Crimus 0 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Witam Przedstawię może moją sytuację z tym sklepem, a także chcę zapytać was o kilka rzeczy. Zamówiłem 2 gry w sklepie benchmarka (czyli komputronik w Poznaniu) dnia 06.02.2012 (poniedziałek) o godz 14:50. Zamówienie nie zostało jednak zrealizowane tego samego dnia. (choć teoretycznie powinno). Poczekałem więc do następnego dnia, lecz też brak jakiejkolwiek reakcji. Napisałem jeszcze maila kolo godz 18 przez link "kontakt z obsługa" a także napisałem do 2 handlowców tegoż że sklepu. Oczywiście brak odpowiedzi do tej pory. Zadzwoniłem do sklepu dziś (środa) rano o godz 11. Pan stwierdził iż mają błąd w systemie i mojego zamówienia magazyn nie widzi. Następnie powiedział iż zajmą się tym i dziś paczka zostanie do mnie wysłana. Jest po godz. 21 żadnych informacji nie dostałem w sprawie paczki i pewnie już nie dostane. No chyba że wysyłają paczki od 22 do 1:00 w nocy, w co wątpię. Dostawa: UPS Płatność: za pobraniem 1 gra to Skyrim , 2 - to Dead Island Platinum Edition w trakcie zamawiania: Skyrim było 41 szt. w magazynie , a Dead Island 54 szt. Kopia strony google pokazuje 42 szt i 57 szt z godz 05:12:36 z poniedziałku. Dziś Skyrim jest już tylko 5 szt. I coś mi mówi, że jutro stwierdzą iż nie mogą zrealizować mojego zamówienia bo niema 1 z gry. (odpukać) Co wy o tej całej sytuacji sądzicie? Miał ktoś może podobną sytuacje? Czy mogę anulować całe zamówienie? - bo nie mam zamiaru czekać kilka dni/lat aż to wyślą. Moim zdaniem sklep to totalna porażka, jak zresztą cały komputronik. Bo z tego co się orientuję nie tylko ja doświadczyłem ich "usług". Nie wiem czemu benchmark jest z nimi powiązany. Post ma na celu też ostrzeżenia tych którzy planują cokolwiek u nich kupić. Z góry przepraszam jeżeli temat źle nazwałem, (nie idzie mi nic innego do głowy). Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc =]. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5828 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Ja bym jeszcze poczekał jeden, góra dwa dni jak nic się nie zmieni to zamawiałbym w innym sklepie a to zamówienie olał. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Czekać i jeszcze raz czekać nic nie poradzisz sklep porządny zapewne błąd maszyny. Cytuj Link to post Share on other sites
Nikod3m1 13 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Bez przesady są o wiele gorsze sklepy czekasz narazie dwa dni, a narzekasz jakby to były dwa tygodnie. Cierpliwości Cytuj Link to post Share on other sites
Crimus 0 Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Dobra może trochę przesadziłem... Lecz zamówiłem towar zgodnie z ich założeniami (24+ h), więc oczekuję odpowiedzialności za słowa. cytuje "- towar wysyłamy zwykle w ciągu 24 godz. Towar dostępny jest w naszym magazynie. Zamówienie zrealizowane do godziny 18:00 (w dni robocze poniedziałek - piątek) jest wysyłane tego samego dnia." *Yhym, już 3 dni ta realizacja trwa... a gra ubywa z magazynu, więc moje zamówienie zostało olane prawdę mówiąc. Dzwoniłem i zgłosiłem problem , a jednak żadnej reakcji... A tłumaczenie się typu "Błąd maszyny" to żadna wymówka. -To nie jest mój problem, tylko ich. Teraz stan magazynowy wynosi 3 szt ( fajnie się zapowiada ) P.S. A jeżeli już maja "zdarzenia losowe" to po 1. Powinni jednak na nie być przygotowani - dosyć duża firma, kilka lat już działa - a jednak zawiodła. 2. Może jakaś wiadomość, że zamówienie się przedłuży, albo cokolwiek. A nie, że sam klient musi dochodzić co jest grane. (dopiero po moim telefonie zorientowali się, że mojego zamówienia nikt nie zrealizował.) - Zobaczymy dzisiaj co się wydarzy... Edytowane 9 Lutego 2012 przez Crimus Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5828 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Ja miałem podobną sytuację w iComp.pl, kupowałem tam dźwiękówkę i napęd optyczny. Zamówienie złożyłem i kase przelałem tego samego dnia, stany magazynowe mieli spore. Po tygodniu czasu, dalej pisało że zamówienie w realizacji, później status zmienił się na kompletowanie zamówienia, po kilku dniach wyświetliło się że jest gotowe do wysyłki... Między czasie wysłałem kilka maili z czego na jeden po ~tygodniu czekania dostałem odpowiedź że mają jakieś problemy. I tak przesyłka przyszła po ~3 tygodniach od zamówienia A wtedy mi się bardzo spieszyło bo składałem kompa... Edytowane 9 Lutego 2012 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
Crimus 0 Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Od 9 rano próbowałem się dodzwonić do nich. Nie odbierają moich telefonów - jak na złość . Czasem było zajęte więc jednak ktoś tam jest. Zadzwoniłem na ogólną infolinie komputronika. Od razu telefon odebrała miła pani która wysłała zgłoszenie do handlowca. Niedawno dostałem email od tego handlowca, z informacją że paczka jest w drodze. Może i ten wątek coś pomógł - kto wie . No nic, czekam. Może jednak przyjdzie ta paczka. Pozdrawiam --- Edit 09.02.2012 19:00 Otrzymałem paczkę , gry były zapakowane w pudełko po zasilaczu . Lecz nie otrzymałem faktury / rachunku , jakiegoś dowodu zakupu - oczywiście już powiadomiłem ich o tym zdarzeniu. Edytowane 9 Lutego 2012 przez Crimus Cytuj Link to post Share on other sites
Bakaland 2 Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Otrzymałem paczkę , gry były zapakowane w pudełko po zasilaczuA w co miały być zapakowane ? W czerwony dywan ze złotymi frędzlami ? A tak zupełnie poważnie to przytrafiła się tobie czarna seria , podejrzewam że winę ponosi obsługa sklepu benchmark. W przyszłości zamawiaj bezpośrednio w komputroniku nie będzie przykrych niespodzianek. Cytuj Link to post Share on other sites
kynek_vava 0 Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 nie zamawiaj tam po prostu. obsluga tragiczna Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.