Skocz do zawartości

Wymiana punktów na produkt z komputronik.pl


Recommended Posts

  • 5 miesięcy temu...

Aby nie zakładać nowego wątku napiszę w tym...

 

Dwa tygodnie temu wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy do redakcji w celu zamiany połowy moich punktów na myszkę, klawiaturę, listwę i słuchawki. Nie dostałem żadnej odpowiedzi potwierdzającej do tej pory dlatego mam pytanie: powinienem czekać na przesyłkę czy wciąż na potwierdzenie? Czy redakcja informuje użytkowników o tym, czy zamówienie jest możliwe do zrealizowania czy nie? I jak długo może to trwać?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi głównie osób, które już wymieniały punkty na benchmarku.

Link to post
Share on other sites

A punkty Ci odjęło? Jeżeli tak to pewnie załatwiają to dla Ciebie (zależy też od dostępnosci).

 

Niestety punktów mi nie odjęli. A przedmioty specjalnie wybierałem takie aby były dostępne w centralnym magazynie

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wydaje mi się że sprawa nie jest rozwiązana ponieważ sam czekam od kilku dni na info od redakcji w sprawie zakupu karty HIS 5770 oraz wypożyczenia oprogramowania do testu :/

Myślałem że formularz coś nie działa więc wysłałem z emaila bezpośrednio i też cisza. Może redakcja ma urlop? :->

Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...