Skocz do zawartości

[MULTI] Watch_Dogs - seria


Watch_Dogs 2  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      0
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Bycie grafikiem owocuje też poza pracą  %-) Starałem się jeszcze wyciągnąć trochę balansu, ale SweetFX to tylko postprodukcja w dodatku jednolita dla całego obrazu, więc nie da się wszystkiego idealnie pogodzić bez ingerencji w render silnika. Mimo wszystko różnica jest kolosalna.

Edytowane przez piterrrxd
Link to post
Share on other sites

Panowie ja nie wiem o co w tym chodzi, ale nawet jak usunąłem Frapsa, to wyświetla mi się w Watch Dogs.  :o  :o

 

http://abload.de/img/1237buft.png

Edytowane przez iDaft
Link to post
Share on other sites

Haha :P

 

Tak w ogóle po pierwszym straceniu save nawet się wciągłem, gra się całkiem przyjemnie, o dziwo nawet do modułu jazdy się przyzwyczaiłem. Natomist przestało mi (chyba) działać hackowanie sygnalizacji świetlnej xP Tak dla odmiany chyba...

Link to post
Share on other sites

Bycie grafikiem owocuje też poza pracą  %-) Starałem się jeszcze wyciągnąć trochę balansu, ale SweetFX to tylko postprodukcja w dodatku jednolita dla całego obrazu, więc nie da się wszystkiego idealnie pogodzić bez ingerencji w render silnika. Mimo wszystko różnica jest kolosalna.

Kawał dobrej roboty ale nie da się tego tak ustawić, żeby nie obcinało strasznie detali w czerni :co:

zobacz na screenshot niżej, ile detali dzięki sweetfx traci choćby sama postać (jest niemal czarna jak cień) :/

http://sfx.thelazy.net/games/screenshot/9892/

Link to post
Share on other sites

I to to poniżej, to jest preset Piterrra? 

Nie %-)

ile detali dzięki sweetfx traci choćby sama postać (jest niemal czarna jak cień)

Ustaw jasność w grze na 75-100. Miejscami może być trochę ciemniej lub stojąc w cieniu przy pełnym słońcu obszary poza nim mogą się lekko przepalać, ale przy dobrym ustawieniu monitora wszystko widać. Imo przy takiej porze dnia i w takim ustawieniu kamery względem światła naturalnie podobnie by to wyglądało  ;)

zwolennikiem naturalnej tonacji

Której tutaj nie ma. Grze brakuje ustawień dopasowanych do konkretnej postprodukcji, która wyciągnęłaby wszystko z obrazu. A tak obraz jest blady i przekoloryzowany, w dzień jest paskudnie, w nocy za jasno a jedynie w czasie deszczu w miarę to wygląda. Ustawienia SweetFX są globalne, tak więc nie da się dobrać ich idealnie bez ingerencji w render gry. Ciężko było znaleźć "złoty środek".

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...