Skocz do zawartości

Recommended Posts

Macie taką stronę jak:

http://www.opineo.pl/

 

Takie przypadki jak niektórzy mają, to zdarzają się raz na kilkadziesiąt osób i małe prawdopodobieństwo, że to wy będziecie. A propos cen, to agito ma najlepsze ceny topowych podzespołów. Typu i5 2500k, asrock p67 pro3 (przy płycie na dole masz możliwość zamówienia od razu z procesorem i5 2500k, a wychodzi jakieś 100-200zł taniej, niż oddzielnie). Jak nawet ostatnio sprawdzałem Sapphire radeona 7870 i 7850, to ceny miał ten sklep najlepsze. Podobnie z innymi podzespołami. Sklep na prawdę super, więc polecam Agito.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Napiszę tutaj, bo nikt w moim temacie nie chce odpisać. Mam problem z dyskiem twardym który miałem w zestawie kupionym na morele. Dysk jest uszkodzony, objawy i ss z testów w hdtune opisałem tutaj http://tnij.org/qkgf Teraz mam problem, co zrobić? Na morele jest opcja "b) serwis ekspresowy (zgłoszenie 3-dniowe) Towar ze stwierdzoną wadą fabryczna można zwrócić w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty jego otrzymania. Towar zostanie wymieniony na nowy."

Problem w tym, że nie dostałem pudełek do dysku i napędu, w czym mam to wysłać? I jak z wysyłką, zgłosić to i przyślą kuriera czy jak? Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś pudełka innych części? Ja przy zamówieniu z morele, pudełka od procesora i pamięci ram znalazłem w pudełku od zasilacza, także poszukaj.

A gwarancja na morele to nie jest niestety door to door, czyli sam musisz wysłać.

Link to post
Share on other sites

Tak, sprawdziłem wszystkie pudełka, są od ramów, karty graficznej, procesora, płyty głównej, zasilacza i ofc obudowy. Z tego co czytałem na internecie, to nie jest odosobniony przypadek, że nie dają pudełek z dysków i napędów. Teraz nie wiem co z tym fantem zrobić, nowy sprzęt kupiony stoi odłogiem, a nie wiem jak dysk wysłać, czy nie zleją mnie, że nie ma pudełka i to nie ich problem. Z samym kurierem chyba nie będzie problemów, na stronie pisze "Morele.net zapewnia własny transport do i od klienta w przypadku towarów kupionych na odległość.".

Link to post
Share on other sites

Tym razem kupowałem dla kumpla zasiłkę, płytę, ram i procesor - w poniedziałek zamówione, zapłacone. We wtorek zaksięgowana wpłata, sprzęt ściągnięty, zapakowany i wysłany. W środę puk puk, tutaj kurier... Tym razem wielki plus! Tylko, żeby jeszcze mnie nie meczyli, żebym ocenił produkty (które już oceniałem, lol) :P

Link to post
Share on other sites

O jakości sklepu może świadczyć fakt ze pomylili się z cena evga gtx 680 i Ci którzy zdążyli zamówić po 1787 zł to dostaną je. Nie tak jak inne sklepy które anulują zamówienia i ściemniają ze towaru brak

Tak oczywiście, w zeszłym roku zamówiłem tak Asusa Rampage III, zamówienie zostało zatwierdzone i wyznaczona data odbioru. Po przyjeździe do sklepu, towar był na półce jednak pan wydawca stwierdził, że cena była za niska, że to była ich pomyłka i towaru nie wyda :[. Dodam, że serwis też mają raczej kiepski a na pewno mają tam bajzel (mylą zgłoszenia a później wypierają się, ze wysyłają tej sprawie maile i działają powolnie. Dużo by pisać ale koniec końców wiele nerwów i czasu przez ten sklep straciłem. A kupuję tam od 2006 praktycznie od początku ich działalności i to sporo bo zostawiłem tam kilkadziesiąt tyś. zł, wtedy to była dobra firma a dziś klientów mają bez liku to mogą ich olewać. Zdecydowanie odradzam, kupuję tam jeszcze tylko jak na coś mają dobrą cenę (choć już zawsze biorę poprawkę na to, że towaru nie otrzymam).
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Kupuję tam mniej więcej od roku i jestem zadowolony ale ciesze się że kolega currahee wrzucił posta. Takie praktyki się zdarzają i lepiej wiedzieć wcześniej niż tracić czas i nerwy. Do dnia dzisiejszego robię zakupy też w KT, tam zawsze obowiązuje cena podana na zamówieniu a nie przy odbiorze. Kilka razy była akcja że w kilka godzin coś skoczyło w górę no ale zapłaciłem tyle ile miałem zapłacić.

