Skocz do zawartości

Chłodzony cieczą hackintosh (6 tyś. zł)


Recommended Posts

xWitam,zaskoczył mnie nagły przypływ gotówki chętnie zrobiłbym sobie nowego PC. Starego(za 800zł może ktoś pamięta: http://forum.benchmark.pl/topic/38411-zestaw-do-800zl/ ) oddam za pół darmo w dobre ręce komuś z benchmarkowców jak powstanie nowy (wymogiem będzie conajmniej 100 postów na forum ).

 

Przejdźmy do konkretów, tak naprawdę budżet mam nieograniczony ale nie warto marnować pieniędzy więc nie chce za bardzo szaleć jednak chce mieć mocny sprzęt na którym będę mógł w ciszy pograć i nie musieć myśleć o upgradzie go przez kilka lat.

 

Więc wkurza mnie szum wentylatorów i chce żeby był prawie bezgłośny dlatego chce zrobić zestaw chłodzony cieczą. W chłodzeniu cieczą nie mam żadnego doświadczenia,doradzi mi ktoś z was coś czy musze w tej sprawie pytac na cooling.pl?

 

W innym temacie (http://forum.benchmark.pl/topic/53395-cicha-karta-na-ktorej-wszystko-pojdzie-na-maxa/page__st__40) doszedłem do wniosku że najlepsza będzie karta: http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=02G-P4-2689-KR&family=GeForce%20600%20Series%20Family&sw tylko musze ją znaleźć w sklepie gdzie jest wysyłka do polski.

 

Mam dysk HDD 500Gb wd z serii black i będzie on jako magazyn na dane i chciałbym SSD na system programy i gry.Mój zasilacz to pentagram 620W jednak dosyć starej generacji, nie wiem czy warto go wymieniać, mocy chyba nie braknie mu ale nie ma modularnej budowy to jak uważacie.

 

Jak będę robił chłodzenie wodne to chciałbym żeby było je widać, jaką obudowę polecacie?Najchętniej w ogole bym tego kompa nie wkładał do obudowy tylko np przykręcił na jakieś ramie i powiesił na ścianie lub wpakował do kompletnie przeszklonej jednak to raczej nie możliwe więc polećcie obudowy gdzie będzie się dobrze prezentował.

 

Podsumowując:

 

Płyta główna:?

Procesor:?(myśle że jakieś i5 lub i7 jednak czy ivy czy sandy oraz jakie dokładnie zostawiam waszej decyzji)