Skocz do zawartości

słuchawki+karta dzwiękowa do 500-600 zł


Recommended Posts

Witam, tak to ponownie ja :P zmieniłem plany ponieważ zmieniły się fundusze i teraz myślałem nad tym żeby kupić słuchawki i do tego kartę dźwiękowa (bo interga nie ma chyba sensu) . słuchawek będę używał do słuchania muzyki i czasami do grania, słucham dnb, muzyki elektronicznej czasami rock tak więc powinny mieć dobry bas : ) fundusze to mniej więcej 500-600 zł na kartę i słuchawki przeglądałem parę tematów słuchawki mogą mieć mikrofon ale nie muszą (dokupię sobie osobno) . co do karty zastanawiałem się i jestem kompletnie zielony z tego. niestety, możecie coś polecić ? z góry dziękuję i przepraszam za tyle tematów ale sytuacja szybko się zmienia :P

 

EDIT: myślałem nad

 

https://www.google.pl/search?aq=f&sugexp=chrome,mod=6&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=AKG+GHS+1

 

+

 

http://www.ceneo.pl/15992986

Edytowane przez ProXimo
Link to post
Share on other sites

a czy do tych 600 zł nie lepiej będzie kupić jakąś wewnętrzną dzwiękówkę ? co do słuchawek to wybrałem z jednego tematu ale zastanawiam się czy do 300 zł (gdzieś połowa sumy) nie znajdą się jeszcze lepsze ?

 

te px 360 kosztują około 450 zł warte są swojej ceny czy nie odczuję różnicy ?

Edytowane przez ProXimo
Link to post
Share on other sites

Cal przereklamowane być może ale chlopak chce wydac 500-600 PLN :)nawet naj*****istsze słuchawki nic nie pokaża jak bedziemy mieli słabą kartę dźwiękową. Dobrej jakość wzmak w karcie to podstawa. Oczywiście w głównym rozrachunku warto jednak wiedzieć, że najważniejsze słuchawki jeśli chodzi o doznania słuchowe

Link to post
Share on other sites

nie musi to być zewnętrzna karta dźwiękowa może być wewnętrzna (też widziałem jakąś z audiotracka) a co do słuchawek nie muszą mieć mikrofonu, i tak w planach miałem kupno tego Zalmana mogą być same słuchawki zastanawiałem się nad jakimiś od sennheiser-a ale tych lepszych modeli wcale nie znam ; /

Link to post
Share on other sites