Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam pytanie bo dysk mi padl jakies 9 miesiecy temu i nadal go mam a gwarancja gdzies przepadla.W biosie go nie widac zaden program tez go niewidzi a gdy jest podlaczony daje dziwny dzwiek i tak jakby cos harczalo( stawiam na glowice).Jesli to glowica albo cos mechanicznego to w jakims serwisie da sie to naprawic nawet jesli to kosztoalo 100zl to lepsze niz kupno nowego a dysk to hitachi deskstar7k3000 2 tb

Link to post
Share on other sites

A niby czemu musiałbyś go tam wysyłać? Sprawdzenie gwarancji na stronie producenta nie działa czy jak? Bo jeśli da się to sprawdzić to wysyłasz do najbliższego serwisu producenta i cześć ;)

Link to post
Share on other sites

weszlem na strone hitachigst i wziolem sprawdzilem RMA dla Hong Kongu ( po chyba 20 probach niby wadliwego captcha) udalo mi sie dowiedziec ze mam gwarancje i mam wyslac do punktu w ktorym kupowalem (Hong Kong) a dla Polski jak zaznaczylem to wyszlo ze gwarancja jest wadliwa itp. Mam pytanie czy ktos kiedys wysylal produkty do serwisu hitachi w polsce ze sprzetu komputerowego(dyski) bo na ich stronie w polsce to sa jakies elektornadzedzi itp a jak wyslalem maila do nich to juz chyba mija 2 miesiac a moze wiecej

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...