Skocz do zawartości

gta4 - problem z teksturami


Recommended Posts

Brak 50% tekstur. Kiedyś tak nie miałem. Jednak odinstalowałem grę i teraz, po 2 miesiącach znów zainstalowałem. Nie ściągałem paczy itp., stery najnowsze. Tak to wygląda:

 

http://screenshot.xfire.com/screenshot/ ... c28d58.png

 

http://screenshot.xfire.com/screenshot/ ... 9dbdb1.png

 

http://screenshot.xfire.com/screenshot/ ... 048900.png

 

Proszę o pomoc.

 

Pisz uważnie - zwracaj uwagę na dużą literę za początku zdań.

Link to post
Share on other sites

Tworzysz plik commandline.txt w folderze z grą i wpisujesz:

commandline.txt
-availablevidmem 1.9
Odciąża to kartę graficzną - tekstury będą wczytywać się z RAM-u. Sprawdza się to w przypadku osoby, która ma min. 2,5 GB RAM, najlepiej powyżej 3GB. Ty masz 4GB więc gra Ci nie zwolni a tekstury mogą się poprawić 8-)

 

Dodatkowo jeśli "cierpisz" na małą liczbę FPS, możesz zajrzeć tutaj - wątek dotyczący edycji pliku "commandline.txt" i wzrostu liczby klatek na sekundę (FPS - "frames per second").

Link to post
Share on other sites

Dobra, zostaje jeszcze jedna sprawa. Wkładasz płytkę DVD do napędu i wybierasz z menu napraw - szybki nadpis plików i wgrywasz patcha 1.0.4.0. Dodajesz plik "commandline.txt" i uzupełniasz go treścią z posta wyżej. Jak nie pomoże to zainstaluj wszystkie patche od 1.0.1.0 do 1.0.4.0. Jeśli nadal nie będzie działać zrób reinstalacje gry.

Link to post
Share on other sites

Czyli problem rozwiązany :P

Ja w GTA przestaem grać od VC. Jedyne słuszne GTA to byly 1,2,3 :menda: W 2. przez siec to była rozrywka! A w trójce, ta grafika! Do dziś pameitam jak zobaczylem GTA 3 pierwszy raz, taki to szok był. A kolejne GTA to juz dodawanie kilku szczegółów, nowe miasto, zmiana nazwy bohatera i tyle. Najlepsze bylo strzelanie w auto tak dlugo az sie zapalało, a nie to co teraz, że kazdą szybe/opone mozna rozwalać osobno ;P

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jak plik 50 MB może zawierać 3 pliki o łącznej wartości ok. 120 MB :wariat: Dodakowo pliki samego patcha 1.0.4.0 - niemożliwe.

Każdy z patchy zawiera poprzedniego. Pierwszy miał chyba koło 30MB, drugi zawierał pierwsze 30 plus coś nowego itd...

 

Tworzysz plik commandline.txt w folderze z grą i wpisujesz:

commandline.txt
-availablevidmem 1.9
Odciąża to kartę graficzną - tekstury będą wczytywać się z RAM-u. Sprawdza się to w przypadku osoby, która ma min. 2,5 GB RAM, najlepiej powyżej 3GB. Ty masz 4GB więc gra Ci nie zwolni a tekstury mogą się poprawić 8-)

Mam 4GB, system 32 bit, więc właściwie 3 i coś... Wyłączyłem plik stronicowania, aby textury nie wchodziły na dysk, i Przy avalajble na poziomie 2.0 i większym gra się wyłącza. Komunikat, że brakuje pamięci, mimo, że w użyciu jest 2.7GB RAM/3.25 obsługiwane.

 

Dlaczego? bo systemy 32 bit potrafią przydzielić max 2GB na jedną aplikację - taką bynajmniej dostałem od kogoś odpowiedź.

 

Masz pomysł na inną odpowiedź? bo ja jestem bezradny.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...