Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

Przedstawię może moją sytuację z tym sklepem, a także chcę zapytać was o kilka rzeczy.

 

Zamówiłem 2 gry w sklepie benchmarka (czyli komputronik w Poznaniu) dnia 06.02.2012 (poniedziałek) o godz 14:50. Zamówienie nie zostało jednak zrealizowane tego samego dnia. (choć teoretycznie powinno).

Poczekałem więc do następnego dnia, lecz też brak jakiejkolwiek reakcji.

Napisałem jeszcze maila kolo godz 18 przez link "kontakt z obsługa" a także napisałem do 2 handlowców tegoż że sklepu. Oczywiście brak odpowiedzi do tej pory.

Zadzwoniłem do sklepu dziś (środa) rano o godz 11. Pan stwierdził iż mają błąd w systemie i mojego zamówienia magazyn nie widzi. Następnie powiedział iż zajmą się tym i dziś paczka zostanie do mnie wysłana.

Jest po godz. 21 żadnych informacji nie dostałem w sprawie paczki i pewnie już nie dostane.

No chyba że wysyłają paczki od 22 do 1:00 w nocy, w co wątpię.

 

Dostawa: UPS

Płatność: za pobraniem

1 gra to Skyrim :D , 2 - to Dead Island Platinum Edition

w trakcie zamawiania: Skyrim było 41 szt. w magazynie , a Dead Island 54 szt.

Kopia strony google pokazuje 42 szt i 57 szt z godz 05:12:36 z poniedziałku.

Dziś Skyrim jest już tylko 5 szt. I coś mi mówi, że jutro stwierdzą iż nie mogą zrealizować mojego zamówienia bo niema 1 z gry. (odpukać)

 

Co wy o tej całej sytuacji sądzicie? Miał ktoś może podobną sytuacje?

Czy mogę anulować całe zamówienie? - bo nie mam zamiaru czekać kilka dni/lat aż to wyślą.

 

Moim zdaniem sklep to totalna porażka, jak zresztą cały komputronik. Bo z tego co się orientuję nie tylko ja doświadczyłem ich "usług". Nie wiem czemu benchmark jest z nimi powiązany.

 

Post ma na celu też ostrzeżenia tych którzy planują cokolwiek u nich kupić.

Z góry przepraszam jeżeli temat źle nazwałem, (nie idzie mi nic innego do głowy).

 

Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc =].

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dobra może trochę przesadziłem...

Lecz zamówiłem towar zgodnie z ich założeniami (24+ h), więc oczekuję odpowiedzialności za słowa.

cytuje

"- towar wysyłamy zwykle w ciągu 24 godz.

Towar dostępny jest w naszym magazynie. Zamówienie zrealizowane do godziny 18:00 (w dni robocze poniedziałek - piątek) jest wysyłane tego samego dnia."

 

*Yhym, już 3 dni ta realizacja trwa... a gra ubywa z magazynu, więc moje zamówienie zostało olane prawdę mówiąc.

Dzwoniłem i zgłosiłem problem , a jednak żadnej reakcji...

A tłumaczenie się typu "Błąd maszyny" to żadna wymówka. -To nie jest mój problem, tylko ich.

 

Teraz stan magazynowy wynosi 3 szt ( fajnie się zapowiada )

P.S.

A jeżeli już maja "zdarzenia losowe" to po

1. Powinni jednak na nie być przygotowani - dosyć duża firma, kilka lat już działa - a jednak zawiodła.

2. Może jakaś wiadomość, że zamówienie się przedłuży, albo cokolwiek. A nie, że sam klient musi dochodzić co jest grane.

(dopiero po moim telefonie zorientowali się, że mojego zamówienia nikt nie zrealizował.)

- Zobaczymy dzisiaj co się wydarzy...

Edytowane przez Crimus
Link to post
Share on other sites

Ja miałem podobną sytuację w iComp.pl, kupowałem tam dźwiękówkę i napęd optyczny. Zamówienie złożyłem i kase przelałem tego samego dnia, stany magazynowe mieli spore. Po tygodniu czasu, dalej pisało że zamówienie w realizacji, później status zmienił się na kompletowanie zamówienia, po kilku dniach wyświetliło się że jest gotowe do wysyłki... Między czasie wysłałem kilka maili z czego na jeden po ~tygodniu czekania dostałem odpowiedź że mają jakieś problemy. I tak przesyłka przyszła po ~3 tygodniach od zamówienia :/ A wtedy mi się bardzo spieszyło bo składałem kompa...

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites

Od 9 rano próbowałem się dodzwonić do nich. Nie odbierają moich telefonów - jak na złość . Czasem było zajęte więc jednak ktoś tam jest.

Zadzwoniłem na ogólną infolinie komputronika. Od razu telefon odebrała miła pani która wysłała zgłoszenie do handlowca.

Niedawno dostałem email od tego handlowca, z informacją że paczka jest w drodze. Może i ten wątek coś pomógł - kto wie :).

No nic, czekam. Może jednak przyjdzie ta paczka.

 

Pozdrawiam

 

--- Edit 09.02.2012 19:00

Otrzymałem paczkę , gry były zapakowane w pudełko po zasilaczu ^^.

Lecz nie otrzymałem faktury / rachunku , jakiegoś dowodu zakupu - oczywiście już powiadomiłem ich o tym zdarzeniu.

Edytowane przez Crimus
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Otrzymałem paczkę , gry były zapakowane w pudełko po zasilaczu

A w co miały być zapakowane ? W czerwony dywan ze złotymi frędzlami ?

A tak zupełnie poważnie to przytrafiła się tobie czarna seria , podejrzewam że winę ponosi obsługa sklepu benchmark.

W przyszłości zamawiaj bezpośrednio w komputroniku nie będzie przykrych niespodzianek.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...