Bany_krk 200 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 (edytowane) Witam, czasem i mnie sie zdaży jakiś problem gdzie i ja wymiękam, dlatego pytam. Otóż przyszła do mnie dziś ta płyta z allegro, wsadziłem proca - G530 i odpaliłem. Za pierwszym razem poinformowała mnie że jest nowy proc i kazała wcisnąć f1 by wejść do biosu, co uczyniłem, następnie restart i zaczęły się problemy. Od tego momentu sytuacja wygląda identycznie jak z tego posta na forum Asusa http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=1&model=P8H61-M+LX2&id=20120209163257858&page=1&SLanguage=pl-pl , której również nikt nie rozwiązał. Płyta zgłasza błąd cpu over clock, wciskam F1 jak prosi i to by było na tyle, płyta wisi. Nie pomaga reset biosu anie przez wyjęcie baterii, anie przez zworkę. Sprawdzane na 4 zasilaczach, procesor nowy prosto z pudełka. Ram nowy. Osobiście obstawiam że bios jest do przeflashowania, niestety na tej plycie nie mozna tego zrobic spod któregoś eFa, a do biosu nie wejde przez w/w problem. Gościu na allegro może mi się bardzo łatwo wykręcić sianem i nic mu nie udowodnie ewentualnie. Kość biosu jest tu akurat w DIPie więc można łatwo wymienić - może udało by się wam zdobyć jedną dla mnie i podesłać. Pomożecie jakoś? Bany Edytowane 30 Marca 2012 przez Bany_krk Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 ALT+F2 po włączeniu PC uruchamia EZFLASH - sprawdź najpierw ten BIOS. Cytuj Link to post Share on other sites
Bany_krk 200 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 no właśnie problem w tym że nie uruchamia, tamten błąd ma wyższy priorytet Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Zatem nie pozostaje nic innego jak tylko złożenie reklamacji. Sprawdzimy to w serwisie. Cytuj Link to post Share on other sites
Bany_krk 200 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 z tym że nie przyjmuje mi numeru płyty na stronie serwisowej, co robić? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Zgłoszenie reklamacyjne dla komponentów PC odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Sprzedawcy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.