Mixtape 1765 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 (edytowane) Tak ale ty masz możliwość odblokowania do HD 6970 czyli zyskujesz sobie parę % wydajności. A u mnie tego nie ma. SOC to też cicha karta i z tego co wyczytałem to jedyną wadą tego modelu to wysoki pobór mocy pod obciążeniem. 1 Ghz na rdzeniu więc tą wadę da się jeszcze wybaczyć. Edytowane 13 Czerwca 2011 przez Mixtape Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bevAROksrsY Dziękuję do widzenia. Cieszymy się Mixtape, że nareszcie jakaś gra na PC będzie ładniejsza od konsolowych. Brawo! Po 6 latach! Wygrałeś! CIeszysz się? Napisz nam jakie to uczucie. Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 Marna prowokacja bo ty w tym momencie robisz z siebie idiotę Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 Żadna prowokacja. Zwyczajnie ty jarasz się jakby było czym. Na PS3 w przyszłym roku wyjdą jeszcze ładniejsze produkcje. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 Niestety muszę się zgodzić mixtape, że moooooooże jakbyś kupił drugiego takiego GTXa to by to jakoś chodziło. Ja sam trzepię portkami czy to u mnie będzie dobrze latać, bo nawet jak karty wyrobią to procek może się okazać za słaby. A patrząc na grafikę BF3 naprawde jestem pełen zarówno podziwu jak i obaw... Co do Uncharted 3 natomiast - KOCHAM TĄ GRĘ I KUPUJĘ W DNIU PREMIERY - i nie muszę się martwić czy mi dobrze pójdzie - ot cała filozofia. Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 effendi360, ja się o procek nie boję. Wiem, że nie wyrobi . Mój e7200 pamięta czasy dolara po 2zł Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 (edytowane) Na PS3 w przyszłym roku wyjdą jeszcze ładniejsze produkcje.Nie ma takiej opcji. PlayStation 3 to nierozciągliwa guma, ale najzwyklejsza konstrukcja złożona z podzespołów, które mają swoją datę ważności. Data którą już jest za nami. Czas na nowe. Czas na Frostbite 2.0, oraz id Tech 5. Niech w końcu zacznie się coś dziać. Kupił drugiego takiego GTXa to by to jakoś chodziło.Mikro-przycięcia, niestety. Sam przed premierą zakupię ASUS GTX 580 MATRIX, bądź ATI 7950 (o ile do tego czasu wyjdzie). Edytowane 13 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 To się zmniejszy wygładzanie krawędzi i będzie hulać. I jeszcze jedno - gra wychodzi w listopadzie czyli mają jeszcze sporo czasu na dopracowanie gry Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 Ujemny, oj żebyś się nie zdziwił. GoW 4 jeszcze przed nami. Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Na PlayStation 3 nie wyjdzie nic co mogłoby konkurować z poniższym obrazem (moc obliczeniowa na to nie pozwala). Nie oszukujmy się. Sony czas na PlayStation 4. http://www.youtube.com/watch?v=9UwOrl036_A Edytowane 14 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Mikro-przycięcia, niestety. Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje. Mam SLI od kwietnia, grałem w dziesiątki gier i nie zauważyłem żadnych mikroprzycięć. Jedynie w Duke Nukem zaobserwowałem coś co można by nazwać mikroprzycięciami, jednak okazało się, że po wyłączeniu SLI nadal było to samo Cytuj Link to post Share on other sites
kulig75 1 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 No to wiemy że rewolucji nie będzie na tej generacji konsol ale taki U3 daję radę. http://www.youtube.com/watch?v=In1Z5ibG0wM&hd=1 Chce zwrócić uwagę że ten BF3 będzie też śmigał na konsolach jakby tak się skupili na Cell'u w PS3 wyszło by nie najgorzej a tak jak zwykle będzie to multiplatforma. Coś tam dłubią podobno od podstaw przy Cell'u i jej SPU komórkach także BF3 może się prezentować dosyć dobrze. Czekamy na pierwszy gameplay z ps3. http://i53.tinypic.com/2uzs5t5.jpg SPU Based Deferred Shading in Battlefield 3 for Playstation 3 This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICEs Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques. Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje.W każdych testach o nich piszą. Redaktorzy benchmark też nie polecają SLI/CF. Zresztą, obyś miał rację, gdyż Battlefield 3 muszę odpalić na maksymalnych detalach, i jak jeden GTX580 nie wystarczy, to skuszę się na... coś z pierwszej trójki z testów. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Wątpię, że jeden 580 Ci wystarczy. Jak mówię - ja mam 570 w SLI - wydajność sporo większa niż jeden 580 - i trzepię portkami. Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Jezu ludzie. Oni mają jeszcze sporo czasu na optymalizację a jeden GTX 570 starczy w zupełności. Już tak źle to nie będzie. Póki co ja nadal czekam na karciochę Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 a jeden GTX 570 starczy w zupełności Grałeś już, że takie teorie wysuwasz ? Może i wystarczy ale zależy do jakiego FPS bo mnie akurat 30 klatek nie zadowala. Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 (edytowane) A ty grałeś i wiesz już, że 2 GTX 570 nie starczą ? No właśnie. Cierpliwości a dowiemy się wszystkiego jak dostaniemy grę w łapy Edytowane 15 Czerwca 2011 przez Mixtape Cytuj Link to post Share on other sites
