Skocz do zawartości

Wyprawy i wycieczki rowerowe czyli gdzie ostatnio byłeś swoim jednośladem, napędzanym siłą mięśni


Recommended Posts

Ten bujany nawet fajny choć nie moim guście.

 

Rower do downhillu :) Strasznie ciężko się takim jeździ po asfalcie lub pod górę ;)

 

Heble 20cm?

Przód 200mm, a tył 180mm :)

 

No ale w Authorze to powinieneś ustawić sobie siodełko

Ono było tak specjalnie ustawione do zjazdu z Kopy. Na wysokim trudniej się jedzie po takich głazach itp :) A po asfalcie/drogach polnych jeżdżę z siodełkiem na prawidłowej wysokości.

Edytowane przez mi1996
Link to post
Share on other sites

Teraz do XC zaczęli wprowadzać regulowane sztyce z pneumatycznym podnoszeniem, świetna sprawa ale cena zabija.

http://7anna.com.pl/oferta/kindshock.html

 

Z dedykacją dla effendiego. Świetnie wygląda ta nowa Gangsta na 2013, chyba się na nią skuszę zamiast na Tractiona 29.

 

http://www.team29er.pl/images/stories/news/Rowery/author%20i%20agang%202013/Gangsta-7.29.jpg

Link to post
Share on other sites

Wy Tu macie jakieś wybujałe marzenia... a mi do szczęścia potrzebne tylko Manitou Tower Pro 29, Accent Peak 29, para dobrych kół na maszynowych Novatecah, resztę mogę dać ze swojego, no co najwyżej nowe klocuszki i nowy napęd, może 3x10 :)

 

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/466196_199014160204876_929691234_o.jpg

Link to post
Share on other sites

pisali że maja mniejszą przyczepność z podłożem

 

To akurat bujda, twentyninery mają lepszą przyczepność.

lepiej się jeździ nimi po dziurach. itp

 

To prawda.

 

Ich wadą jest na pewno mniejsza zwrotność i podobno gorzej się podjeżdża pod większe górki.

Link to post
Share on other sites

Tak patrzę i zazdroszczę, ja nie mam żadnej górki w pobliżu. Tylko takie z 50m przewyższenia max. Centralna Polska jest nuudna, wszędzie taki sam widok. Chyba że ktoś właśnie jeździ po centrum i może polecić jakąś ciekawą traskę :)

Moja ostatnia traska http://www.endomondo...uts/vbRMlrqyX8o

 

http://img441.imageshack.us/img441/3704/p1010836pankopiowanie.jpg

Budowa S8

http://img560.imageshack.us/img560/319/p1010837pankopiowanie.jpg

Jedna z większych górek w okolicy

http://img267.imageshack.us/img267/9328/p1010849kopiowanie.jpg

Stał przed wjazdem na złomowisko.

http://img841.imageshack.us/img841/7092/p1010845kopiowanie.jpg

Link to post
Share on other sites

Co do 29"

 

Mamy większą powierzchnię styku opony z nawierzchnią co wynika z racji większego koła, więc przyczepność wzrasta. Większe koło ciężej jest rozpędzić i ciężej zahamować, lecz łatwiej utrzymać nim stała prędkość (29 na trasie pojedzie szybciej i dalej od 26). Rower jest nieco dłuższy, więc na pewno będzie miał większą średnicę zawracania, jeśli jednak o zwrotność idzie to już indywidualna kwestia geometrii poszczególnych ram. Większe koło "wpada" w mniejszą ilość dziur z racji oczywistych ;)

 

Mało jeżdżę po górach, najczęściej asfalty, betony, bruki i szutry. Dla mnie liczy się to, by łatwiej było mi jechać ze stałymi prędkościami powyżej 30 km/h, ponieważ na 26" po godzinie takiej jazdy zaczyna być ciężko... trzeba zapalić :wariat:

 

Następna sprawa - powiem szczerze: Manitou, XT, większe koła, biel i czerń - klasa, lans i bounce wśród znawców tematu, nie oszukujmy się.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...