Kubuś_73 320 Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 Polecam net-s szybko bezproblemowo. W poniedziałek zamówiłem monitor o 15;00 we wtorek o 11:00 był Cytuj Link to post Share on other sites
Dazuo 88 Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 Czyli że jest ok? To dobrze bo ich ceny są konkurencyjne. Cytuj Link to post Share on other sites
Skaza 543 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 Ostatnio zauważyłem, że Morele.net ma skłonność do nie zamieszczania zbyt dużej liczby negatywnych komentarzy dotyczących danego produktu. Kilka dni temu zostałem poproszony o ocenę zakupionych podzespołów, w tym pamięci RAM z którą miałem spore problemy. Ten jedyny, negatywny komentarz nie został umieszczony na stronie... Zapewne dlatego, iż po dodaniu go negatywne opinie stanowiłyby równe 50 % wszystkich ocen. Ale ogólnie nie narzekam Cytuj Link to post Share on other sites
karon 73 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 W środę zamówiłem monitor z kuplaptopa.pl jak myślicie kiedy przyjdzie? Cytuj Link to post Share on other sites
Dazuo 88 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 Powinien być dzisiaj, jak nie to bd w poniedziałek. Cytuj Link to post Share on other sites
Drak051 0 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 mam pytanie odnosnie sklepu morele.net bo jak moze zauwazyliscie jesli zrobicie sobie koszyk to cena codziennie jest inna. I cu moje pytanie z czego ona wynika ?? Bo podejrzewam ze z kursu dolara albo euro ale moge sie mylic. Moze jest ktos kto wie? Cytuj Link to post Share on other sites
Promilus 25 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Bo podejrzewam ze z kursu dolara albo euro ale moge sie mylic Nie mylisz się. Tak jest w prawie każdej hurtowni, w tym w proline. Natomiast przy złożeniu i zatwierdzeniu zamówienia płacisz tyle ile wynosiła wartość w dniu zatwierdzenia, choćby na następny dzień był mega krach i ceny 3x wzrosły sklep musi ci sprzedać zamówiony towar za tyle ile było w momencie zawarcia umowy kupna (czyt. zatwierdzenia zamówienia przez ich system). Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) [/font][/color] Nie mylisz się. Tak jest w prawie każdej hurtowni, w tym w proline. Natomiast przy złożeniu i zatwierdzeniu zamówienia płacisz tyle ile wynosiła wartość w dniu zatwierdzenia, choćby na następny dzień był mega krach i ceny 3x wzrosły sklep musi ci sprzedać zamówiony towar za tyle ile było w momencie zawarcia umowy kupna (czyt. zatwierdzenia zamówienia przez ich system).Jesli trafisz na okazyjna cene w Morele to licz sie z tym ze prawdopodobnie twoje zamowienie zostanie anulowane. Zamawialem tam niedawno karte po okazyjnej cenie, oczywiscie anulowali zamowienie tlumaczac sie brakiem towaru... na drugi dzien towar juz byl dostepny ale z wyzsza cena. Kiedys nie chcieli ode mnie przyjac zwrotu towaru (pada do gier) poniewaz rozpakowalem pudelko. Ponad rok temu zamawialem u nich swojego kompa z usluga montazu. Montaz byl bardzo kiepsko wykonany, wszystko musialem sam poprawiac. Zdecydowanie nie polecam zakupow w tym sklepie. Napewno juz nic w tym sklepie nie kupie Edytowane 30 Maja 2012 przez Wooojciech1983 Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Mnie nie chcieli przyjąć reklamacji słuchawek AKG K540, w których pękł pałąk, a inne sklepy wymieniają. Cytuj Link to post Share on other sites
piwko12 0 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 Odświeżę wątek, Morele.net nadal nie zmieniło swoich praktyk. Kupiłem po bardzo okazyjnej cenie monitor Eizo, otrzymałem mail z zatwierdzeniem zamówienia i terminem odbioru który jak to było napisane mógł tylko ulec zmianie. Na miejscu gość powiedział mi że nie dostanę monitora bo zamówienie zostało anulowane bo nie ma już tego towaru. Pokazałem mu na tablecie że jest dostępny i to w ilości 20 szt tylko już w innej cenie stwierdził że ten ma inny ID. Powiedziałem mu że mnie nie interesuje ID tylko model (był to dokładnie ten sam model) i poprosiłem go żeby mi napisał na zatwierdzonym zamówieniu że monitor jest niedostępny oraz datę kiedy się po niego zgłosiłem z pieczątką, powiedział z odpowiednio bezczelnym tonem że nic mi nie będzie podpisywał, może mi tylko wydrukować screen mojego konta że zamówienie zostało anulowane. Rozumiem że mogli się pomylić z ceną, rozumiem że ktoś przez pomyłkę mógł zatwierdzić zamówienie ale nie rozumiem dlaczego próbują robić z klienta idiotę zamiast go po prostu przeprosić za pomyłkę? Nie liczę że uda mi się kupić ten monitor w tak niskiej cenie jak mam na zamówieniu, ale myślicie że mógłbym popsuć im troszkę krwi zgłaszając sprawę do urzędu ochrony praw konsumenta? Cytuj Link to post Share on other sites
kuba83bb 91 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 Ja znowu nie miałem nigdy problemów z tym sklepem, wszystko przysyłali szybko i sprawnie, ceny też ok, dzisiaj zwracałem procesor który jednak mi nie odpowiadał i też bez problemu, szybka odpowiedz i prośba o podpisanie korekty faktury i podanie nr konta. Teraz tylko czekam na przelew. Cytuj Link to post Share on other sites
mkforever1 1029 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 Wielokrotnie korzystałem z tego sklepu, poza dość długim czasem oczekiwania na realizację zamówienia (3-7dni) bez zastrzeżeń. Polecam odbiór osobisty w netpunkcie. Bo przesyłki wysyłane kurierem na adres są kiepsko opakowane-tylko fabryczne pudełko to moim zdaniem mało. Cytuj Link to post Share on other sites
arturo99 42 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 Potwierdzam co kolega wyżej wszystko ładnie pięknie tylko najgorszy czas realizacji,trzeba czekać na dostawę kilka dni. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.