Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 3


Recommended Posts

Tak ale ty masz możliwość odblokowania do HD 6970 czyli zyskujesz sobie parę % wydajności. A u mnie tego nie ma. SOC to też cicha karta i z tego co wyczytałem to jedyną wadą tego modelu to wysoki pobór mocy pod obciążeniem. 1 Ghz na rdzeniu więc tą wadę da się jeszcze wybaczyć.

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Niestety muszę się zgodzić mixtape, że moooooooże jakbyś kupił drugiego takiego GTXa to by to jakoś chodziło. Ja sam trzepię portkami czy to u mnie będzie dobrze latać, bo nawet jak karty wyrobią to procek może się okazać za słaby. A patrząc na grafikę BF3 naprawde jestem pełen zarówno podziwu jak i obaw... Co do Uncharted 3 natomiast - KOCHAM TĄ GRĘ I KUPUJĘ W DNIU PREMIERY - i nie muszę się martwić czy mi dobrze pójdzie - ot cała filozofia. :P

Link to post
Share on other sites

Na PS3 w przyszłym roku wyjdą jeszcze ładniejsze produkcje.

Nie ma takiej opcji. PlayStation 3 to nierozciągliwa guma, ale najzwyklejsza konstrukcja złożona z podzespołów, które mają swoją datę ważności. Data którą już jest za nami. Czas na nowe. Czas na Frostbite 2.0, oraz id Tech 5. Niech w końcu zacznie się coś dziać.

 

Kupił drugiego takiego GTXa to by to jakoś chodziło.

Mikro-przycięcia, niestety.

 

Sam przed premierą zakupię ASUS GTX 580 MATRIX, bądź ATI 7950 (o ile do tego czasu wyjdzie).

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Mikro-przycięcia, niestety.

 

Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje. Mam SLI od kwietnia, grałem w dziesiątki gier i nie zauważyłem żadnych mikroprzycięć. Jedynie w Duke Nukem zaobserwowałem coś co można by nazwać mikroprzycięciami, jednak okazało się, że po wyłączeniu SLI nadal było to samo :P

Link to post
Share on other sites

No to wiemy że rewolucji nie będzie na tej generacji konsol ale taki U3 daję radę.

 

http://www.youtube.com/watch?v=In1Z5ibG0wM&hd=1

 

Chce zwrócić uwagę że ten BF3 będzie też śmigał na konsolach jakby tak się skupili na Cell'u w PS3 wyszło by nie najgorzej a tak jak zwykle będzie to multiplatforma.

 

Coś tam dłubią podobno od podstaw przy Cell'u i jej SPU komórkach także BF3 może się prezentować dosyć dobrze.

Czekamy na pierwszy gameplay z ps3.

 

http://i53.tinypic.com/2uzs5t5.jpg

 

 

SPU Based Deferred Shading in Battlefield 3 for Playstation 3

 

This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICEs Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

Link to post
Share on other sites

Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje.

W każdych testach o nich piszą. Redaktorzy benchmark też nie polecają SLI/CF. Zresztą, obyś miał rację, gdyż Battlefield 3 muszę odpalić na maksymalnych detalach, i jak jeden GTX580 nie wystarczy, to skuszę się na... coś z pierwszej trójki z testów.
Link to post
Share on other sites

A ty grałeś i wiesz już, że 2 GTX 570 nie starczą ? No właśnie. Cierpliwości a dowiemy się wszystkiego jak dostaniemy grę w łapy :)

 

Mixtape czaisz bazę BF3 pociągnie 5 letnia konsola co ty na to....

 

SPU Based Deferred Shading in Battlefield 3 for Playstation 3

 

This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICEs Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

 

Cały Cell załatwi sprawę to jest dopiero procesor a nie jakieś śmieszne gnioty PC-towe co roku nowe modele :x

Edytowane przez kulig75
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Cały Cell załatwi sprawę to jest dopiero procesor a nie jakieś śmieszne gnioty PC-towe co roku nowe modele :x

 

 

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

 

Pociągnie, to fakt. Ale jak ta gra będzie wyglądać na konsoli to już inna sprawa...

