ChiCkenQ 80 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 witam ponownie, jakieś 3 miesiące temu zakupiłem u2412m w x-kom. postanowiłem go zarejestrować, i tu jest problem. wpisuje service tag 6 cyfrowy taki mam na naklejce na pudle, i jest nie prawidłowy. nawet wykrywanie automatyczne nic nie daje, bo jest taka mozliwość na stronie della. co jest nie tak z tym kodem, warto zarejestrować monitor? moze x-kom je rejestruje? monitor sprawuje sie wysmienicie, ale warto być ubezpieczonym chyba dzieki za zainteresowanie Cytuj Link to post Share on other sites
kamil931207 11 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 jak musisz rejestrować to napisz do producenta ze nie możesz i dalej Cie pokieruje. Ale moim zdaniem nie ma po co rejestrować monitora Cytuj Link to post Share on other sites
Vercruysse 148 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Zobacz czy ten kod zgadza się z numerem który umieszczony jest z tyłu obudowy. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 zadzwoń do pomocy technicznej, u della działa całkiem sprawnie, a rejestrować teoretycznie musisz, żeby skorzystać z gwarancji itp plus ułatwia to wszelką nawigacje po ich witrynie pomocy technicznej, bez wybrania produktu via service tag jest to utrudnione 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ChiCkenQ 80 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 kod jest taki sam z tyłu obudowy skontaktuje się telefonicznie z nimi, zobaczymy co poradzą podziękował za info Cytuj Link to post Share on other sites
offspear 0 Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Witam, mam podobny problem. Telefon do Della pomógł? Cytuj Link to post Share on other sites
philips 78 Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Tutaj może znajdziecie odpowiedź. Też próbowałem zarejestrować 2209WA lecz nie posiada on ani Service Tag, ani Express Service Code. Podobno jedynie mogę tylko sprawdzić jak długo obowiązuje jeszcze gwarancja za pomocą kodu Work Order z etykiety znajdującej się na kartonie. Co ciekawe okres ważności gwarancji na produkty Della obowiązuje od daty produkcji danego sprzętu. Tak podane jest na stronie della (na samym dole). W moim przypadku data produkcji wypada na marzec 2011 więc sugerując się wcześniejszą informacją od tego momentu liczona jest gwarancja mimo, że zakup został dokonany w czerwcu 2011. Trzy miesiące to wcale nie tak dużo, inni mogą mieć większą różnicę ale jak to ma się do wyraźnie podanej 3 letniej gwarancji w sklepach, która zwykle zaczyna obowiązywać od daty zakupu? - wcześniej myślałem, że zawsze tak jest. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.