Kebon 7 Napisano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2012 a jest jakis poradnik to kalibracji obrazu? Gdzies widzialem tutaj dwa liniki podawane ale nie moge znalesc Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2012 do kalibracji sprzętowej potrzebny jest sprzęt (kolorymetr bądź spektrometr wraz z odpowiednim oprogramowaniem), ale pewne podstawowe rzeczy można ogarnąć bez: http://www.lagom.nl/lcd-test/ Cytuj Link to post Share on other sites
mery_master 89 Napisano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 Bardzo fajny monitor w przystępnej cenie, jak na panel IPS. Przyjemne odwzorowanie kolorów, bez przerysowania. Dobry obraz nawet podczas patrzenie pod dużym kątem. Zerowy Imput-Lag i żadnego widocznego smużenia. Nie jest to sprzęt z najwyższej półki i najnowocześniejszy, ale o bardzo dobrym stosunku jakość/cena. Cytuj Link to post Share on other sites
Kebon 7 Napisano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 drachenfeles co to za kabel ktory daja w zestawie z jednej strony zlacze usb a z drogiej jakies kwadratowe zlacze. Nie orientuje sie za bardzo do czego moze to sluzyc Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 to zwykły kabel USB, z końcówkami typu A i B, służy do podłączenia HUB'a USB na monitorze do kompa Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfisko 24 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Ponieważ też mam w planach zmianę monitorka to postanowiłem podpiąć się pod temat, żeby nie spamować. W chwili obecnej jestem zdecydowany również na dell u2312hm i tutaj mam małe pytanko: ile trzeba by było dołożyć do niego kasy, żeby wejść na kolejny stopień doskonałości? Oczywiście monitor do gier/filmów. Interesują mnie 23 cale. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 (edytowane) wszystko zależy od tego, czego oczekujesz, czy ma być typowo pod gry (wówczas mówimy o 120Hz TN'ce), czy po prostu dobry do gier i wszystkiego innego (wówczas o multimedialnym IPS, jak wspomniany U2312HM), ewentualnie możesz zaczekać, aż pojawią się na rynku PLS oraz MAVA (120Hz VA), ale to chwilę czekania będzie Edytowane 24 Stycznia 2012 przez drachenfeles Cytuj Link to post Share on other sites
Kebon 7 Napisano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Jestem po dluzszym obcykaniu z tym monitorem i testowalem go na okolo 10 grach. Duze smuzenia dalo sie zaobserwowac w fifie 12 i lekkie w nba2k12. W grach typu mirrors edge, dead space czy call of duty jest w ogole nie zauwazalne Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 to znaczy, że to gra "smuży", a nie monitor, to się zdarza Cytuj Link to post Share on other sites
Dzonzi 49 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Jaki w końcu monitor testowałeś ? Jaki ma czas reakcji podany przez producenta ? Cytuj Link to post Share on other sites
Kebon 7 Napisano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 no monitor dellu2312hm. Chyba 8 monitorow nie kupilem? Cytuj Link to post Share on other sites
Dzonzi 49 Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 Czemu jest tak, że monitor który ma 5 ms reakcji smuży bardziej niż ten co ma 8 ms ? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 bo czas reakcji gtg podany przez producenta ma się nijak do rzeczywistej responsywności, pomijając już fakt, że nie ma żadnych norm dotyczących metodologii tych pomiarów Cytuj Link to post Share on other sites
Dzonzi 49 Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 Ale dziadostwo ;/ Nie wiem nikt, czy LG IPS235V smuży ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.