Skocz do zawartości

Cry Engine 3 SDK poradnik


Recommended Posts

Cry Engine 3 SDK WYPAKOWUJEMY do jakiego kolwiek folderu, NIE z grą ;)

 

Crysis 2 SDK INSTALUJEMY do folderu z grą.;)

 

Co sądzicie o mojej mapce? Macie jakieś uwagi?:P bo nie wiem co najbardziej poprawić

Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites

W Crysis 2 SDK Editor ;)

 

Serio wszystko?%-) Właśnie zastanawiałem się czy nie zacząć drugiej a tą zostawić. Ale jak na pierwszą mapkę w 3 h to chyba jakaś strasznie zła nie jest;)

Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites

Brakuje jej sensu bo to taka mapa nijaka, wgl miałem nie dodawać przeciwników ale są w formie ozdobnikowej ;)

Ale spróbuje nadać jej charakter i klimat;)

Dzięki za uwagę ProXimo;)

Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

A ja ci proponuje najpierw naniesc mape na kartke. Przemyslec co sie ma dziac, jak maja wygladac odpowiednie fragmenty. Jak to zrobisz to dopiero zabierz sie za wersje prototypowa mapy (zero roslinnosci, przedmiotow i przeciwnikow) czyli stworz sam goly teren. Jak on ciebie zadowoli to dopiero zacznij dodawac szczegoly.

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Ale ogólnie pamiętaj by się nie trzymać mocno tego co sobie zaplanowałeś. Zmiany są dobre i czasami lepiej w tedy mapa wyjdzie niż pierwowzór. Jeszcze kilka rad:

1. Nie nanoś na początku żadnych szczegółów. Mogą być w wersji prototyp ale tylko jako informacja gdzie co ma być

2. Spróbuj narysować dane fragmenty lokacji z perspektywy gracza lub poszukaj na necie zdjęć oddających w pewnym stopniu to co chcesz uzyskać

3. Pamiętaj, że to ma być mapa dla ludzi. Więc jeżeli tobie się coś podoba to nie znaczy, że innym musi

4. Pamiętaj, że gracz lubi wejść wszędzie. Więc nie prowadź go za rękę do końca misji. Pozwól by sam tam doszedł na kilka sposobów

5. Pozwól mu popełniać błędy. Niech się uczy na nich. To daje graczom satysfakcję

 

 

Jak na start to tyle. Podałbym więcej ale zapomniałem tekstu skopiować z kursu. Wkońcu się na coś ta wiedza z kursu na level-designer'a przydała %-) %-)

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Hehe. Ja tylko wgrałem revivala %-) Ogólnie sprawdzam czy da radę wgrać go zamiast do Crysis'a 2 to do CryEngine 3.4 :-> :->

 

Powie mi ktoś czemu mam na wersji x64 takie krzaki??

 

x64

 

http://img526.imageshack.us/img526/1999/x64.png

 

 

Dla porównania

 

x32

 

http://img407.imageshack.us/img407/854/x32p.png

 

Link to post
Share on other sites

Gdzie są te kszaki %-)?

 

A ja w wersji 3.4 nie mogę otworzyć tej mapy forest...tzn. jak ją otwieram to wywala. Ale reszta działa. Woda teraz w 3.4 wygląda niesamowicie :)Mistrzostwo świata;P

Link to post
Share on other sites

bo zauważe że masz obramowanie o 2 mm oddalone%-) też tak mam w wersji 64...hm..później spróbuje coś na to zaradzić ;)

 

k^%^@ ślepyś jesteś czy udajesz. Rozchodzi mi się o obramowanie. Jezu gdzie takich cepów tworzą.

odezwał się ten co nadpisał Crysis2 SDK na Cry Engine 3 SDK %-) Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...