Skocz do zawartości

Jaki wentylator 120mm podświetlany LED'em?


Recommended Posts

Chciałbym "rozświetlić" trochę budę. Myślałem nad jakimiś rurkami ale chyba z powodów praktycznych skupię się na podświetlanych wentylatorach. Czy znacie jakieś sprawne a zarazem wystarczająco mocno świecące ? Przyznam, że nie mam doświadczenia więc będę wdzięczny za każde info.

 

http://allegro.pl/wentylator-120mm-xilence-1400rpm-przezroczysty-led-i2013745696.html

 

Czy coś takiego się nada? Na początek chciałem wziąć dwa, jeden na przód a drugi albo na górę obudowy albo na chłodzenie CPU. Ostatnie pytanie. Czy ten wentylator podłączam do płyty głównej (tak jak mam obecnie) czy do płyty oraz do zasilacza na raz ?

 

 

P.S.

Ogólnie nie mam dużych problemów z temperaturami więc nie muszą to być bardzo wydajne wiatraki.

Link to post
Share on other sites

Effendi, ty masz fajnie zrobione ale trochę za dużo jak na moje potrzeby. Ja bym swoją budę z chęcią postawił na biurku otwartą i oświetloną ale nie mogę bo raz, że biurko za małe a dwa, że żona ma inne zdanie na ten temat :). Pokombinuję. Na przód kupię chyba tego Zephira a do środka albo na górę takie dwie katody. One są montowane na śrubki czy klej?

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Znacznie lepsze katody,prawie wszystkie wentylatory z podświetleniem są głośne,a wynika to z faktu zastosowanych/przeźroczystych/ plastików do ich produkcji.

Plastik ten jest dość twardy co sprzyja przenoszeniu się wibracji na obudowę a do tego kruchy.

A jeśli już musisz je zakładać,to kupuj te markowe z najwyższej pułki.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...