kulig75 1 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 (edytowane) A ty grałeś i wiesz już, że 2 GTX 570 nie starczą ? No właśnie. Cierpliwości a dowiemy się wszystkiego jak dostaniemy grę w łapy Mixtape czaisz bazę BF3 pociągnie 5 letnia konsola co ty na to.... SPU Based Deferred Shading in Battlefield 3 for Playstation 3 This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICEs Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques. Cały Cell załatwi sprawę to jest dopiero procesor a nie jakieś śmieszne gnioty PC-towe co roku nowe modele Edytowane 15 Czerwca 2011 przez kulig75 Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Łał super normalnie ekstra A TERAZ WYPIER*ALAJ W KOŃCU Z TEGO PORTALU ! Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Cały Cell załatwi sprawę to jest dopiero procesor a nie jakieś śmieszne gnioty PC-towe co roku nowe modele :hahaha: :hahaha: Pociągnie, to fakt. Ale jak ta gra będzie wyglądać na konsoli to już inna sprawa... Wydaje mi się, że może być taki przeskok jak był w Far Cry 2. Osobiście porównywałem kiedyś wersję odpaloną na PS3 i na PC u siebie w domu. Różnica była KOLOSALNA. Mam PS3 i Xa ale w życiu jeśli gra wychodzi też na PC nie dotykam konsolowej wersji. Konsolowcy tak plują że na PC nie ma w co grać... Hmmmm Ile wartych uwagi gier od początku tego roku, które wyszły na konsole nie wyszło na PC ??? Killzone 3, LA Noire i...i... coś jeszcze ???? A Na jesieni co wyjdzie na konsole a nie na PC ? Gears of war 3 i Uncharted 3; coś jeszcze ??? Nie dość, że to tylko dwie gry to na dodatek kontynuacje znanych marek.... porażka. Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Na PlayStation 3 nie wyjdzie nic co mogłoby konkurować z poniższym obrazem (moc obliczeniowa na to nie pozwala). Nie oszukujmy się. Sony czas na PlayStation 4. http://www.youtube.com/watch?v=9UwOrl036_A Od wielu lat pozwala, ale widzisz, producenci robią wodę z mózgu ludziom. effendi360, oj wiele gier nie wymieniłeś. Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 (edytowane) Moc obliczeniowa wyrażana jest w wartościach liczbowych (np. FLOPS). Matematyki nie oszukasz. W normalnych warunkach Fiatem 126p (PlayStation 3) nie zwyciężysz w zawodach Formuły 1 (PlayStation 4, czy obecnej generacji komputery stacjonarne), bo jego moc silnika, i miliony innych parametrów na to nie pozwalają. Edytowane 15 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Riva133 0 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Naczytałeś się bajek i szerzysz herezje. Mam SLI od kwietnia, grałem w dziesiątki gier i nie zauważyłem żadnych mikroprzycięć. Jedynie w Duke Nukem zaobserwowałem coś co można by nazwać mikroprzycięciami, jednak okazało się, że po wyłączeniu SLI nadal było to samo Są one faktem i tego nie zmienisz. Czytałam twoje posty i widzę, że miłujesz wysoki framerate. To on niweluje efekt mikro-przycięć. W FPS 20-30 ten efekt razi mocno. Płynność znacznie gorsza niż na jednym GPU. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Są one faktem i tego nie zmienisz. Czytałam twoje posty i widzę, że miłujesz wysoki framerate. To on niweluje efekt mikro-przycięć. Radzę zapoznać się najpierw z definicją microstuteringu - nie ma on nic wspólnego z wysokim czy niskim framerate ! Właśnie na tym polega cały problem microstuteringu, że nawet gdy framerate jest wysoki (60 fps i wyżej) dają się zauważyć przycięcia i program typu fraps pokazuje 60+ klatek a na oko widać jakby było ze 25-30. Słyszałem/czytałem o tym zjawisku jednak na mojej konfiguracji NIGDY się z tym nie spotkałem. Jedyna gra, w której dało się coś podobnego odczuć to Fallout 3/New Vegas, oraz jak wspomniałem chyba wcześniej nowy Duke, jednak tam problem występuje mi zarówno na jednej jak i na dwóch kartach więc musi to być już wina samego engine gry (zresztą problem fallouta jest szeroko opisany i jest nawet stronka, na której znajdują się modyfikacje do KAŻDEJ wersji gry, które ponoć problem niwelują). Tak czy inaczej ja u siebie czegoś co z czystym sumieniem nazwałbym microstuteringiem nigdy nie spotkałem. oj wiele gier nie wymieniłeś. na przykład? Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 (edytowane) Dodając. PlayStation 3: Dark Souls, oraz Final Fantasy XIII-2; XBOX 360: Forza Motorsport 4. W dwóch pierwszych pozycjach zamyka się moja lista zakupów (exclusivów) na konsole (XBOX 360 niestety nie posiadam). Za pewne dorzucę jeszcze Fifę 12, i tonę kurzu... Edytowane 15 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.