Skocz do zawartości

karty graficzne 1 gb a bf3


Recommended Posts

Witam tak jak w temacie mój sprzęt w synaturce zastawnawiam sie nad tym czy bardzo żadko pojawiajacy sie problem w bf 3 3 raz sie z tym spoktałem na moim pc ze żołnierz w multi był cały biały czyli niedoczytanie tekstury do bfa na ultra w 1680 x 1050 na ultra potrzebna jest karta wiecej niz 1gb czy 1 gb wystraczy i jest to inny problem?

co 3-4 mecze pod koniec rundy wyłacza mi sie battlefiled 3 i program przestaje działac jakby ktos wiedział przy okazji co jest problemem to piszcie. Oraz oczywiscie to czy do bfa na hd potrzeba wiecej niz 1gb karte

Link to post
Share on other sites

To, że Bf się wyłącza sam z siebie to jedna z wad wrodzonych tej gry. Karta nie ma tu nic do gadania....

hmm do końca się nie zgodzę z tym co piszesz :P Sam gram w BF3 i pomijając sam początek czyli Betę gierka śmiga bardzo dobrze,a już na pewno nigdy sama się nie wyłączyła.Dodam że kumpel ma GTX 260 OC w tandemie z nieco podkręconym E6500@3.6Ghz i bez problemu gra na średnich w 1080p :o

 

Jak na to co graficznie prezentuje gra optymalizacja jest bardzo dobra :P

 

 

http://obrazki24.pl/images/battlewuw.gif

 

Na pewno 1Gb ram na GTX 560Ti da radę w 1080p - testy w sieci to potwierdzają ba GTX 560Ti w maksymalnych ustawieniach oferuje niemal identyczną wydajność co HD 6970 2 Gb :)

 

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2012/01/31/amd-radeon-hd-7950-3gb-review/5

Edytowane przez Znawca
Link to post
Share on other sites

Panie znawca nie masz racji ,to że wykresy i benchmarki pokazują że BF3 śmigają ładnie na kartach z 1gb nie oznacza że nie ma na nich problemów ,owszem te karty mają moc by pokazac te 30fps jednak braki w vramie uwidaczniają się naprzyklad ;nie doczytaniem tekstór ,naglymi i bardzo mocnymi spadkami fps ,dorysowywujacy się horyzont ,artefakty czy nawet zwiecha systemu .Wszystko to zależy w jaki sposob zoptymalizowano grę i przypadlości te mają różny charakter .Jeżeli chodzi o samą gre Batllefield 3 to max zużycie vramu to 1,5 GB w hd i ustawieniach maxymalnych podobnie jak w Crysis 2 .Shogun 2 to np 1,2 gb ,Metro 1,2gb ,Gta4 1,3gb ,MW2 900 MB ,BBC2 800 MB,FC2 700 MB .Nie raz jest tak że bardzo sprytnie i ładnie zoptymalizują grę i mniejszą ilość pamięci uwidacznia łagodny spadek fps w formie jak najmniej odczowalnej przy grze a nieraz gra szarpie i wyskakują artefakty i zaniki tekstór.

 

>>> wykorzystanie pamięci karty graficznej w grach - overclock,pl <<<

Link to post
Share on other sites

Metro 1,2gb, MW2 900 MB ,BBC2 800 MB,FC2 700 MB

Ja jakos spokojnie we wszystkie gralem na karcie z 384mb i nie bylo zadnych problemow z teksturami, przycinkami, spadkami fps itp. Zreszta konsole maja okolo256mb pamieci i jakos daja sobie rade wiec 900mb dla mw2 jest nierealne.

Tym ile TEORETYCZNIE gra wykorzystuje pamieci radze sie zbytnio nie sugerowac.

Link to post
Share on other sites

Panie znawca nie masz racji ,to że wykresy i benchmarki pokazują że BF3 śmigają ładnie na kartach z 1gb nie oznacza że nie ma na nich problemów ,owszem te karty mają moc by pokazac te 30fps jednak braki w vramie uwidaczniają się naprzyklad ;nie doczytaniem tekstór ,naglymi i bardzo mocnymi spadkami fps ,dorysowywujacy się horyzont ,artefakty czy nawet zwiecha systemu .Wszystko to zależy w jaki sposob zoptymalizowano grę i przypadlości te mają różny charakter .Jeżeli chodzi o samą gre Batllefield 3 to max zużycie vramu to 1,5 GB w hd i ustawieniach maxymalnych podobnie jak w Crysis 2 .Shogun 2 to np 1,2 gb ,Metro 1,2gb ,Gta4 1,3gb ,MW2 900 MB ,BBC2 800 MB,FC2 700 MB .Nie raz jest tak że bardzo sprytnie i ładnie zoptymalizują grę i mniejszą ilość pamięci uwidacznia łagodny spadek fps w formie jak najmniej odczowalnej przy grze a nieraz gra szarpie i wyskakują artefakty i zaniki tekstór. >>> wykorzystanie pamięci karty graficznej w grach - overclock,pl <<<

Panie Rosomak wystarczy że kolega dokupi sobie ze 2Gb ramu i po sprawie :P To nie jest wina małej ilości ramu na karcie graficznej bo skoro by tak było to na każdym portalu internetowym który testował na swoim łamach grę BF3 by to pokazywano,a jak widać tak nie jest :P HD 6950 z 2Gb ram ma mniejszy freamate od takiego GTX 560Ti 1Gb

 

bit-tech

 

a tak to wygląda na GTX 560Ti HAWK :

 

 

 

 

Edytowane przez Znawca
Link to post
Share on other sites

FC2 detale low średnia rozdziałka to max 100 mb ,BBC2 200 mb .Za fajerwerki się płaci i to słono niestety ,po resztą tak jak wspomniałem mogłeś płynnie grać ale za twoimi plecami np nie bylo żadnych tekstór , w multi to już by nieprzeszło napewno gra sobie kradnie i przycina gdzie sie da kwestia tylko czy my to widzimy i odczówamy na co wpływa już optymalizacja ,widziałem zestawy crx i sli z np 6870 i 560 1gb gdzie w grze BF3 na max chociaż szło to w 40 60 fps dostawały takich zwolnień gdzie fps spadał do 0 .

 

Piękny slow motion w wykonaniu kart 560 1gb sli 8)

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...