kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 siema sprawa wyglada tak kupilem ten router http://sklep.benchmark.pl/product/149822/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/TP_Link_zestaw_bezprzewodowy_router_TD_W8961ND_i_karta_USB_TD_W300KIT.html dzis dostalem paczke kurierem otwieram i tam zamiast tego ladnego model stary w pudelku i prosze teraz mi powiedziec czy to normalna praktyka ? dzwonie na infolinie dziewczyna nie moze mi pomoc i zdziwiona dopiero w pon maila mi odpisze ta osoba co moje zamowienie robila do rozwagi zakupy w tym sklepie Cytuj Link to post Share on other sites
_Magik_ 47 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 W kulki lecą Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 dostalem w pudelku cos takiego ale nie taki zamawialem tylko ten ladniejszy bialy... http://dekanexsystem.pl/user/images/8961ND.jpg normalnie szok. Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Pewnie temu co realizował zamówienie spodobał się / swoją drogą ładny / więc zrobił pdmianke na swój i Ci wysłał , pewnie miał nadzieje że się nie kapniesz Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 czat z konsultantem komputronika: Anna: tak jak powiedziałam zdjęcie ma charakter poglądowy Krzysztof: dobrze jak bedzie wygladac procedura wymiany tego routera na ten ktory zamowilem? Anna: tą kwestie uzgodni Pan już z Panem Krzysztofem, choc tak naprawde dostał Pan ten produkt co Pan zamawiał Anna: zwykle przy zakupie zwraca sie uwage na parametry i opis, ale oczywiście jest to Pana zdanie, Pan Krzysztof ustosunkuje sie do tego w poniedziałek dobrze i teraz napiszcie mi czy to ja jestem jakis glupi czy cos? rece opadaja na taka jakosc obslugi Cytuj Link to post Share on other sites
_Magik_ 47 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Ja nie rozumiem , komputronik w kazdym miescie. Nie miej do nikogo pretensji , zakupy przez siec tak wyglądają ... Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 kupilem na benchmark.pl zeby wspomoc strone pozatym taniej jest niz w sklepie mam pretensje wlasnie Cytuj Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 (edytowane) Ja się Tobie nie dziwie, że jesteś wkurzony. Kolor produktu jest czasem priorytetem (są osoby, które chcą coś mieć pod kolor pokoju bądź biurka itd.) i nie powinno być takich jaj. Edytowane 17 Lutego 2012 przez matej Cytuj Link to post Share on other sites
jediwolf 6 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Z tego co pamiętam to jeśli gdzieś w opisie przedmiotu nie ma napisane, że zdjęcia mają charakter poglądowy to są to zdjęcia sprzedawanego przedmiotu. Więc nie daj sobie kitu wciskać tylko żądaj tego co Twoje. Zawsze możesz skonsultować się z rzecznikiem praw konsumenta i tam wytłumaczą Ci wszystko. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Z tego co pamiętam to jeśli gdzieś w opisie przedmiotu nie ma napisane, że zdjęcia mają charakter poglądowy to są to zdjęcia sprzedawanego przedmiotu. Kolega ma rację , walcz o swoje ! Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 nie zostawie tego tak. czekam co mi w pon napisze cholera ostatni raz robie tu zakupy serio ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Ja też kupiłem pamięci rzekomo z radiatorami a przyszły bez, ale że potrzebowałem koniecznie tych pamięci to już się tam nie wykłócałem a cena i tak była dobra Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Ja cię pier....... nie mów ze teraz będziesz czekał do poniedziałku aż jakiś koleś wróci a potem przetrzymają cię aż upłynie okres 10 dni. Weź ten ruterek zapakuj i odeślij im bo masz prawo do zwrotu w przeciągu 10 dni jeśli kupowałeś przez neta. Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 w pon czekam na maila co napisze jak nie zalatwi tego w jeden to zwracam pierdziele jeszcze napisze gdzie trzeba zeby sie zajeli bo moze czesciej takie rzeczy praktykuje to im ktos kare walnie za celowe wprowadzanie w blad Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Polecam http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 Cytuj Link to post Share on other sites
