Kostek_ZL 0 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 witam nie znam się na routerach a musze jakis kupic do internetu o predkosci 25 mb/s (predkosc niedlugo zostanie zwiekszona). chodzi mi o jakis router wifi do 150 -160 zl. co moglibyscie mi polecic. Cytuj Link to post Share on other sites
grzesiu129 11 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 Mało sprecyzowane pytanie. Zależy od jakiego usługodawcy masz neta? Bezprzewodowy Router Asus RT-N10 xDSL WiFi N 150Mb Asus Router RT-N10U WiFi802.11b/g/n USB Prinserver Router WiFi TP-LINK TL-WR941ND Kablówka FVat Wwa TP-Link TD-W8961ND ADSL WiFi 300Mb/s Neo Warszawa Cytuj Link to post Share on other sites
Kostek_ZL 0 Napisano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 dialog... nie znam sie na tym wiec nie wiem co mam napisac Cytuj Link to post Share on other sites
siban 22 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Jaki router/modem masz teraz? Po pierwsze musisz podać czy chcesz zwykły router, czy router adsl (z modemem). Do zwykłego routera żeby mieć neta musisz dodatkowo podpiąć modem kablem sieciowym RJ45. Router Adsl modem ma już w sobie, to takie 2 w 1. Kolejna rzecz to musisz określić jego przeznaczenie: Annex A (linia analogowa), Annex B (linia cyfrowa-ISDN). Ta informacja powinna być gdzieś na modemie/routerze (lub pudełku), którego obecnie używasz. Jeśli wiesz jak dostać się do panelu konfiguracyjnego to podaj modulację jaką masz obecnie, ewentualnie prędkość internetu. Podejrzewam że jest to ADSL2+. Przy modulacji ADSL2+ maksymalny transfer do użytkownika wynosi 24Mb/s, a od użytkownika 1Mb/s. W ADSL2+ M transfer od użytkownika zwiększa się do 3.5Mb/s. Na podstawie tych danych można szukać odpowiedniego routera. Cytuj Link to post Share on other sites