kynek_vava 0 Napisano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 wolalbym ten router bo cholera siostra chciala taki bo mega ladny tak sobie mysle bo bylo ich na magazynie cos kolo 365 teraz ciagle dostepnosc spada ciekawe ile osob tez nie patrzy na wyglad tylko na funkcje Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Mi też się podobał Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Ja miałem podobną sytuację z kartą graficzną miała być taka http://www.pureoverclock.com/article1217.html a ostałem taką http://alejka.pl/palit-gf-gtx-560ti-1024mb-ddr5-256b-d-h-pci-e.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Ja miałem podobną sytuacjęW tym samym sklepie ? Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Nie, ja kupiłem na allegro http://allegro.pl/najtaniej-palit-geforce-gtx-560-ti-560ti-1gb-ddr5-i2022009034.html Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Z tego wynika że trzeba się pilnować i nawet na zgodność fotek z towarem zwracać uwagę zamawiając coś przez sieć. Na szczęście kumpel robi w komputerowym więc wszystko zamawiam u niego i sprzedaje mi bez marży więc tanio a przede wszystkim nie ma problemu z niczym . Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Ja w sumie mam podobnie mo kumpla wujek pracuje w sklepie komputerowym, w sumie zamawiałem tam ram i chłodzenie i też taniej wyszło Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 i nic sobie robia z maili z bledami ;D nadal nie zmienili zdjecia !!! Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Ja bym to ujął trochę inaczej- mają na to wy***ne! Nie przejmuj się na pewno poniosą za to konsekwencje, raczej nie jesteś pierwszą osobą którą chcieli oszukać... Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 czekam az teraz pojawi sie podobny temat jak tez ktos kupil ten router i inny dostal z benchmarka czekam na to Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 czekam az teraz pojawi sie podobny temat jak tez ktos kupil ten router i inny dostal z benchmarka E,no nie ma co ludziom źle życzyć. Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 nie zycze zle ale oni nie maja tych routerow ;p bo ja tez bym dostal dobry Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Wiem mogli by chociaż zdjęcia poprawić Cytuj Link to post Share on other sites
Jurij 169 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Nie przesadzacie trochę? błedy się zdarzają każdemu, a że jest to sklep na całą Polskę to mają co robić. Trochę zabawne jest podejście konsumenta, który myśli że jest jedyny i najważniejszy... Jeśli chodzi o kasę za przysyłkę, sklepy internetowe nie mają w obowiązku takowej zwracać i tego zazwyczaj nie robią, płacisz za produkt który jest przez sklep oferowany, przesyłka to opłata dodatkowa ponoszona przez kupującego za możliwość dostarczenia produktu pod wskazany adres, równie dobrze możesz go odebrać osobiście, nikt tego nie zabrania, więc nie ma żadnych argumentów dlaczego to sklep miałby generować sobie koszty na rzecz wygody konsumenta. Owszem, w przypadku Twojej sytuacji, kiedy to zostałeś wprowadzony w błąd przy zakupie produktu poprzez jego niewłaściwy opis, co jest ewidentnym błedem sklepu, miałbyś podstawy do zwrotu całej sumy + kosztów przysyłki, ale wówczas niezbędny jest odpowiedni sposób zwrotu takiego towaru, a Ty zapewne skorzystałeś z przysługujących Ci ustawowo 10 dni na zwrot towaru zakupionego poza siedzibą firmy. Tym samym owe prawo do zwrotu utraciłeś, już samo odesłanie na koszt sklepu jest gestem dobrej woli z ich strony więc nie narzekałbym tak strasznie na to wszystko. Gorszy jest fakt że mimo Twojej interwencji nic nie robią by usunąć błąd ze strony.... Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 I właśnie dobrze że niektórzy myślą iż są najważniejsi i jedyni gdyż walczą o swoje prawa, najlepiej to może siedzieć cicho i jeszcze im podziękować za tą dobroć że coś ci sprzedali? Tak samo z tą przesyłką, wręcz żałosne jest to że sklep na całą polskę przez własny błąd każe dodatkowo zapłacić te 15zł gdzie mają wykupione usługi kurierskie więc mają dużo taniej. Powinni oddać całość jak nic. Kupiłeś czerwone, przysłali niebieskie i za to masz być 15zł w plecy? Niby kwota wręcz nie grająca roli ale zawsze, dla niektórych w tym kraju to są dwie roboczo-godziny... To właśnie sklep ma walczyć o klienta żeby wrócił do nich i kupił jeszcze więcej towarów jak i jego znajomi którym polecił ten sklep, a tu jest wina sklepu i jeszcze jakieś problemy będą może robić. W polsce mało kto zna swoje prawa(zapytaj kilkunastu ludzi czy wiedzą co znaczy oddać sprzęt z tytułu gwarancji, a co z niezgodności towaru z umową) i sprzedawcy jak i całe korporacje to wykorzystują i mogą wcisnąć po prostu wszystko. