Skocz do zawartości

[MULTI] Watch_Dogs - seria


Watch_Dogs 2  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      0
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

@up 

 

Ciekawe z którego roku ten build, z tego co widzę to bardziej auto się "bujało". Ogólnie grafika tragiczna dobrze że chociaż trochę ogarnęli, widać że można było farbować włosy naszej postaci kurde szkoda ze w finalnym produkcie tego nie ma. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mam pytanko: Czy na moim Phenomie II X4 955 i GTX 750 Ti na średnich detalach nie będzie gra mi spadać poniżej 30 FPS'ów?? Bo jednak boje się o mój procek co może być wąskim gardłem dla gry

 

UP To żaden build tylko crazy taxi, lol

Edytowane przez carl22
Link to post
Share on other sites

U mnie na GTX570, Core i5 760 i 8-ce ramu musiałem poddać się z texturami na high i przestawić na medium. W pierwszym przypadku dało się grać ale jazda to już był pokazowy stuttering. W drugim jest płynnie w obu elementach gry, 40-60 fps. Reszte opcji mam na High. DOF, AA, V-sync na off, Ambient Occulsion na MHBAO. Tak jak wszyscy wieszają psy na tej grze tak ja spędziłem jak nigdy 5h z nią wczoraj.

Link to post
Share on other sites

mam problem z WD :( pomijajac fakt synchronizacji z uplay jak sie juz uda wlaczyc gre to mam, jak by to opisac, cos w stylu przebic i na nonstopie niektore przedmioty nie maja ostrosci. zupelnie jakby byly w jakiejs pikselowej mgle. a przebicia przypominaja te ze starszych TV kiedy widac bylo inny program w tle. mam podkreconego i5 4670k do 4,4 GHz i r9 290x OC od asusa a do wszystkiego 8 giga ramu wiec wszystko powinno byc ok. ustawilem wszystko na ultra i gra chodzi bardzo plynnie aczkolwiek opisane problemy sa bardzo denerwujace. ktos ma podobny problem?

Link to post
Share on other sites

Codemonkeys skupili się na tym, jak poblokować przejścia między latarniami, automatycznie zatrzymujące się pociągi, refleksje w oknach które nie odzwierciedlają tego co trzeba, łamanie się latarni w 18 równych części... 

W sumie jakby się tak zastanowić, to łatwe to pewnie nie było i pochłonęło mnóstwo czasu i wysiłku... tylko zabrali się do tego wszystkiego od du*y strony i wyszło co wyszło.

@up
Jak ostatnio o tym pisałem, to było jeszcze 4.7, teraz 4.4. Widać głębsze zapoznanie też tej grze nie służy. :x

Link to post
Share on other sites

 

 

trybu multi?

 

Ciężko powiedzieć, nie grałem jeszcze w mutli (raz ktoś chciał mnie zhakować - zabiłem), sadze ze po przeczytaniu paru postów z tematu powinieneś wiedzieć czy gra jest warta 100-paru zł 

Link to post
Share on other sites

Ja pi******ę google ukradli czy co?

 

GPU Max Buffered Frames: The amount of frames we permit the GPU to pre-render before being shipped to the display. This will aid in decreasing visible tearing / stuttering, as we've explained previously. This number should generally not go above 3 unless you've got a massive framebuffer. Only increment this number if stuttering becomes a significant issue. Buffered frames will consume additional video memory.

http://www.gamersnexus.net/game-bench/1472-watch-dogs-gpu-cpu-benchmark#QIrccfsU66bquiow.99

 

http://www.gamersnexus.net/news/1271-nvidia-gsync-explanation-demo-ces

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...