Skocz do zawartości

KDO.pl czyli Firma Aicon problem z reklamacją i gwarancją


Recommended Posts

;) Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html.

Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy :

Uwaga

Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu.

Za utrudnienia przepraszamy.

Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. :help:

 

 

 

w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy :) ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa

dziękuję :)

 

 

 

po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Ja mam ten sam problem z tym sklepem. Padl mi dysk zewnetrzny WD. Sklepu nie ma, serwisu producenta w Polsce tez nie znalazlem... Ponad 7 stowek w plecy. A, co gorsza, wydalem w tym sklepie ladny kawal grosza (skladalem tam cale zestawy komputerowe). Pozostaje miec nadzieje, ze nic wiecej nie padnie.

Na przyszlosc pozostaje tylko nauczka, zeby jeszcze sprawdzac dostepnosc serwisowa w Polsce. Panom z WD ja juz "serdecznie dziekuje".

Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...

właściciel obiecywał że po nowym roku wznowi działalność, jest blokowany przez policję, ale sprawdziłem to, jest to nieprawda, ale pozycjonowanie stron ma na bieżąco http://www.google.pl/search?hl=pl&sourc ... j+w+Google

i chyba nie zamierza klientom naprawiać sprzęt, gdzieś czytałem że sprzęt pochodził z lewej dystrybucji i nie miał gwarancji, a jak się zaczął sypać to działalność zawieszona, a już niedługo pokończą się gwarancje i po sprawie nie mówię już o innych sprawach :roll: jak zrobienie ludzi w ..................... ale to przykre

Link to post
Share on other sites

Nie jesteś wcale na straconej pozycji. Spróbuj jeszcze kontaktować się z nimi polubownie, jeżeli nie będzie odpowiedzi lub odpowiedź będzie wymijające idź na policję i zgłoś sprawę. Możesz również równocześnie (ściągnij odpowiedni druk) wypełnij go, będzie to wezwanie do naprawy sprzętu, dasz im klauzulę wykonalności 2 tygodnie, po czym załączysz adnotację, iż w przypadku nie wykonania niezbędnych napraw serwisowych skierujesz sprawę do sądu (konsumencki? hmm raczej bym na początku widział tutaj rejonowy), oraz dołączysz info. o pokryciu przez nich kosztów procesowych. Do wezwania załącz ksero dowodu zakupu/faktury/paragonu + gwarancji. Wyślij na piśmie poleconym, (zazwyczaj taka metoda działa, jak ktoś poczuje nad sobą wizję procesu sądowego i późniejszego pokrywania kosztów procesowych zazwyczaj przystaje na twoje warunki).

 

Jeżeli nie będzie odpowiedzi idź na policję zgłoś sprawę, później ewentualnie wystąp na drogę sądową. Ewentualnie jeżeli chcesz sobie tego oszczędzić zadzwoń do urzędu ochrony konsumentów i dowiedz się w jaki sposób możesz uzyskać naprawy serwisowe od firmy Galaxy. W przypadku upadku sklepu i innych podobnych przyczyn za serwis sprzętu powinien być odpowiedzialny producent więc ten urząd może Ci wiele pomóc.

 

Ale nie martw się, da się tą sprawę załatwić (co prawda jestem na pierwszym roku prawa, ale na prawach konsumenta to się mało jeszcze znam), ale uważam, że sprawa do załatwienia, wyślij pismo, jak nie przyniesie efektów idź dalej za ciosem tak jak Ci pisałem.

Link to post
Share on other sites

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

Czy ktoś wie gdzie jest serwis kart graficznych Galaxy, moja padła ale jest na gwarancji sklep też padł ??? :oops: a dystrybutor na Polskę i regionalni nie naprawiają.

Karta 9800GTX+ ma rok, najpierw piszczały cewki ( ale to podobno normalne ), potem czasem, zwieszało vistę 64, niby komunikat błąd sprzętowy nr.xxxxx i niebieski ekran, ale chodziła. Podłączyłem ja wyświetla obraz ale z takimi kwadratami na ekranie, jak ładuję sterowniki to obraz poprawia się na normalny po załadowaniu systemu i sprawdzeniu karty graficznej nie ma jej jako sprzęt nigdzie, brak ilości pamięci, temperatury, obrotów wentyl. kiszka ??? Była w innym kompie z innym zasilaczem i to samo a dioda diagnostyczna świeci na zielono

lipa padła sztuka

a tak dzwoniąc po serwisach z neta powiedziano mi że Galaxy to Chiński szajs że się tego nie naprawia tylko na wymianę

 

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

smilies/krzywy.gif Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html.

Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy :

Uwaga

Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu.

Za utrudnienia przepraszamy.

Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. smilies/help.gif

 

 

 

w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy :D ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa

dziękuję smilies/wink.gif

 

 

 

po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji :D

 

pisałem już wszędzie ale 0 odpowiedzi, nikt się nie poczuwa, napisałem do komputronika zgodnie z sugestią

właśnie posłałem następną i po polsku i angielsku ale nikt nie przejmuje się odbiorcą finalnym

 

 

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

Jako jedyny sklep odpowiedział komputronik.pl, chętnie ale prowadzą pośrednictwo sprzętu gigabyte, tak więc pójdzie chyba do kosza albo sklep w którym kupiłem zacznie znowu handlować czyli KDO.PL

 

i tak już walczę prawię miesiąc i nic

Nie polecam tej firmy GALAXY TECHNOLOGY

Tylko sprzedają buble a coraz więcej się czyta po forum jak padają , a eksperci odpowiadają bo Chińskie lepsze z Taiwan

 

 

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

Czy ktoś wie gdzie jest serwis kart graficznych Galaxy, moja padła ale jest na gwarancji sklep też padł ??? :oops: a dystrybutor na Polskę i regionalni nie naprawiają.

