Skocz do zawartości

BF3 DX11


Recommended Posts

Witam

Mam gtx 460 i bf3 domyślnie odpala się na dx11. Chciałbym to zmienić na dx10 tyle, że wpisując komendę RenderDevice.Dx11Enable 0 nic się nie dzieje. Do tego jak wpisuje komendy to po urchomieniu gry wracają one do pierwotnego stanu. I teraz pytanie jak ustawić to DX10 i gdzie w BF3 jest config, aby zapisać te komendy.

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Hmm. Furiax tylko, że jeżeli ma Win7 to nic nie będzie mógł zrobić bo 7 już ma w sobie DX11. Ewentualnie musiałby wrócić do Visty ale po co wgrywać coś co się zj**ie za kilka dni.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Najbardziej to chciałbym wiedzieć jak ustawić w BF DX10. Jest od tego komenda ale za każdym razem jak wyłączam grę i włączam to komendy muszę od nowa wpisywać. Nie chcę mi się za każdym razem klepać. W cs 1.6 tak było ale jak ustawiło się cfg tylko do odczytu to było ok a tu nawet nie mogę znaleźć tego pliku z cfg...

Link to post
Share on other sites

to nie wiedziałem że cs ma dx 11 %-)

cs ma dx 9 :D

Widzę, że czytanie ze zrozumieniem się kłania... :hahaha: Napisałem, że nie mogę znaleźć cfg bo mi się ciągle komendy w BF'ie usuwają i w CS 1.6 było podobnie ale jak dasz cfg tylko do odczytu to wtedy wszystko gra. A w folderze z grą nigdzie nie ma cfg od BF'a. Edytowane przez blub17
Link to post
Share on other sites

cs ma dx 9 :D

 

To też nie wiedziałem, strzelałbym DX7 :P

 

Znalezione w sieci - nie próbowałem

To have these settings permanent you need to create a text file 'user.cfg' in the folder where your bf3.exe is (c:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\ in my case) and put there the commands.
Some commands that should improve the FPS (at least for the older DX10 cards)
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
RenderDevice.TrippleBufferingEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
WorldRender.FxaaEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DeviceVSyncEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
You can put the following 2 command to, the first draws your FPS in the upper right corner, and the second one draw a CPU/GPU utilization graph in the lower left corner:
Render.DrawFps 1
Render.PerfOverlayEnable 1
Link to post
Share on other sites

Ale to jest w ogóle możliwe by odpalić BF3 w DX10? Jak ta gra była tworzona tylko pod DX11? No i po co uruchamiać grę w DX10 na karcie, która bez problemu powinna uciągnąć BF3 na ULTRA w DX11, skoro HD6850 nie ma z tym żadnego problemu a to przecież porównywalne karty.

Edytowane przez Ironclad
Link to post
Share on other sites

Ale to jest w ogóle możliwe by odpalić BF3 w DX10? Jak ta gra była tworzona tylko pod DX11? No i po co uruchamiać grę w DX10 na karcie, która bez problemu powinna uciągnąć BF3 na ULTRA w DX11, skoro HD6850 nie ma z tym żadnego problemu a to przecież porównywalne karty.

Tak jest to możliwe. Gra "odpala" się w dx10 na karcie GTX260 :)

Link to post
Share on other sites

Tak na ultra, może jeszcze w full HD? GTX570 czasem się dławi...Gdyby gra nie obłsugiwała DX10 to graczy mający np.gtx 285 nie pograliby a sam takową miałem.

 

Kolega mnie ubiegł.

Edytowane przez blub17
Link to post
Share on other sites

Nie ja również potwierdza BF 3 odpaliłem na GTX 260 DX 10, na pudełku pisze minimalne wymagania: karta obsługująca DX10 / DX 11, tak jak wcześniej pisali musiał byś zmienić Windowsa na Vistę i tylko Vistę bo jak na pewno wiesz XP ma tylko 32Bit wymagane jest 64Bit (owszem jest wersja Wina XP 64 Bit ale podobno nie jest to system do "grania".Co do GTX 260 ja na sprzęcie i5 750 2.66GHz 4GB RAM oraz GTX 260 789MB grałem na średnich bez rozmycia bo to najbardziej cięło mi grę i oczywiście AA.

Link to post
Share on other sites

A sorry panowie, wiedziałem przecież a się zamotałem, DX11 jest przecież kompatybilny wstecz ze starszymi bibliotekami, jeśli jest DX11 to i jest obsługiwany każdy niższy, DX10, 9, 8 itd.

 

Tak na ultra, może jeszcze w full HD?

No na ULTRA a co w tym dziwnego? silnik Frosbite 2.0 jest dosyć elastyczny i dobrze zoptymalizowany, co ty jakiś jeleń jesteś?

 

http://s5.ifotos.pl/mini/bf3201202_rxehhxa.png

Edytowane przez Ironclad
Link to post
Share on other sites

Ironclad wkleił zdjęcie z ustawieniami na utlra i to w kampanii i jak mam zobaczyć jak gra chodzi . Grałeś w multi bo przy 15 fps jest niegrywalne. Rzeczywiście frosbite elastyczny...Elastycznie zajeżdża wszystkie karty. Ale rozumiem, że masz tą kartę i wdaję Ci się, że jest najlepsza bo ją masz ale ten okres w życiu mija :)

 

Jeśli chodzi o temat to problem z dropami był ale po formacie minął

 

PS. Do ilu można w GTX 460 (oczywiście mniej więcej, każda sztuka jest inna) podkręcić rdzeń bez zmiany napięć? Teraz hula na 800 MHz ale już chyba więcej nie wyciągnę. Muszę przyznać, że jak na referenta 67 stopni w stresie na 800MHz to nie dużo...

Edytowane przez blub17
Link to post
Share on other sites

Ludzie po co wam DX11 :?: :?: :?:

 

Nie umywa się do tego >>>

 

Zainstaluj tak jak ja BF3 FXAA Injector 1.3 i ciesz się wypaśną grafiką

 

Nie dość że grafa prezentuje się o niebo lepiej niż w DX11 to jeszcze fpsy idą w górę :o:jupi:

 

http://obrazki24.pl/images/injector13.jpg

 

 

http://obrazki24.pl/images/injectlil.jpg

Link to post
Share on other sites

Jaką masz różnicę FPS przy użyciu moda ?

 

 

Skok to jakieś 30-40% w stosunku do tego co było wcześniej.Oczywiście ustawienia w samej grze bez zmian czyli to co widać poniżej ;) Ogólnie fps wzrasta przez to że gra działa w trybie DX 9.0c po wgraniu FXAA Injectora i wygląda przy tym tak jak BF3 wyglądać powinien od samego początku ( jednym słowem nic dodać nic ująć ) :o To tylko potwierdzenie na to że całe to DX11 jest papką marketingową którą nam się wciska od samego początku :P

 

http://obrazki24.pl/images/bf32012022.jpg

 

Pozdrawiam :]

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...