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Jurij 169 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 @up nigdzie nie napisałem żeby siedzieć cicho, ale nie warto też popadać w skrajność i przez jeden błąd lamentować jakie to wszystko jest złe i do kitu. Nie myli się tylko ten który nic nie robi.... Prawa należy swoje znać, a nawet bardziej należy umieć z nich korzystać, co jest największą bolączką, bo hasłami to całkiem sporo ludzi potrafi sypać Druga sprawa że decydując się na taką a nie inną formę zakupu akceptujemy również związane z tym obciążenia po naszej stronie, sklepy bądź producenci to nie punkty charytatywne i za darmo robić też nie będą, także każdy kij ma dwa końca.. Poza tym poczekajmy na zakończenie sprawy, za nim wydamy ostateczne osądy. Ja dla przykładu kiedyś dostałem laptopa który nie posiadał 2 podzespołów które były wypisane na aukcji produktu, jednak zamiast robić aferę, na spokojnie sprawę ze sklepem załatwiłem i wszyscy byli zadowoleni można? można Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Oczywiście że można, ale też wszystko zależy od 'chęci' sprzedawcy, jeden dorzuci jakąś zniżkę a drugi jeszcze problemy będzie robił. A sprawa już się zakończyła, wystawili korektę faktury i nawet to już za późno o ubieganie się o pełną kwotę. I zdjęcie dalej nie zmienione czyli kolejne osoby otrzymują inne routery niż zamawiane... Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 @Jurij nie bylbym taki zly na ta sytuacje gdyby nie fakt ze na infolinii mnie konsultantka wciska kit ze oni maja zdjecia pogladowe tak samo na czacie ;/ robie afere bo dla mnie akurat liczyl sie wyglad bardziej podejscie do klienta na takim poziomie to bardziej spodziewalbym sie w malej firmie a nie w jednym z wiekszych gdzie powinni klasc wiekszy nacisk na kontakt z klientem zrob prosze jedno napisz do nich maila zeby zmienili zdjecie bo to nie to co sprzedaja i poczekaj na odpowiedz ja czekam juz dluuuugo i chcialem zeby taka sytuacja ominela innych nie bylem agresywny ani nie robilem zadnych afer tylko mnie zupelne olanie sprawy zirytowalo Cytuj Link to post Share on other sites
Jurij 169 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Ej żeby nie było, nie bronie sklepu, nawet tam zakupów nie robiłem wiem że nie zawsze jest łatwo dochodzić swoich racji, dlatego ogólnie poperiam "walkę z systemem" byle przy użyciu odpowiednich środków. Zgadzam się również, iż smutny jest fakt że nadal nic z tym nie robią, z drugiej strony mnie to nie dziwi, im większy sklep/firma tym większy chaos i najczęściej głos pojedyńczego konsumenta nie wiele znaczy (niestety). Co do konsultantów to już z goła odmienna historia, to najczęściej wolni strzelcy/studenci dorabiający w wolnej chwili na słuchawce za niewielkie pieniądze. Ich identyfikacją z firma jest niemal zerowa, a sposób załatwienia sprawy i odnoszenia się do dzwoniących jest uzależniony tylko i wyłącznie od samego człowieka. Trafisz na gościa który ma wyjebane, jest bo jest, to i tak samo potraktuję Ciebie i Twój problem. NIestety takie są realia.... Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 ja zrobilem tam zakup bo byl na benchmarku artykul polecajacy i gdyby nie to bym nie zauwazyl tego nawet na stronie glownej jest nadal w promocji dla czytelnikow szkoda gadac teraz wyslalem listem korekte i czekam na zwrot kasy. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakaland 2 Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Bardzo mi się podoba ten sprzęcik i też go chciałem kupić , niestety to zdjęcie to fikcja. Dają zwykłego brzydkiego TP-Linka sprawdziłem organoleptycznie , żenada. Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Nadal na głównej stronie benchmark jest ten ruter,skandal ! http://www.benchmark.pl/ po prawej na dole strony Nawet się *** zdjęcia poprawić nie chciało. Ciekawe ile osób się nabrało a potem nie chciało się im wykłócać o zwrotu kasy. Jawnie robią ludzi w h**a ! Napisałem dziś w opinij o tym produkcie,że zdjęcia nie przedstawiają sprzedawanego rutera , ale opinia poszła do modernizacji więc pewnie się nie ukaże . Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 ja to zrobilem pierwszego dnia po otrzymaniu routera pisalem maila czy sprzedaja dokladnie ten co na zdjeciu i brak odpowiedzi dostalem zwrot kasy wczoraj fakt nie spieszylo im sie ;/ i jaka tu jest troska o klienta skoro nic sobie nie robia z tego co? Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18624 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Sprawdzałem dziś ponownie nadal lipne zdjęcie na głównej stronie Oni w du*ie mają ludzi,kasa się liczy @ Oczywiście moja notka w opiniach o przedmiocie bez echa. No,ale tego można było się spodziewać po tych ignorantach. Wiedziałem co robię nigdy nie kupując w komputronie i na benchmark'u. Jedna wielka ***** firma. Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 nie wiem sam smiac sie czy plakac na stronie nadal jest stare zdjecie ALE dodane zostalo jedno nowe na sklepie buahahahaha lol ;D Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.