_Magik_ 47 Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Zaraz będziesz wojsko wzywał -,- Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 co sie da zeby zalatwic ta sprawe nie wiem jak Ty ale ja nie pozwalam sobie zeby mnie oszukiwano Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5830 Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 (edytowane) Sklep trochę pojechał bo umieścił złe zdjęcie routera. Mogli napisać ma ono charakter poglądowy. Bo w rzeczywistości ten TD-W8961ND wygląda dokładnie tak jak ten który otrzymałeś Z drugiej strony na stronie TP-Linka jest identyczne zdjęcie jak w sklepie benchmarku http://www.tp-link.com.pl/products/details/?model=TD-W8961ND A jaka tam jest nazwa modelu na tym routerze? Bo możliwe że dali Ci TD-W8961NB http://www.tp-link.com.pl/products/details/?categoryid=219&model=TD-W8961NB zamiast TD-W8961ND http://www.tp-link.com.pl/products/details/?categoryid=219&model=TD-W8961ND Edytowane 18 Lutego 2012 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 na opakowaniu TD-W8961ND ver:1.0 no to nie jest ten bialy tylko wyglada jak ten z 1 linku ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Raven1411 3 Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Sklep trochę pojechał bo umieścił złe zdjęcie routera. Mogli napisać ma ono charakter poglądowy. Bo w rzeczywistości ten TD-W8961ND wygląda dokładnie tak jak ten który otrzymałeś Z drugiej strony na stronie TP-Linka jest identyczne zdjęcie jak w sklepie benchmarku http://www.tp-link.c...odel=TD-W8961ND A jaka tam jest nazwa modelu na tym routerze? Bo możliwe że dali Ci TD-W8961NB http://www.tp-link.c...odel=TD-W8961NB zamiast TD-W8961ND http://www.tp-link.c...odel=TD-W8961ND Czyli sprawa się wyjaśniła Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 niestety sprawa sie nie wyjasnila bo na stronie jest zdjecie inne niz to co ja dostalem a model sie zgadza nie mogac doczekac sie na maila zadzwonilem do mojego sprzedawcy po tym jak znalazlem numer w internecie oczywiscie ze takiego routera nie maja i zdjecie jest tylko pogladowe jestem wsciekly gdyz kilka dni wczesniej sami wrzucili na strone opis tego routera z informacja ze bedzie w nizszej cenie: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Polecamy_zestaw_sieciowy_TP-Link_TD-W8961ND_i_karta_USB_TD-W300KIT-38738.html "Router wyróżnia się także atrakcyjnym wyglądem, który sprawia, że może stać się elementem wystroju wnętrza gdzie będzie użytkowany." zasugerowany tym opisem kupilem teraz czekam na maila zebym mogl go zwrocic i informacja jak zdecydowanie nie polecam tego sklepu i oczywiscie nadal sa zdjecia inne niz to co sprzedaja Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 (edytowane) To powtórzę jeszcze raz. Zadzwoń do tej miłej Pani z którą wcześniej rozmawiałeś i poinformuj ją ze chcesz dokonać zwrotu korzystając z przysługującego Ci prawa do jego dokonania jeśli kupiłeś go przez internet. Niech Ci powie na jaki adres masz go odesłać itd... //edit// I jak sprawa zakończyła się ??? Edytowane 23 Lutego 2012 przez IronFe Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 No też jestem ciekaw,jak ? Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 no wiec tak odeslalem kurierem na ich koszt dostalem pieknego maila z korekta faktury wydrukowalem sobie i na kopii sie podpisalem zgodnie z instrukcja na odwrocie napisalem numer konta i jutro wysle wtedy zleca przelew niestety kwota zwrotu to tylko przedmiot bez wysylki no ale czepiam sie jak ktos ciekawy jest jak sie uczy komputronik na bledach to zapraszam na strone z przedmiotem niestety czasu nie bylo zeby zmienic zdjecie mojej opinii ze zdjecie jest zle nikt nie przeczytal pomimo moderowania komentarzy mail ze na stronie jest blad tez bez odpowiedzi ale znowu sie czepiam Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Wniosek prosty **jowa firma olewająca ludzi. Dobrze, że chociaż kasę odzyskasz . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.