Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Witam, Mam pytanie czy ktoś zamawiał dysk ssd na promocji ? http://www.morele.net/wiadomosc/uwolnic-cene-odcinek-10-dysk-ssd-kingston/178/ Ten tutaj ? Doszedłwam ? : ) U mnie miał być dziś, co otrzymałem w wiadomości dzisiaj ... Witam. Kontaktuje się odnośnie złożonego przez Pana zamówienia. Niestety z przykrością informujemy iż zamówienie nr 642521 nie może zostać zrealizowane ponieważ kurier w drodze do Netpunktu uszkodził produkt. Niestety w ciągu najbliższych 2 miesięcy nie spodziewamy sie kolejnej dostawy. Jeśli jest Pan zainteresowany innym modelem z dostępnych u nas na stronie prosimy o złożenie nowego zamówienia. Przepraszamy najmocniej za utrudnienia -- Pozdrawiam Karolina Półkoszek Fajna mi to promocja i fajnych kurierów mają Po za tym, nie będą mieli dostawy. Ciekawe. Nagle była promocja i co już wycofają ten dysk ? Po za tym jakby rzetelnym sklepem byli to by wysłali praktycznie to samo: http://www.morele.net/dysk-ssd-kingston-hyperx-3k-sh103s3b-120g-upgrade-bundle-kit-466346/ Niezła baja... Co ja mam na ten temat myśleć ? Miałem tam też inne części zamawiać a teraz co ? Jak w kulki lecą bądź mają takich fajnych kurierów... Po za tym to jaki ten kurier musiałby mieć wypadek żeby go zniszczyć . Dzisiaj akurat miałem kuriera gdzie wszystko nie naruszone ani malutkiego wgniecenia kartoniku, a już mówił że jedzie a jakby co to żebym dzwonił to wróci się i spisze protokół... Takich jaj to jeszcze nie widziałem ... I przeczucie kazało mi na szczęście zamówić do netpunktu i płatność przy odbiorze. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Zastanawiam się czy są bardziej śmieszni czy bardziej bezczelni Miałem z nimi podobne "przeprawy", które opisałem w innym wątku. Potwierdza to tylko to co wcześniej napisałem - nie należy wierzyć w ich promocje i na nie się łakomić. To zwykli oszuści. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) I to niby sklep numer 1 ... Btw podeślesz mi linka do tego twojego tematu ? : ) Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 To właściwie nie był mój temat ale podobny jak ten, w którym opisałem swoją historię http://forum.benchmark.pl/topic/45991-morelenet/page__view__findpost__p__572081 Swoją drogą teraz to już przeszli samych siebie - pisać do klienta, że kurier uszkodził towar to prawdziwa żenada. Co Cię obchodzi co zrobił kurier - zamówiłeś towar a sklep na obowiązek ten towar Ci dostarczyć. Nawet jeśli zostałby uszkodzony to przesyłki są ubezpieczane więc powinni wysłać następny. Naprawdę zastanawiam się czy wszystkich swoich klientów uważają za idiotów? Napisz do nich soczystego maila, pewnie nic nie osiągniesz (bo cała "promocja" była ściemą) ale ciekawe co Ci odpowiedzą . Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Heh, napiszę, i z prośbą o przesłanie tamtego produktu W sumie tego samego produktu ... Czekam na wypowiedź Snipera swoją drogą, on ma z nimi bliski kontakt. Cytuj Link to post Share on other sites
bati999 13 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Morele w ciula lecą, niby sprzęt wysłali, nawet cenę o 7 dyszek obniżyli, ale 2 tygodnie trzeba było czekać, bo po zmontowaniu sprzętu to siadło coś, to później co innego, aż w końcu się udało. Ale nie odpowiadali, a dostać się na infolinię to cud Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Tak jak mówiliście. Napisałem e-mail i jestem ciekaw odpowiedzi. Bardzo przykro mi to słyszeć. Sklep numer 1 w Polsce, przynajmniej tak się reklamujecie, a pozawalacie sobie na takie cyrki z kurierem. Przesyłka raczej powinna być ubezpieczona na wypadek problemów. Inną drogą kontynuując ten tok rozmowy dysk ssd bardzo ciężko jest zepsuć bez celowego działania. Jestem zawiedziony i to mocno. Mówicie państwo że nie macie na stanie i nie będziecie go zamawiać co jest równoznaczne z brakiem dostawy. Jednak jest to bardzo dziwne, bo identyczny dysk ssd można znaleźć u państwa pod innym adresem wskazanym tutaj: http://www.morele.net/dysk-ssd-kingston-hyperx-3k-sh103s3b-120g-upgrade-bundle-kit-466346/ Więc jeżeli tak, to nie widzę przeszkód by po tej samej cenie (399+dostawa) wystawić mi ten oto ten identyczny dysk z linku z innej aukcji w ramach utrudnień. Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Bardzo dobrze napisałeś, zobaczymy jakich teraz wykrętów użyją . Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Pewnie nie odpiszą ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Jak nie odpiszą do końca tygodnia, to napisz mi na PW. Coś spróbuję zrobić. Co do dostaw, to nie pierwszy raz i nie tylko w tym sklepie dzieją się takie "cuda". Tak jest z przecenami/promocjami, każdy sklep chce zarobić, więc wymyślają czasem bajki, a czasem skończy się towar kupiony po niższej cenie. Uwaga! Promocja jest mocno ograniczona ilościowo ... Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Tak tylko że ja go zamówiłem od razu jak to się pojawiło. I dostałem e-mail potwierdzający że mają na stanie i jest rezerwacja. Planowany odbiór był na dziś po godzinie 16. No ja rozumiem że każdy chce zarobić, rozumiem jakby odpisali że nie mają, ale tu sprawa jest całkiem inna. Tutaj potwierdzenie: Rezerwacja zatwierdzona (642521) Rezerwację można odebrać w Morele.net - netPunkt - Katowicka 55 Opole w dniu: wtorek, 19 czerwca 2012, nie wcześniej niż od godz. 16:00. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Dla mnie to wygląda tak, jakby mieli kilka sztuk i wszystkie zarezerwowane, twoją kurier rozpieprzył i nie mają więcej po promocyjnej cenie. Cytuj Link to post Share on other sites
Sasior 52 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Płaciłeś przelewem? Cytuj Link to post Share on other sites
winters4tw 1 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 I przeczucie kazało mi na szczęście zamówić do netpunktu i płatność przy odbiorze. Cytuj Link to post Share on other sites
Sasior 52 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Ot, ostatnie zdanie mi umknęło. Sorry Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Dla mnie to wygląda tak, jakby mieli kilka sztuk i wszystkie zarezerwowane, twoją kurier rozpieprzył i nie mają więcej po promocyjnej cenie. No to co kurier z nim robił, młotkiem trzaskach po opakowaniu ? Po za tym mają ten sam model dysku an sklepie, a piszą że nie planują dostaw to coś nie halo. Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 No to co kurier z nim robił, młotkiem trzaskach po opakowaniu ? Pytaj kuriera. Tamta wersja jest lepsza i wątpię, żeby jakikolwiek sklep wysłał Ci ją w ramach "zadośćuczynienia". Cytuj Link to post Share on other sites
Det0x 1 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Też nie mam miłych przygód z tym sklepem. Ceny mają naprawdę dobre, ale mam wrażenie, że robią to po to, żeby znaleźć się wysoko w portalach typu ceneo.pl. W rzeczywistości produktów nie ma na stanie, a jak są to przesyłka dochodzi po ponad 2 tygodniach (miała być następnego dnia). Patrząc po opiniach, nie jestem sam. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Nie chodzi o zadość uczynienie przecież zapłacę tyle ile miałem . SSD jest ten sam przecież. Po za tym jak są takie jaja to czy jest sens co kolwiek tam u nich kupować ? ;// Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 SSD jest ten sam przecież. To jest ten sam dysk, ale w opakowaniu jest lepsza zawartość. Po za tym jak są takie jaja to czy jest sens co kolwiek tam u nich kupywać ? ;//Kupować to po pierwsze. Każdy sklep zalicza wpadki, nawet większe, a mają klientów. Jeśli nie chcesz kupować na morelach to agito też ma ceny w porządku - twoja decyzja. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Lepsza zawartość a sprzedają taniej ? : ) 571 zł ? A tamtego starego(gorszego) za 629zł ? dziwne Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
ChiCkenQ 80 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Ceny mają naprawdę dobre, ale mam wrażenie, że robią to po to, żeby znaleźć się wysoko w portalach typu ceneo.pl. W rzeczywistości produktów nie ma na stanie, a jak są to przesyłka dochodzi po ponad 2 tygodniach (miała być następnego dnia).kiedyś zamówiłem u nich pamiątki A-Daty jak w sygnaturce, widniały na stronie, zamówienie złożone, po czym po kilku dniach dostałem info maila że nie mają ich na stanie i nie przewidują dostawy. w ramach tego że nie udało się sfinalizować transakcji dostałem od nich rabat w wysokości ok 50pln z tego co pamiętam na kolejny zakup w morele.net. jako że byłem na kupnie mobo zdecydowałem się na ext3 gen3, kosztowała u nich jakieś 540 pln wtedy, sprzedali za 490pln. co jak co ale miło dostawać takie rabaty, zawsze coś. Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Lepsza zawartość a sprzedają taniej ? : ) 571 zł ? A tamtego starego(gorszego) za 629zł ? dziwne Kiedyś mieli dyski WD Black 2TB tańsze od 1TB, a kiedy inne sklepy sprzedawały GTX 680 za 2100/2200zł to oni po 1700zł, albo GTX 680 HC za 2500zł, choć jest wart 4k. W takich sytuacjach nie ma się co zastanawiać, tylko trzeba korzystać. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) I korzystasz a potem takie cyrki na kółkach. Zawsze można napisać że kurier uszkodził. Po za tym jeżeli jutro nie otrzymam żadnej odpowiedzi to napiszę jeszcze raz to samo, a jeżeli dalej nic to raczej sobie odpuszczę. Szczerze, wiele rzeczy kupowałem i na promocjach i innych ale takich rzeczy to jeszcze nie spotkałem. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 To nie były promocje, tylko się z ceną ktoś machnął, ale sprzedawali po tej i się nic nie czepiali. Jak nic Ci jutro nie odpiszą to nie zaszkodzi ich troszeczkę zgnoić. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.