Skocz do zawartości

Brak obrazu - HD3850 i P5QL PRO


Recommended Posts

Cześć

Mam bardzo duży problem. Wczoraj gdy robiłem testy miałem otwartą obudowę i niechcący dotknąłem czymś metalowym karty graficznej. Komputer oczywiście się wywalił. Od tamtej pory nie ma obrazu. Na początku były jeszcze sygnały z głośniczka systemowego (1 długi 3 krótkie) ale to był błąd RAMu - wymieniłem i już 'tylko' nie ma obrazu. Domyślam się, że karta mi padła. I teraz pytanie: czy mi to zareklamują? Jak reklamować w komputroniku? Karta ma jeszcze gwarancję (znaczy faktura nie ma 2 lat czyli pewnie karta ma 2 lata gwarancji). Bardzo potrzebuję komputera, a nie mam integry. Ile czasu zajmie mi reklamacja? Co zrobić aby zobaczyć obraz? Najtańszą pci-e na allegro?

Link to post
Share on other sites

To już wczoraj zrobiłem... Najgorsze, że nie mam zastępszej karty na pci-e... Doczytałem się. Gwarancja jest na 36 miesięcy, karta ze stycznia 2008, więc jeszcze ma gwarancję. Nawet zmieniłem gniazda (włożyłem kabel do drugiego). Ekran jest po prostu czarny, żadnych dźwięków systemowych. Nie wiem, czy mi to przyjmą na gwarancji...

Link to post
Share on other sites

Przyjmą Ci na gwarancji, gdyż taki ich obowiązek :) od dotknięcia czymś metalowym nic nie powinno się stać szczerze mówiąc... Zawsze możesz się powołać na wadę ukrytą karty i już :co: Gwarancja to musi po prostu objąć, także niczym się nie martw, a jakby były problemy pocytujesz co nieco Kodeks Cywilny - to zawsze działa :D

Link to post
Share on other sites

hmmm ale czemu mieli by nie przyjąć chyba kartę graficzną można dotykać no chyba że to było uderzenie i ci wyskoczą że uszkodzenie mechaniczne jak karta pękła :co:

nie no żartuje oo 650 zł no to już można coś fajnego za to zawinąć oby komputronik tak postąpił...

 

Sebol miał też problem z padniętą kartą oczywiście nie w komputroniku i 8800GTS wymienili mu na 9800GTX KO, karty EVGA...

 

jakiej firmy ty masz karciochę ?

Link to post
Share on other sites

Tylko nie pisz jak powstała usterka! Od razu powiedzą że twoja wina (choć pewnie nie jest). Zepsuło się i już.

Nie chciałem tego pisać tak bezpośrednio wcześniej :D Ale samo przez się się rozumie, że fakt powstania lepiej przemilczeć :co:

 

@hl 1030 - kasy na pewno mu nie zwrócą - rzecz mogą naprawić, tudzież wysłać taką samą wolną od wad i to jest ich wyborem:)

Link to post
Share on other sites

Po prostu miałeś mega pecha. Dotknąłeś akurat tam gdzie nie można i się spaliło... Dla pewności przetestuj z inna grafiką (pożycz od kolegi na godzinę), bo może co innego też padło (czego oczywiście nie życzę). Mój sąsiad miał podobnie parę dni temu z GTX260, on ma non stop budę otwarta, ciągle coś dłubie i widocznie coś musiał zrobić, bo pewnego dnia karta nie ruszyła. Też zareklamował w komputroniku i czeka na informacje.

 

Ps No oczywiście, że sama się zepsuła :co: Nie jest połamana, ani podrapana, więc Ty nie miałeś z tym nic wspólnego :D

Link to post
Share on other sites

Dobrze, jutro mi jeszcze kumpel podrzuci grafikę to sprawdzę co z resztą komputera. Ta karta jest niesprawna, bo w innym komputerze ją sprawdziłem i też nic. A może być tak, że mi nie uwzględnią i każą sobie płacić za przesyłkę i 'diagnostykę' ?? :)

Link to post
Share on other sites

Teraz muszę wyjść z domu, ale jak wrócę to zacznę procedurę serwisową ;)

 

Przed chwilą był kurier po kartę :) Mam nadzieję, że szybko odzyskam naprawioną kartę ;) Czy jeśli faktycznie okaże się, że ta karta jest nie do naprawy to mi wymienią na nową?

Link to post
Share on other sites

jesli to Asus, to nie powinienes miec problemow. taki GB np lubi sie bawic w naprawy sprzetu, dokladne testy, sprawdzanie etc. z Asusem jest(byla do tej pory) krotka pilka.

Jesli sie to potwierdzi daj znac, to jedyny powod dla ktorego wybieram produkty tej firmy majac ciut tansza a podobnej jakosci alternatywe (GB np).

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...