Zbysio 0 Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html. Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy : Uwaga Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu. Za utrudnienia przepraszamy. Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. :help: w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa dziękuję po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
yanis 0 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 Ja mam ten sam problem z tym sklepem. Padl mi dysk zewnetrzny WD. Sklepu nie ma, serwisu producenta w Polsce tez nie znalazlem... Ponad 7 stowek w plecy. A, co gorsza, wydalem w tym sklepie ladny kawal grosza (skladalem tam cale zestawy komputerowe). Pozostaje miec nadzieje, ze nic wiecej nie padnie. Na przyszlosc pozostaje tylko nauczka, zeby jeszcze sprawdzac dostepnosc serwisowa w Polsce. Panom z WD ja juz "serdecznie dziekuje". Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 właściciel obiecywał że po nowym roku wznowi działalność, jest blokowany przez policję, ale sprawdziłem to, jest to nieprawda, ale pozycjonowanie stron ma na bieżąco http://www.google.pl/search?hl=pl&sourc ... j+w+Google i chyba nie zamierza klientom naprawiać sprzęt, gdzieś czytałem że sprzęt pochodził z lewej dystrybucji i nie miał gwarancji, a jak się zaczął sypać to działalność zawieszona, a już niedługo pokończą się gwarancje i po sprawie nie mówię już o innych sprawach jak zrobienie ludzi w ..................... ale to przykre Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 Na policję sprawę zgłosiłeś? :> Cytuj Link to post Share on other sites
Damian Szymański 16 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 Nie jesteś wcale na straconej pozycji. Spróbuj jeszcze kontaktować się z nimi polubownie, jeżeli nie będzie odpowiedzi lub odpowiedź będzie wymijające idź na policję i zgłoś sprawę. Możesz również równocześnie (ściągnij odpowiedni druk) wypełnij go, będzie to wezwanie do naprawy sprzętu, dasz im klauzulę wykonalności 2 tygodnie, po czym załączysz adnotację, iż w przypadku nie wykonania niezbędnych napraw serwisowych skierujesz sprawę do sądu (konsumencki? hmm raczej bym na początku widział tutaj rejonowy), oraz dołączysz info. o pokryciu przez nich kosztów procesowych. Do wezwania załącz ksero dowodu zakupu/faktury/paragonu + gwarancji. Wyślij na piśmie poleconym, (zazwyczaj taka metoda działa, jak ktoś poczuje nad sobą wizję procesu sądowego i późniejszego pokrywania kosztów procesowych zazwyczaj przystaje na twoje warunki). Jeżeli nie będzie odpowiedzi idź na policję zgłoś sprawę, później ewentualnie wystąp na drogę sądową. Ewentualnie jeżeli chcesz sobie tego oszczędzić zadzwoń do urzędu ochrony konsumentów i dowiedz się w jaki sposób możesz uzyskać naprawy serwisowe od firmy Galaxy. W przypadku upadku sklepu i innych podobnych przyczyn za serwis sprzętu powinien być odpowiedzialny producent więc ten urząd może Ci wiele pomóc. Ale nie martw się, da się tą sprawę załatwić (co prawda jestem na pierwszym roku prawa, ale na prawach konsumenta to się mało jeszcze znam), ale uważam, że sprawa do załatwienia, wyślij pismo, jak nie przyniesie efektów idź dalej za ciosem tak jak Ci pisałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja Czy ktoś wie gdzie jest serwis kart graficznych Galaxy, moja padła ale jest na gwarancji sklep też padł ??? :oops: a dystrybutor na Polskę i regionalni nie naprawiają. Karta 9800GTX+ ma rok, najpierw piszczały cewki ( ale to podobno normalne ), potem czasem, zwieszało vistę 64, niby komunikat błąd sprzętowy nr.xxxxx i niebieski ekran, ale chodziła. Podłączyłem ja wyświetla obraz ale z takimi kwadratami na ekranie, jak ładuję sterowniki to obraz poprawia się na normalny po załadowaniu systemu i sprawdzeniu karty graficznej nie ma jej jako sprzęt nigdzie, brak ilości pamięci, temperatury, obrotów wentyl. kiszka ??? Była w innym kompie z innym zasilaczem i to samo a dioda diagnostyczna świeci na zielono lipa padła sztuka a tak dzwoniąc po serwisach z neta powiedziano mi że Galaxy to Chiński szajs że się tego nie naprawia tylko na wymianę Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja smilies/krzywy.gif Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html. Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy : Uwaga Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu. Za utrudnienia przepraszamy. Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. smilies/help.gif w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa dziękuję smilies/wink.gif po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji pisałem już wszędzie ale 0 odpowiedzi, nikt się nie poczuwa, napisałem do komputronika zgodnie z sugestią właśnie posłałem następną i po polsku i angielsku ale nikt nie przejmuje się odbiorcą finalnym Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja Jako jedyny sklep odpowiedział komputronik.pl, chętnie ale prowadzą pośrednictwo sprzętu gigabyte, tak więc pójdzie chyba do kosza albo sklep w którym kupiłem zacznie znowu handlować czyli KDO.PL i tak już walczę prawię miesiąc i nic Nie polecam tej firmy GALAXY TECHNOLOGY Tylko sprzedają buble a coraz więcej się czyta po forum jak padają , a eksperci odpowiadają bo Chińskie lepsze z Taiwan Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja Czy ktoś wie gdzie jest serwis kart graficznych Galaxy, moja padła ale jest na gwarancji sklep też padł ??? :oops: a dystrybutor na Polskę i regionalni nie naprawiają. Karta 9800GTX+ ma rok, najpierw piszczały cewki ( ale to podobno normalne ), potem czasem, zwieszało vistę 64, niby komunikat błąd sprzętowy nr.xxxxx i niebieski ekran, ale chodziła. Podłączyłem ja wyświetla obraz ale z takimi kwadratami na ekranie, jak ładuję sterowniki to obraz poprawia się na normalny po załadowaniu systemu i sprawdzeniu karty graficznej nie ma jej jako sprzęt nigdzie, brak ilości pamięci, temperatury, obrotów wentyl. kiszka ??? Była w innym kompie z innym zasilaczem i to samo a dioda diagnostyczna świeci na zielono lipa padła sztuka a tak dzwoniąc po serwisach z neta powiedziano mi że Galaxy to Chiński szajs że się tego nie naprawia tylko na wymianę Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja smilies/krzywy.gif Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html. Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy : Uwaga Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu. Za utrudnienia przepraszamy. Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. smilies/help.gif w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa dziękuję smilies/wink.gif po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji pisałem już wszędzie ale 0 odpowiedzi, nikt się nie poczuwa, napisałem do komputronika zgodnie z sugestią właśnie posłałem następną i po polsku i angielsku ale nikt nie przejmuje się odbiorcą finalnym Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja Jako jedyny sklep odpowiedział komputronik.pl, chętnie ale prowadzą pośrednictwo sprzętu gigabyte, tak więc pójdzie chyba do kosza albo sklep w którym kupiłem zacznie znowu handlować czyli KDO.PL i tak już walczę prawię miesiąc i nic Nie polecam tej firmy GALAXY TECHNOLOGY Tylko sprzedają buble a coraz więcej się czyta po forum jak padają , a eksperci odpowiadają bo Chińskie lepsze z Taiwan Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 a tak czytelniej? :> Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Nie jesteś wcale na straconej pozycji. Spróbuj jeszcze kontaktować się z nimi polubownie, jeżeli nie będzie odpowiedzi lub odpowiedź będzie wymijające idź na policję i zgłoś sprawę. Możesz również równocześnie (ściągnij odpowiedni druk) wypełnij go, będzie to wezwanie do naprawy sprzętu, dasz im klauzulę wykonalności 2 tygodnie, po czym załączysz adnotację, iż w przypadku nie wykonania niezbędnych napraw serwisowych skierujesz sprawę do sądu (konsumencki? hmm raczej bym na początku widział tutaj rejonowy), oraz dołączysz info. o pokryciu przez nich kosztów procesowych. Do wezwania załącz ksero dowodu zakupu/faktury/paragonu + gwarancji. Wyślij na piśmie poleconym, (zazwyczaj taka metoda działa, jak ktoś poczuje nad sobą wizję procesu sądowego i późniejszego pokrywania kosztów procesowych zazwyczaj przystaje na twoje warunki). Jeżeli nie będzie odpowiedzi idź na policję zgłoś sprawę, później ewentualnie wystąp na drogę sądową. Ewentualnie jeżeli chcesz sobie tego oszczędzić zadzwoń do urzędu ochrony konsumentów i dowiedz się w jaki sposób możesz uzyskać naprawy serwisowe od firmy Galaxy. W przypadku upadku sklepu i innych podobnych przyczyn za serwis sprzętu powinien być odpowiedzialny producent więc ten urząd może Ci wiele pomóc. Ale nie martw się, da się tą sprawę załatwić (co prawda jestem na pierwszym roku prawa, ale na prawach konsumenta to się mało jeszcze znam), ale uważam, że sprawa do załatwienia, wyślij pismo, jak nie przyniesie efektów idź dalej za ciosem tak jak Ci pisałem. tu kolega ma rację, sprawa jest irytująca jest przedstawiciel na Polskę http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Apo ... 2&aq=f&oq= został wykasowany z wszystkich serwerów a było tam dobrze opisane. A tak konkretnie to albo gdzieś, ktoś wskaże serwis kart Galaxy Technology, albo sklep się reaktywuję Aicon Dawid Cieślak Kraków, ul. Siewna 23 /72 małopolskie Tel.: 0 12 633 24 87 48 608 360 326 Firma "AICON" - Dawid Cieślak 31-153 Kraków ul.Szlak 30 Pon.-pt. 10:00 - 18:00 Soboty 10:00 - 14:00 Tel. (12) 633-24-87 a przeraża mnie fakt że zostawiłem tam ładne parę tysięcy, sprzęt jest na gwarancji ( 2-5lat )tylko u kogo Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.