Wydaje mi się, że może być taki przeskok jak był w Far Cry 2. Osobiście porównywałem kiedyś wersję odpaloną na PS3 i na PC u siebie w domu. Różnica była KOLOSALNA.

Mam PS3 i Xa ale w życiu jeśli gra wychodzi też na PC nie dotykam konsolowej wersji.

Konsolowcy tak plują że na PC nie ma w co grać... Hmmmm Ile wartych uwagi gier od początku tego roku, które wyszły na konsole nie wyszło na PC ??? Killzone 3, LA Noire i...i... coś jeszcze ???? A Na jesieni co wyjdzie na konsole a nie na PC ? Gears of war 3 i Uncharted 3; coś jeszcze ??? Nie dość, że to tylko dwie gry to na dodatek kontynuacje znanych marek.... porażka.

Link to post
Share on other sites

Na PlayStation 3 nie wyjdzie nic co mogłoby konkurować z poniższym obrazem (moc obliczeniowa na to nie pozwala). Nie oszukujmy się.

Sony czas na PlayStation 4.

http://www.youtube.com/watch?v=9UwOrl036_A

 

Od wielu lat pozwala, ale widzisz, producenci robią wodę z mózgu ludziom.

 

effendi360, oj wiele gier nie wymieniłeś.

Link to post
Share on other sites

Moc obliczeniowa wyrażana jest w wartościach liczbowych (np. FLOPS). Matematyki nie oszukasz.

 

W normalnych warunkach Fiatem 126p (PlayStation 3) nie zwyciężysz w zawodach Formuły 1 (PlayStation 4, czy obecnej generacji komputery stacjonarne), bo jego moc silnika, i miliony innych parametrów na to nie pozwalają.

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites

Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje. Mam SLI od kwietnia, grałem w dziesiątki gier i nie zauważyłem żadnych mikroprzycięć. Jedynie w Duke Nukem zaobserwowałem coś co można by nazwać mikroprzycięciami, jednak okazało się, że po wyłączeniu SLI nadal było to samo :P

 

Są one faktem i tego nie zmienisz. Czytałam twoje posty i widzę, że miłujesz wysoki framerate. To on niweluje efekt mikro-przycięć. W FPS 20-30 ten efekt razi mocno. Płynność znacznie gorsza niż na jednym GPU.
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Są one faktem i tego nie zmienisz. Czytałam twoje posty i widzę, że miłujesz wysoki framerate. To on niweluje efekt mikro-przycięć.

 

Radzę zapoznać się najpierw z definicją microstuteringu - nie ma on nic wspólnego z wysokim czy niskim framerate !

Właśnie na tym polega cały problem microstuteringu, że nawet gdy framerate jest wysoki (60 fps i wyżej) dają się zauważyć przycięcia i program typu fraps pokazuje 60+ klatek a na oko widać jakby było ze 25-30. Słyszałem/czytałem o tym zjawisku jednak na mojej konfiguracji NIGDY się z tym nie spotkałem. Jedyna gra, w której dało się coś podobnego odczuć to Fallout 3/New Vegas, oraz jak wspomniałem chyba wcześniej nowy Duke, jednak tam problem występuje mi zarówno na jednej jak i na dwóch kartach więc musi to być już wina samego engine gry (zresztą problem fallouta jest szeroko opisany i jest nawet stronka, na której znajdują się modyfikacje do KAŻDEJ wersji gry, które ponoć problem niwelują).

 

Tak czy inaczej ja u siebie czegoś co z czystym sumieniem nazwałbym microstuteringiem nigdy nie spotkałem.

 

oj wiele gier nie wymieniłeś.

 

 

na przykład?

Link to post
Share on other sites

Dodając.

 

PlayStation 3: Dark Souls, oraz Final Fantasy XIII-2;

XBOX 360: Forza Motorsport 4.

 

W dwóch pierwszych pozycjach zamyka się moja lista zakupów (exclusivów) na konsole (XBOX 360 niestety nie posiadam). Za pewne dorzucę jeszcze Fifę 12, i tonę kurzu...

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...