Kebon 7 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Witam, planuje kupić monitor w przeciągu około 2 tygodni. Ma mi służyć do internetu, gier i filmów. Nie znam się za bardzo ale w gazecie cd-action polecają 24 calowa iiyama prolite xb2472hd. przeczytałem trochę recenzji i wydaje mi się że to bardzo dobry wybór i czas reakcji 8ms nie przeszkadza w szybkich grach typu call of duty. Wiadomo że iiyama współpracuje z cd-action więc mogą specjalnie dać wysoką ocenę. Pytam się tutaj was o radę bo może są jeszcze lepsze monitory w tej cenie. Z matrycą TN chyba nie opłaca się brać. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 iiyamka zacna tylko za 9 stówek można już dostać monitor 120Hz, co na dzień dzisiejszy jest jedyną sensowną wersją monitora na matrycy TN, jeżeli natomiast nie jesteś "zawodowym" graczem zdecydowanie lepszą propozycją jest monitor na matrycy IPS, jak np Dell U2312HM 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Kebon 7 Napisano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Oglądam dużo filmów i na tym się chyba bardziej kieruje, ale lubię sobie też czasami pograć w tytuły arkham city, gta IV czy w coda mw3 i chyba nie odczuje smużenia w codzie a co mówić w tytułach które wcześniej wymieniłem Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 bynajmniej Cytuj Link to post Share on other sites
Kebon 7 Napisano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Czyli ten dell co podałeś jest lepszą propozycją od iiyamy? Cytuj Link to post Share on other sites