Karta 9800GTX+ ma rok, najpierw piszczały cewki ( ale to podobno normalne ), potem czasem, zwieszało vistę 64, niby komunikat błąd sprzętowy nr.xxxxx i niebieski ekran, ale chodziła. Podłączyłem ja wyświetla obraz ale z takimi kwadratami na ekranie, jak ładuję sterowniki to obraz poprawia się na normalny po załadowaniu systemu i sprawdzeniu karty graficznej nie ma jej jako sprzęt nigdzie, brak ilości pamięci, temperatury, obrotów wentyl. kiszka ??? Była w innym kompie z innym zasilaczem i to samo a dioda diagnostyczna świeci na zielono

lipa padła sztuka

a tak dzwoniąc po serwisach z neta powiedziano mi że Galaxy to Chiński szajs że się tego nie naprawia tylko na wymianę

 

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

smilies/krzywy.gif Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html.

Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy :

Uwaga

Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu.

Za utrudnienia przepraszamy.

Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. smilies/help.gif

 

 

 

w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy :) ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa

dziękuję smilies/wink.gif

 

 

 

po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji ;)

 

pisałem już wszędzie ale 0 odpowiedzi, nikt się nie poczuwa, napisałem do komputronika zgodnie z sugestią

właśnie posłałem następną i po polsku i angielsku ale nikt nie przejmuje się odbiorcą finalnym

 

 

Naprawa/servis kart graficznych Galaxy Gwarancja

Jako jedyny sklep odpowiedział komputronik.pl, chętnie ale prowadzą pośrednictwo sprzętu gigabyte, tak więc pójdzie chyba do kosza albo sklep w którym kupiłem zacznie znowu handlować czyli KDO.PL

 

i tak już walczę prawię miesiąc i nic

Nie polecam tej firmy GALAXY TECHNOLOGY

Tylko sprzedają buble a coraz więcej się czyta po forum jak padają , a eksperci odpowiadają bo Chińskie lepsze z Taiwan

Link to post
Share on other sites

Nie jesteś wcale na straconej pozycji. Spróbuj jeszcze kontaktować się z nimi polubownie, jeżeli nie będzie odpowiedzi lub odpowiedź będzie wymijające idź na policję i zgłoś sprawę. Możesz również równocześnie (ściągnij odpowiedni druk) wypełnij go, będzie to wezwanie do naprawy sprzętu, dasz im klauzulę wykonalności 2 tygodnie, po czym załączysz adnotację, iż w przypadku nie wykonania niezbędnych napraw serwisowych skierujesz sprawę do sądu (konsumencki? hmm raczej bym na początku widział tutaj rejonowy), oraz dołączysz info. o pokryciu przez nich kosztów procesowych. Do wezwania załącz ksero dowodu zakupu/faktury/paragonu + gwarancji. Wyślij na piśmie poleconym, (zazwyczaj taka metoda działa, jak ktoś poczuje nad sobą wizję procesu sądowego i późniejszego pokrywania kosztów procesowych zazwyczaj przystaje na twoje warunki).

 

Jeżeli nie będzie odpowiedzi idź na policję zgłoś sprawę, później ewentualnie wystąp na drogę sądową. Ewentualnie jeżeli chcesz sobie tego oszczędzić zadzwoń do urzędu ochrony konsumentów i dowiedz się w jaki sposób możesz uzyskać naprawy serwisowe od firmy Galaxy. W przypadku upadku sklepu i innych podobnych przyczyn za serwis sprzętu powinien być odpowiedzialny producent więc ten urząd może Ci wiele pomóc.

 

Ale nie martw się, da się tą sprawę załatwić (co prawda jestem na pierwszym roku prawa, ale na prawach konsumenta to się mało jeszcze znam), ale uważam, że sprawa do załatwienia, wyślij pismo, jak nie przyniesie efektów idź dalej za ciosem tak jak Ci pisałem.

tu kolega ma rację, sprawa jest irytująca jest przedstawiciel na Polskę http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Apo ... 2&aq=f&oq=

został wykasowany z wszystkich serwerów :D a było tam dobrze opisane.

A tak konkretnie to albo gdzieś, ktoś wskaże serwis kart Galaxy Technology, albo sklep się reaktywuję

Aicon Dawid Cieślak

Kraków, ul. Siewna 23 /72

małopolskie

Tel.: 0 12 633 24 87

48 608 360 326

 

Firma "AICON" - Dawid Cieślak

31-153 Kraków

ul.Szlak 30

Pon.-pt. 10:00 - 18:00

Soboty 10:00 - 14:00

Tel. (12) 633-24-87

 

a przeraża mnie fakt że zostawiłem tam ładne parę tysięcy, sprzęt jest na gwarancji ( 2-5lat )tylko u kogo

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...