elkey 25 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Witam. Jak mogę otworzyć porty przy bezpośrednim połączeniu Modem Scientiffic Atlanta Webstar EPC 2203 -> PC? Dostarczyciel UPC Chello. Jestem zielony w tym temacie ale dziś otworzyłem porty dla Routera Asus RT-N11 logując się na adres 192.168.1.1 i moje pytanie głównie dotyczy jak i czy w ogóle mogę (w sensie czy przyda mi się to do otworzenia portów) wejść na taką stronę dla w/w modemu, w sensie jaki jest adres tej strony. Ostatecznie byłbym wdzięczny nawet na podanie mi nazwy tego adresu bym wiedział czego szukać na necie. Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Sn1PeR 678 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Na spodzie urządzenia powinien być adres, lub w instrukcji. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Moze byc ciezko, jako, ze prawdopodobnie bedzie to inna podsiec. Ja bym sie podpial bezposrednio kablem pod modem atlanta z UPC i ustawil jego tryb pracy w PPoE zamiast router - to da nam funkcjonalnosc jako modem, nie router. Cytuj Link to post Share on other sites
elkey 25 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Z innego forum dowiedziałem się, że adres tego Webstara to 192.168.100.1 ale chyba nie można tam nić ustawić co by mnie interesowało. GreQonE, gdzie to ustawić te PPoE? Czy jeśli podłączę to w ten sposób =SA Webstar -kabel-> router Asus RT-N11 -kabel-> PC= i w opcjach routera RT-N11 otworzę porty (to akurat bym potrafił) to da to jakiś sens? Porty chcę otworzyć z myślą o COD:MW2. W sumie to nie wiem czy coś pomoże ale warto spróbować. Cytuj Link to post Share on other sites