hammerdirt 0 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Mam pytanie bo dysk mi padl jakies 9 miesiecy temu i nadal go mam a gwarancja gdzies przepadla.W biosie go nie widac zaden program tez go niewidzi a gdy jest podlaczony daje dziwny dzwiek i tak jakby cos harczalo( stawiam na glowice).Jesli to glowica albo cos mechanicznego to w jakims serwisie da sie to naprawic nawet jesli to kosztoalo 100zl to lepsze niz kupno nowego a dysk to hitachi deskstar7k3000 2 tb Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Raczej elektronika, spróbuj poszukać na allegro. Cytuj Link to post Share on other sites
sfistn 28 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Gwarancja przepadła w sensie paragon czy ogólnie minęła? Jest gwarancja wg numerów seryjnych dysku na stronie? Cytuj Link to post Share on other sites
hammerdirt 0 Napisano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 paragon przepadl a ja go sprowadzalem z honkongu czyli bym musial go tam wyslac koszt ponad 400 zl Cytuj Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 To elektronika. Z honkongu i dziwisz się, że nie działa ? Cytuj Link to post Share on other sites
BSNT4 13 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Możesz go jeszcze sprawdzić na innym PC. Czy go wykryje. Cytuj Link to post Share on other sites
MatiQ 72 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 A niby czemu musiałbyś go tam wysyłać? Sprawdzenie gwarancji na stronie producenta nie działa czy jak? Bo jeśli da się to sprawdzić to wysyłasz do najbliższego serwisu producenta i cześć Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 dokładnie, też kiedyś nakupiłem kawałków w tokio i jak procek okazał się uwalony to wysłałem na gwarancję lokalnie Cytuj Link to post Share on other sites
hammerdirt 0 Napisano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 weszlem na strone hitachigst i wziolem sprawdzilem RMA dla Hong Kongu ( po chyba 20 probach niby wadliwego captcha) udalo mi sie dowiedziec ze mam gwarancje i mam wyslac do punktu w ktorym kupowalem (Hong Kong) a dla Polski jak zaznaczylem to wyszlo ze gwarancja jest wadliwa itp. Mam pytanie czy ktos kiedys wysylal produkty do serwisu hitachi w polsce ze sprzetu komputerowego(dyski) bo na ich stronie w polsce to sa jakies elektornadzedzi itp a jak wyslalem maila do nich to juz chyba mija 2 miesiac a moze wiecej Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.