Skocz do zawartości

normalnie brak slow na sklep benchmark.pl


Recommended Posts

Nie przesadzacie trochę? błedy się zdarzają każdemu, a że jest to sklep na całą Polskę to mają co robić. Trochę zabawne jest podejście konsumenta, który myśli że jest jedyny i najważniejszy...

Jeśli chodzi o kasę za przysyłkę, sklepy internetowe nie mają w obowiązku takowej zwracać i tego zazwyczaj nie robią, płacisz za produkt który jest przez sklep oferowany, przesyłka to opłata dodatkowa ponoszona przez kupującego za możliwość dostarczenia produktu pod wskazany adres, równie dobrze możesz go odebrać osobiście, nikt tego nie zabrania, więc nie ma żadnych argumentów dlaczego to sklep miałby generować sobie koszty na rzecz wygody konsumenta.

Owszem, w przypadku Twojej sytuacji, kiedy to zostałeś wprowadzony w błąd przy zakupie produktu poprzez jego niewłaściwy opis, co jest ewidentnym błedem sklepu, miałbyś podstawy do zwrotu całej sumy + kosztów przysyłki, ale wówczas niezbędny jest odpowiedni sposób zwrotu takiego towaru, a Ty zapewne skorzystałeś z przysługujących Ci ustawowo 10 dni na zwrot towaru zakupionego poza siedzibą firmy. Tym samym owe prawo do zwrotu utraciłeś, już samo odesłanie na koszt sklepu jest gestem dobrej woli z ich strony więc nie narzekałbym tak strasznie na to wszystko. Gorszy jest fakt że mimo Twojej interwencji nic nie robią by usunąć błąd ze strony....

Link to post
Share on other sites

I właśnie dobrze że niektórzy myślą iż są najważniejsi i jedyni gdyż walczą o swoje prawa, najlepiej to może siedzieć cicho i jeszcze im podziękować za tą dobroć że coś ci sprzedali? Tak samo z tą przesyłką, wręcz żałosne jest to że sklep na całą polskę przez własny błąd każe dodatkowo zapłacić te 15zł gdzie mają wykupione usługi kurierskie więc mają dużo taniej.

Powinni oddać całość jak nic.

Kupiłeś czerwone, przysłali niebieskie i za to masz być 15zł w plecy? Niby kwota wręcz nie grająca roli ale zawsze, dla niektórych w tym kraju to są dwie roboczo-godziny...

 

To właśnie sklep ma walczyć o klienta żeby wrócił do nich i kupił jeszcze więcej towarów jak i jego znajomi którym polecił ten sklep, a tu jest wina sklepu i jeszcze jakieś problemy będą może robić.

 

W polsce mało kto zna swoje prawa(zapytaj kilkunastu ludzi czy wiedzą co znaczy oddać sprzęt z tytułu gwarancji, a co z niezgodności towaru z umową) i sprzedawcy jak i całe korporacje to wykorzystują i mogą wcisnąć po prostu wszystko.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@up nigdzie nie napisałem żeby siedzieć cicho, ale nie warto też popadać w skrajność i przez jeden błąd lamentować jakie to wszystko jest złe i do kitu. Nie myli się tylko ten który nic nie robi....

Prawa należy swoje znać, a nawet bardziej należy umieć z nich korzystać, co jest największą bolączką, bo hasłami to całkiem sporo ludzi potrafi sypać :)

Druga sprawa że decydując się na taką a nie inną formę zakupu akceptujemy również związane z tym obciążenia po naszej stronie, sklepy bądź producenci to nie punkty charytatywne i za darmo robić też nie będą, także każdy kij ma dwa końca..

Poza tym poczekajmy na zakończenie sprawy, za nim wydamy ostateczne osądy. Ja dla przykładu kiedyś dostałem laptopa który nie posiadał 2 podzespołów które były wypisane na aukcji produktu, jednak zamiast robić aferę, na spokojnie sprawę ze sklepem załatwiłem i wszyscy byli zadowoleni :) można? można :)

Link to post
Share on other sites

Oczywiście że można, ale też wszystko zależy od 'chęci' sprzedawcy, jeden dorzuci jakąś zniżkę a drugi jeszcze problemy będzie robił.

 

A sprawa już się zakończyła, wystawili korektę faktury i nawet to już za późno o ubieganie się o pełną kwotę.

I zdjęcie dalej nie zmienione czyli kolejne osoby otrzymują inne routery niż zamawiane...

Link to post
Share on other sites

@Jurij

nie bylbym taki zly na ta sytuacje gdyby nie fakt ze na infolinii mnie konsultantka wciska kit ze oni maja zdjecia pogladowe

tak samo na czacie ;/

robie afere bo dla mnie akurat liczyl sie wyglad bardziej

podejscie do klienta na takim poziomie to bardziej spodziewalbym sie w malej firmie a nie w jednym z wiekszych gdzie powinni klasc wiekszy nacisk na kontakt z klientem

zrob prosze jedno

napisz do nich maila zeby zmienili zdjecie bo to nie to co sprzedaja i poczekaj na odpowiedz ;)

ja czekam juz dluuuugo i chcialem zeby taka sytuacja ominela innych

nie bylem agresywny ani nie robilem zadnych afer tylko mnie zupelne olanie sprawy zirytowalo

Link to post
Share on other sites

Ej żeby nie było, nie bronie sklepu, nawet tam zakupów nie robiłem :) wiem że nie zawsze jest łatwo dochodzić swoich racji, dlatego ogólnie poperiam "walkę z systemem" byle przy użyciu odpowiednich środków. Zgadzam się również, iż smutny jest fakt że nadal nic z tym nie robią, z drugiej strony mnie to nie dziwi, im większy sklep/firma tym większy chaos i najczęściej głos pojedyńczego konsumenta nie wiele znaczy (niestety).

Co do konsultantów to już z goła odmienna historia, to najczęściej wolni strzelcy/studenci dorabiający w wolnej chwili na słuchawce za niewielkie pieniądze. Ich identyfikacją z firma jest niemal zerowa, a sposób załatwienia sprawy i odnoszenia się do dzwoniących jest uzależniony tylko i wyłącznie od samego człowieka. Trafisz na gościa który ma wyjebane, jest bo jest, to i tak samo potraktuję Ciebie i Twój problem. NIestety takie są realia....

Link to post
Share on other sites

Nadal na głównej stronie benchmark jest ten ruter,skandal !

http://www.benchmark.pl/

po prawej na dole strony

Nawet się *** zdjęcia poprawić nie chciało.

Ciekawe ile osób się nabrało a potem nie

chciało się im wykłócać o zwrotu kasy.

Jawnie robią ludzi w h**a !

 

Napisałem dziś w opinij o tym produkcie,że zdjęcia nie przedstawiają sprzedawanego rutera , ale

opinia poszła do modernizacji więc pewnie się nie ukaże .

Link to post
Share on other sites

ja to zrobilem pierwszego dnia po otrzymaniu routera ;) pisalem maila czy sprzedaja dokladnie ten co na zdjeciu i brak odpowiedzi

dostalem zwrot kasy wczoraj ;) fakt nie spieszylo im sie ;/

 

i jaka tu jest troska o klienta skoro nic sobie nie robia z tego co?

Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem dziś ponownie nadal lipne zdjęcie na głównej stronie :>

Oni w du*ie mają ludzi,kasa się liczy :cenzura:

 

@

Oczywiście moja notka w opiniach o przedmiocie bez echa.

No,ale tego można było się spodziewać po tych ignorantach.

Wiedziałem co robię nigdy nie kupując w komputronie i na benchmark'u.

Jedna wielka ***** firma.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...