Skocz do zawartości

[MULTI] Mass Effect - seria


  

16 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

  • 1 miesiąc temu...

Przeszedłem ze wszystkimi wydanymi dotąd DLC.

 

Dla mnie gra jest bardzo dobra, włączając w to zakończenie. Nie każdy o tym wie, ale jednak jeśli zdobędziemy odpowiednią ilość punktów wojny to można pokonać żniwiarzy bez strat. Trzeba dokładnie obserwować końcowy filmik ;) Grę bardzo wzbogaciły DLC, szczególni "Citadel". W wielu miejscach gra nabija się z samej siebie, często są nawiązania do "kalibracji Garusa", Grunt świętując urodziny masakruje ćwierć Cytadeli, Mordin śpiewa, Joker zakochał się w EDI, Wrex nie może opędzić się od kroganek po wyleczeniu genofagium (na co dość zabawnie narzeka wkładając sobie worek lodu... tam), Tali pokazuje twarz (na foto, ale zawsze), a Shepard karze Mirandzie i Jack całować się na zgodę. Po ocenach innych graczy (a grałem dopiero teraz, ponad rok po premierze) gra przerosła moje oczekiwania. Must have dla każdego fana serii. 

 

Ode mnie 9/10, bo faktycznie mogli wyraźniej pokazać, że w jednym z zakończeń wszyscy przeżyli.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Robiąc misje poboczne, przeszukując planety, ratując inne gatunki i zyskując sojuszników także z DLC. Przechodząc planety z DLC. Po za tym jeden z dodatków obniżył próg punktów wojny wymaganych do zakończenia "z nadzieją" do 3100 (kiedyś było 5000, później 4200, czyli bez grania w multi nie było to realne).

Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...

thumb_35895_default_newsview.png

 

 

Mass Effect 4 (tytuł roboczy) to kolejna odsłona serii gier akcji RPG, zapoczątkowanej przed laty przez studio BioWare. Produkcja została stworzona przez oddział firmy z Montrealu, który wcześniej pomagał przy Mass Effect 2 oraz Mass Effect 3. W grze wracamy do dobrze znanego uniwersum, aby jeszcze raz przemierzyć rozległą galaktykę i spotkać dziesiątki różnych ras obcych. Nieodłącznym elementem serii jest złożona fabuła, pełna intrygujących wątków i nagłych zwrotów akcji. Czwarta gra z serii Mass Effect to nie tylko nowa historia, ale też lepsza technologia. Produkcja korzysta bowiem z silnika Frostbite, opracowanego i rozwijanego przez studio EA DICE. Frostbite został użyty wcześniej w takich tytułach jak Battlefield 3, czy Medal of Honor.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19940

PlatformyX1PS4PC

PremieraHoliday 2016

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 11 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...


E//  :D "Mass Effect: Andromeda zaoferuje masę potencjalnych partnerów łóżkowych. Producent ze studia BioWare zapewnił fanów, że w Mass Effect: Andromeda pojawi się wielu potencjalnych partnerów miłosnych, a sceny seksu zostaną bardzo dobrze zrealizowane. Czekający na premierę Mass Effect: Andromeda fani serii wciąż mają wiele pytań odnośnie fabuły oraz mechaniki. Niektórzy miłośnicy cyklu zainteresowani są jednak inną kwestią – ile postaci w grze będziemy mogli zaciągnąć do łóżka. Okazuje się, że potencjalnych partnerów do „zaliczenia” będzie wielu, a sam seks ma się prezentować bardzo atrakcyjnie." link.

Edytowane przez Szarik
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Karpyshyn miał fajną wizję. To jemu zawdzięczamy fabułę w Mass effect 1 i 2 a to najlepsze części. Fabuła to najmocniejsza strona tej gry. To świetnie zrealizowany serial s-f w którym uczestniczmy grając. Andromeda powstała bez udziału Karpyshyna i Hudsona co budzi obawy graczy czy gra choć trochę dorówna poprzednim częściom. Silnik graficzny w grze to nie wszystko, jeśli nie będzie klimatu a pomysły infantylne gra się nie sprzeda. Jestem fanem ME ale jeden z filmików prezentujących Andromedę trochę mnie rozczarował. Jetpack jeszcze strawie ale jedna z umiejętności bohatera straszenie mnie denerwuje. Gracz wybiera miejsce i postać tam się teleportuje takim dziwnym ślizgiem. Bardzo głupio to wygląda. Taki, krótki skok w FTL na ziemi. Bzdura kompletna jak dla mnie, zbajerowane do granic możliwości i zbytnie uproszczenie. Po za tym technologia broni i pancerzy kolonistów z Arki nie powinna zbytnio odbiegać od pierwszych modeli z ME. Arka leciała podobno kilkaset lat ale w czasie lotu załoga hibernowała a nie pracowała nad ulepszeniami. Kolonizacja może być ciekawa sama w sobie, otwarty świat i dużo niespodzianek. Zobaczymy jak z tym wszystkim będzie. Do marca już niedaleko okaże się czy warto było czekać. 

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

 

 

Gracz wybiera miejsce i postać tam się teleportuje takim dziwnym ślizgiem.

A to nie była szarża szturmowca ? 


 

 

Po za tym technologia broni i pancerzy kolonistów z Arki nie powinna zbytnio odbiegać od pierwszych modeli z ME. Arka leciała podobno kilkaset lat ale w czasie lotu załoga hibernowała a nie pracowała nad ulepszeniami.

Nie wiemy kiedy ten lot się odbył - tzn. ile lat po zakończeniu z trójki, a naiwnym by było stwierdzenie, że wszystkie inne cywilizacje jakie tam spotkamy są tak samo zaawansowane technologicznie.  

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

ceny ME:A na originie co najmniej śmieszą:

  • wersja standard - 240 PLN
  • wersja deluxe - 300 PLN
  • wersja super deluxe - 380 PLN

tak jak DA:I miało jeszcze znośne ceny, które skusiły mnie na pre-order, ceny ME:A sprawiają, że pewnie poczekam sobie parę miesięcy i kupię za "normalną" cenę na jakiejś wyprzedaży [pewnie za -50%]

Edytowane przez darasz89
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

"BioWare potwierdziło, że wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę. Ponadto gracze pecetowi otrzymają możliwość swobodnego konfigurowania pola widzenia (FOV)." link

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...