Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

Mam problem z tp-linkiem w8960n w ustawieniach mam wszystko na pass oprócz

Test ATM OAM F5 end-to-end ping: który jest na fail Obok jest HELP i tam takie coś pisze

 

Pass: Indicates that the DSL modem can communicate with the DSL provider network.

Fail: Indicates that the DSL modem may not be able to communicate with the DSL provider network. Occasionally the DSL provider network may intentionally block this traffic. Therefore if this test fails but you are still able to access the Internet, there is no need to troubleshoot this issue.

 

If the test fails, follow the troubleshooting procedures listed below and rerun the diagnostics tests by clicking on the Rerun Diagnostic Tests button at the bottom of this page. If all the tests pass, close and restart your Web browser to access the Internet.

 

Troubleshooting:

 

 

NOTE: This test will fail if Test ADSL Synchronization also fails. Troubleshoot the Test ADSL Synchronization test first.

 

Turn off the DSL modem, wait 10 seconds and turn it back on.

 

With the modem on, press the external reset button on the DSL modem for at least five seconds and release it. This resets the DSL modem to its default settings. Wait for the DSL modem to completely restart, then close and restart your Web browser. To reconfigure the modem, type your DSL Account username and password.

 

If this is the first time you are setting up your DSL modem, you may need to reconfigure your VPI/VCI settings. Contact ISP Technical Support for assistance.

 

 

 

Co kilkadziesiąd minut mam taką sytuacje że net mi idzie na 0kb i się explorer 8 psuje i wszystko co się ściaga wyłącza się. Czego to jest wina? Może tego że mam 0,5mbita?

Link to post
Share on other sites

To że masz 0,5Mbps nie oznacza że ma ci co chwila zrywać transfery.

 

Co do pierwszej sprawy to ATM Ping od strony klientów zwykle jest blokowany na DSLAM'ach operatorów więc nie musisz się tym martwić.

Z moich skromnych doświadczeń wynika że takie gwałtowne spadki transferów najczęściej bywały spowodowane problemami z kompem a nie łączem internetowym. Proponuję "skombinować" jakiegoś drugiego kompa (może laptopa) i sprawdzić czy efekt zrywania transferu powtarza się.

 

No i druga droga, pomęczyć dostawcę (czyżby tepsa? :wariat: ) z reklamacjami niskich transferów

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie może to jeszcze być wina routera ale nie chce mi się wierzyć (no chyba ze uszkodzony). Może ktoś ze znajomych ma tzw. żabkę usb którą tepsa dawała w promocji? Tam nie ma żadnych zaawansowanych układów więc nadaje się do testowania na szybko gdzie jest problem.

 

Ogólnie jeżeli wykluczysz modem/router to dzwoń i mów że masz niskie transfery i często zrywa. Niech podadzą Ci parametry linii, ew. odczytaj je w routerze (jeżeli ma taką opcję)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...