Szewa85 0 Napisano 8 Września 2009 Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Witam, chciałbym wymienić swoje punkty na benchmark.pl na dany produkt z sklepu komputronik.pl. Jak tego dokonać ? Cytuj Link to post Share on other sites
_nick_ 19 Napisano 8 Września 2009 Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Było już o tym nie raz - piszesz maila do redakcji poprzez kontakt pod logiem serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
Szewa85 0 Napisano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Dzięki Cytuj Link to post Share on other sites
pranky 0 Napisano 13 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2010 Aby nie zakładać nowego wątku napiszę w tym... Dwa tygodnie temu wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy do redakcji w celu zamiany połowy moich punktów na myszkę, klawiaturę, listwę i słuchawki. Nie dostałem żadnej odpowiedzi potwierdzającej do tej pory dlatego mam pytanie: powinienem czekać na przesyłkę czy wciąż na potwierdzenie? Czy redakcja informuje użytkowników o tym, czy zamówienie jest możliwe do zrealizowania czy nie? I jak długo może to trwać? Z góry dzięki za odpowiedzi głównie osób, które już wymieniały punkty na benchmarku. Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 13 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2010 A punkty Ci odjęło? Jeżeli tak to pewnie załatwiają to dla Ciebie (zależy też od dostępnosci). Cytuj Link to post Share on other sites
pranky 0 Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 A punkty Ci odjęło? Jeżeli tak to pewnie załatwiają to dla Ciebie (zależy też od dostępnosci). Niestety punktów mi nie odjęli. A przedmioty specjalnie wybierałem takie aby były dostępne w centralnym magazynie Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Napisz jeszcze raz do dwóch osób - Wojtek Kiełt i Marcin Jaskólski. Jak pierwszy nie odpowie to drugi na pewno odpowie Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 Sprawa rozwiązana? Cytuj Link to post Share on other sites
yakusa 1 Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Wydaje mi się że sprawa nie jest rozwiązana ponieważ sam czekam od kilku dni na info od redakcji w sprawie zakupu karty HIS 5770 oraz wypożyczenia oprogramowania do testu Myślałem że formularz coś nie działa więc wysłałem z emaila bezpośrednio i też cisza. Może redakcja ma urlop? :-> Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Ja napisałem z prośbą o myszkę (na Dzień Kobiet) i chyba w tym samym dniu na gg do mnie się odezwał Marcin z redakcji. Niestety musiałem zrezygnować z wymiany, ale sam fakt szybkiej odpowiedzi cieszy Cytuj Link to post Share on other sites
yakusa 1 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Ja jednak czekam dość sporo. Myślałem że da się to załatwić przed weekendem bo miałem wolny i spędziłem go ze zintegrowaną grafiką ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
y0ddh4 10 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 W weekendy redakcja nie pracuje, więc szanse na odpowiedź są nikłe. Cytuj Link to post Share on other sites
yakusa 1 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 W weekendy redakcja nie pracuje, więc szanse na odpowiedź są nikłe. pisałem z wtorku na środę Cytuj Link to post Share on other sites
y0ddh4 10 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Redakcja czasem ma sporo pracy i nie mają czasu odpowiedzieć, więc zaczekaj do jutra. Jeżeli do jutra do popołudnia nikt nie odpisze to napisz jeszcze raz Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 Ja niedawno wymieniałem punkty na sprzęt. Odpisali bardzo szybko i sprzęt po kilku dniach był już u mnie . Punkty odjęto mi z profilu dopiero, gdy potwierdziłem, że sprzęt dotarł Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 A gwarancja normalnie obowiązuje - na osobę (czy na firmę benchmark.pl )? Cytuj Link to post Share on other sites
someone1989 0 Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 jeżeli zakupują na fakture to niestety na benchmark.pl czy jak ich firma się tam nazywa jeżeli tylko paragon to nie ma problemu bo idziesz z paragonem i tyle bynajmniej mi się tak wydaje Cytuj Link to post Share on other sites
_nick_ 19 Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 Jak się zepsuje to wysyłasz do BMK i oni to reklamują Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 Jak się zepsuje to wysyłasz do BMK i oni to reklamują Serio? W końcu na fakturę możesz podać dane sąsiada - kto to sprawdza? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.