Zwierzak 1 Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 W grudniu wymieniłem punkty na towary ze sklepu benchmark.pl. Do dnia dzisiejszego nie odjęto mi punktów. Otrzymałem dwie kartki z potwierdzeniem odebrania nagrody. Wysłałem maila z zapytaniem czy mam jedną kopię podpisać i odesłać, jeśli tak to pod jaki adres. Niestety kontakt mailowy ze sklepem jest fatalny. Nikt nie odpisuje. Nie chcę mieć za dwa lata odwiedzin komornika, bo czegoś nie zrobiłem, a otrzymałem towar w zamian za nieodjęte punkty. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
CzesioBF2 34 Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 nie mają prawa nasłać na cb komornika jeżeli już masz prawo się odwołać i przystąpić do rozprawy sądowej, wystarczy dobry adwokat i jeszcze ci odszkodowanie będą winni więc nie martw się nawet tu masz dowód jeżeli masz potwierdzenie wysłania wiadomości z poczty pzdr Cytuj Link to post Share on other sites
Zwierzak 1 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Kilka dni temu odezwał się kurier z firmy dostarczającej przesyłki z komputronika - przypomnieli sobie, że mieli zabrać ode mnie podpisany kwit. Także sprawa się rozwiązała. Niedosyt pozostaje - żadnej odpowiedzi z benchmarka na maile. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.