 

<pozdro>

Link to post
Share on other sites

Tak oczywiście, w zeszłym roku zamówiłem tak Asusa Rampage III, zamówienie zostało zatwierdzone i wyznaczona data odbioru. Po przyjeździe do sklepu, towar był na półce jednak pan wydawca stwierdził, że cena była za niska, że to była ich pomyłka i towaru nie wyda :[. Dodam, że serwis też mają raczej kiepski a na pewno mają tam bajzel (mylą zgłoszenia a później wypierają się, ze wysyłają tej sprawie maile i działają powolnie. Dużo by pisać ale koniec końców wiele nerwów i czasu przez ten sklep straciłem. A kupuję tam od 2006 praktycznie od początku ich działalności i to sporo bo zostawiłem tam kilkadziesiąt tyś. zł, wtedy to była dobra firma a dziś klientów mają bez liku to mogą ich olewać. Zdecydowanie odradzam, kupuję tam jeszcze tylko jak na coś mają dobrą cenę (choć już zawsze biorę poprawkę na to, że towaru nie otrzymam).

Zgłoś sprawę do UoKiK. Muszą Ci wydać za tyle, za ile zamówiłeś.

Link to post
Share on other sites

Oczywiście byłem u Rzecznika, który przyznał mi rację ale jako, że było to przed Świętami i w dodatku się rozchorowałem to nie miałem jak tego załatwić więc dałem sobie z tym spokój. Teraz jest już za późno bo cała sprawa miała miejsce przeszło rok temu. Mogę tylko ostrzegać aby nie "napalać" się jak mają coś w podejrzanie niskiej cenie. Z drugiej strony wcześniej (chyba w 2007r.) kupiłem tak u nich Abita KN9 Ultra w śmieszniej cenie i nie robili z tym problemów ale wtedy liczył się u nich klient a teraz tylko zysk.

Link to post
Share on other sites

uu. To nie było pochlebne. Mogę prosić od kogoś opinię net-s?

Ma dobre opinie i powinieneś być zadowolony. Zawsze jest możliwość zapłaty za pobraniem :).

 

Oczywiście byłem u Rzecznika, który przyznał mi rację ale jako, że było to przed Świętami i w dodatku się rozchorowałem to nie miałem jak tego załatwić więc dałem sobie z tym spokój. Teraz jest już za późno bo cała sprawa miała miejsce przeszło rok temu. Mogę tylko ostrzegać aby nie "napalać" się jak mają coś w podejrzanie niskiej cenie. Z drugiej strony wcześniej (chyba w 2007r.) kupiłem tak u nich Abita KN9 Ultra w śmieszniej cenie i nie robili z tym problemów ale wtedy liczył się u nich klient a teraz tylko zysk.

Coś takiego jest wkur... . Pójdź i sobie zobacz do mniejszych sklepów i kup jakiś produkt. Tam o wiele bardziej dbają o klienta, niż takie morele.

Link to post
Share on other sites

Ja mogę dodać że w net-s miałem taką samą sytuację, kupiłem produkt płaciłem przy odbiorze osobistym ale cena na moim rachunku była sporo niższa niż aktualna - towar wydany bez problemu ;) a i byłem świadkiem że w ram.net.pl też robią problemy w takich sytuacjach

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...