Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 3


Recommended Posts

Bzdura. Produkty Guerilla Games słynie z genialnie napisanych skryptów SI/AI. Trudno mi wymienić chodź jedną produkcję, która mogłaby konkurować z holenderskim kodem (na siłę F3AR, chociaż CPU wykrywa położenie przeciwnika w paranormalny sposób). Takie produkcję, jak Crysis 2, Call of Duty: Black Ops, Battlefield Bad Company 2 to przedstawiciele zupełnie innej, niższej klasy.

Link to post
Share on other sites

Ujemny ma rację ai w killzonie 2 jest na najwyższym poziomie. W trojce chyba jeszcze trochę je usprawnili. Mixtape wybrałeś akurat zły przykład :)

Co do sprzedaży to najwyższy czas by sony obniżyło cenę ps3.

Edytowane przez Wulfen
Link to post
Share on other sites

Ujemny ma rację ai w killzonie 2 jest na najwyższym poziomie. W trojce chyba jeszcze trochę je usprawnili. Mixtape wybrałeś akurat zły przykład :)

Co do sprzedaży to najwyższy czas by sony obniżyło cenę ps3.

 

No tak to był zły przykład fakt. Ale mistrzem AI i tak pozostaje FEAR i moim zdaniem ArmA II ;)

 

Do cen to się w 100% zgodzę. 1200 zł za 5 letnią konsolę to trochę dużo a PS3 już powolutku się wypala jeżeli chodzi o możliwości.

 

BTW fajne te texturepacki do Dooma 3. Normalnie full DirectX 11 i teselacja :wariat:

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Dzięki, te teksturki robiłem chyba z rok. W końcu to wypuściłem choć jest jeszcze trochę do zrobienia. Na razie daje sobie jednak spokój. Poza wysoką rozdzielczością i jakością duże znaczenia ma zastosowanie parallax occlusion mappingu, który daje podobne efekty do teselacji+dispace a który działa na dx9 :). Niestety wraz z wyglądem niesamowicie rosną wymagania na jakimś forum ktoś pisał że z sikkmodem na 6950 chodzi czasem w kilkunastu fpsach.

 

Robienie tekstur do dooma 3 gdzie ściany pokrywają rożne metalowe elementy, czy urządzenia jest o wiele, wiele bardziej pracochłonne niż np tekstury do obliviona, half lifea czy crysisa dlatego do tej pory prawie nikt się tego nie podjął a ci co zaczęli szybko rezygnowali. W przypadku kamieni czy muru wystarczy tylko trochę pobawić się w photoshopie potem zrobić z tego normal i specular np crazy bumpem i gotowe można wstawić do gry. W doomie nie da się tego tak łatwo zrobić, musisz najpierw to wszystko wymodelować np w 3d maxie potem wypalić z tego normal mapę, ao mapę, height mapę, potem jeszcze do fotoszopa tworzyć diffuse mapę.

Edytowane przez Wulfen
Link to post
Share on other sites

W jakich aspektach?

 

Wniosek z powyższego filmiku? Turn 10 nie kieruje całej mocy konsoli na wygląd pojazdów. Równoważy szczegółowość modeli z szczegółowością tras. Top Gear test track wygląda bardo dobrze, deklasuje ubogą w szczegóły mapkę z Gran Turismo 5.

 

http://www.youtube.com/watch?v=r2Pp2qgMcTs

 

Czekam do premiery.

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites

A to akurat też spory minus moim zdaniem. Auta jadą wyznaczoną trasą i srają na to co jest na drodze ;) Ale ogólnie inne aspekty gry spisują się bardzo dobrze. Jakby tylko otoczenie było lepiej wykonane a dźwięki silników zrobione na podstawie prawdziwych odgłosów to gra była by idealna ;)

Link to post
Share on other sites

Mnie osobiscie model jazdy z GT4 bardziej się podobał w tej częsci jest jakiś taki misiowaty . Ogólnie GT5 to dobra, ale nic więcej, bo oczekiwałem czegoś więcej

Edytowane przez adivxv5
Link to post
Share on other sites

Resistance3 kolejny zwiastun klimat jak i grafika na porządnym poziomie 8)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SE1JfF0JWac&hd=1

 

A tu już bilbord Resistance3 w filmie Bitwa o Los Angeles.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3sZGnhH4V_k

 

Czyżby szykowała się nowa gra od producentów Heavy Rain INFRAWORLD.

17 maja 2011 roku Sony Computer Entertainment zarejestrowało w amerykańskim urzędzie patentowym nazwę Infraworld.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kO1UUctLU6Q&feature=player_embedded

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Dzięki, te teksturki robiłem chyba z rok. W końcu to wypuściłem choć jest jeszcze trochę do zrobienia. Na razie daje sobie jednak spokój. Poza wysoką rozdzielczością i jakością duże znaczenia ma zastosowanie parallax occlusion mappingu, który daje podobne efekty do teselacji+dispace a który działa na dx9 :). Niestety wraz z wyglądem niesamowicie rosną wymagania na jakimś forum ktoś pisał że z sikkmodem na 6950 chodzi czasem w kilkunastu fpsach.

 

Robienie tekstur do dooma 3 gdzie ściany pokrywają rożne metalowe elementy, czy urządzenia jest o wiele, wiele bardziej pracochłonne niż np tekstury do obliviona, half lifea czy crysisa dlatego do tej pory prawie nikt się tego nie podjął a ci co zaczęli szybko rezygnowali. W przypadku kamieni czy muru wystarczy tylko trochę pobawić się w photoshopie potem zrobić z tego normal i specular np crazy bumpem i gotowe można wstawić do gry. W doomie nie da się tego tak łatwo zrobić, musisz najpierw to wszystko wymodelować np w 3d maxie potem wypalić z tego normal mapę, ao mapę, height mapę, potem jeszcze do fotoszopa tworzyć diffuse mapę.

 

 

Wulfen, szacun dla Ciebie. Kiedys wchodzilem na Twoj kanal yt i ogladalem te filmiki z dooma, ale nie sadzilem, ze te mody sa Twoje. To jest niesamowite co zrobiles. Wez sie jakos zareklamuj na benchmarku w cda czy gdziekolwiek. Wiesz jak szybko polskie media gamingowe sie rozpisza o Tobie i Twoim modzie? Jescze raz szacun.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...