI na 2x gtx 295 i jeszcze nie zdazylem tego przetestowac

jutro zaczne robic testy i na weekend dam relacje

z 2x GPu nie widzialem jak nrazie problemow w nvidi (nie licze migajacych flag w 3dmark vantage). Crysis 1 i 2 smigaja szybciej niz na 480-tce (ki9lka klatek ale szybciej)

nie widzialem tych slynnych mikroprzyciec moze to juz zlikfidowali w nowych sterach)

z crossfire na starym kompie w uk na 2x6950 mialem troszczke wiecej problemow ale to na palcach jednej reki mozna policzyc a i tak podobno byly sposoby by to naprawic

ogolnie jestem zwolennikiem rozwiazan multi GPu ;)

Edytowane przez tommyt1983
Gość effendi360

na 2x 670 bedzie gdzies 500 dla calej platformy co tez nie malo

Nie będzie na pewno. 500w to brały 570 w sli na mmetro 2033 albo wieśku2.

nie wiem ile dla mnie to duzy pobór prądu, nie znam sie na tym poprostu jestem zielony w tych sprawach... ;/

Jak wyżej. Albo się nie bierz albo się popytaj, poczytaj co i jak. SLI się nie kończy na kupieniu dwóch kart. Potrzebny odpowiedni zasilacz, procek, płyta, z dobrym rozmieszczeniem PCIe i przede wszystkim naprawdę dobrze owiana buda.

Nie będzie na pewno. 500w to brały 570 w sli na mmetro 2033 albo wieśku2. Jak wyżej. Albo się nie bierz albo się popytaj, poczytaj co i jak. SLI się nie kończy na kupieniu dwóch kart. Potrzebny odpowiedni zasilacz, procek, płyta, z dobrym rozmieszczeniem PCIe i przede wszystkim naprawdę dobrze owiana buda.

tak jak kolega napisal

ZASILACZ to podstawa!

pozniej buda

a na koncu rozmieszczenie kart

ja mam specjalnie jedna na single pcb(na dole) i dualpcb (na gorze)

singlepcb mana dole wolny wiatrak a dual pcb bierze powietrze otworem w gornym pcb

jakbym uzyl 2x single pcb to ta na gorze by sie gotowala z racji tegoze karty sie prawie dotykaja

Edytowane przez tommyt1983