Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 3


Recommended Posts

Nom fajnie zrealizowany filmik :D . M4 w tak odległej przyszłości ? Coś mi tu śmierdzi.

Trochę niedociągnięć jest, nawet domki jednorodzinne się załapały, ale nie ma co krytykować.

Fajnie zrobiony film, bardzo lubię takie amatorskie produkcje.

Miło gdyby Sony ich dofinansowało i dorzuciło takie filmy do gry.

Link to post
Share on other sites

Tutaj trochę bolesnych faktów z testu Battlefield 3 (gry-online.pl)

 

podniesie wizualną jakość tego, co zobaczymy na ekranie. Jeszcze nigdy tak dobitnie nie poczułem, że obecna generacja konsol się starzeje: pokaz Battlefielda 3 potwierdził, że obranie peceta jako głównej platformy pozwala deweloperowi technologiczne rozwinąć skrzydła. Szczęka na ziemi, tętno jak po WF-ie – ta prezentacja mnie po prostu znokautowała.

Przemierzamy zakamarki miasta niczym w Kanie & Lynchu 2 – tu pudełka z jakimiś rzeczami, tam bielizna – całość w teksturach, które są nieosiągalne na konsolach obecnej generacji

rwająca niecałe 10 minut prezentacja brutalnie udowodniła, jak bardzo konsole technologicznie ograniczają gry. W przypadku najnowszego dzieła DICE to pecet jest główną platformą i to po prostu widać od pierwszych sekund przedstawionego w San Francisco demka. Bliski fotorealizmu obraz, z ostrymi jak brzytwa teksturami, genialnym oświetleniem, efektami cząsteczkowymi, animacją postaci i fizyką sprawia, że wydane dotychczas strzelanki pierwszoosobowe wydają się być produktami ze średniej półki. Battlefield 3 to technologiczny majstersztyK

eśli cała kampania będzie prezentowała taki poziom, to mamy grę roku 2011, jeżeli nie, to posiadacze pecetów otrzymają przynajmniej najlepiej wyglądającą strzelankę w historii.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7290

Link to post
Share on other sites

Po przeczytaniu tego tekstu żadnego rozsądnie myślącego człowieka nic nie zaboli. Postęp, po prostu od kilku lat oczekiwany postęp. Oczywiście jeśli prawdą jest, że na targach w San Francisco pokazano realny gameplay.

Link to post
Share on other sites

"Description: This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

 

Takeaway: Attendees will learn how SPU based shading allows a rich variety in materials, more complex lighting and enables offloading of traditional GPU work over to SPUs. Optimization techniques used to minimize SPU processing time for various scenarios will also be taught. Attendees will understand how to technically design, balance and analyze the performance of a game environment that uses an SPU based shading system. Attendees will learn key points of creating and optimizing code and data processing for high throughput shading on SPUs.

 

Intended Audience: This session is intended for advanced programmers with an understanding of current forward and deferred rendering techniques, as well as console development experience. Knowledge of lower level programming in vector instrinsics, assembly language, and structure-of-arrays versus array-of-structures data processing is recommended."

Link to post
Share on other sites

"Description: This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

 

Takeaway: Attendees will learn how SPU based shading allows a rich variety in materials, more complex lighting and enables offloading of traditional GPU work over to SPUs. Optimization techniques used to minimize SPU processing time for various scenarios will also be taught. Attendees will understand how to technically design, balance and analyze the performance of a game environment that uses an SPU based shading system. Attendees will learn key points of creating and optimizing code and data processing for high throughput shading on SPUs.

 

Intended Audience: This session is intended for advanced programmers with an understanding of current forward and deferred rendering techniques, as well as console development experience. Knowledge of lower level programming in vector instrinsics, assembly language, and structure-of-arrays versus array-of-structures data processing is recommended."

Вам скучно?

Link to post
Share on other sites

"Description: This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

 

Takeaway: Attendees will learn how SPU based shading allows a rich variety in materials, more complex lighting and enables offloading of traditional GPU work over to SPUs. Optimization techniques used to minimize SPU processing time for various scenarios will also be taught. Attendees will understand how to technically design, balance and analyze the performance of a game environment that uses an SPU based shading system. Attendees will learn key points of creating and optimizing code and data processing for high throughput shading on SPUs.

 

Intended Audience: This session is intended for advanced programmers with an understanding of current forward and deferred rendering techniques, as well as console development experience. Knowledge of lower level programming in vector instrinsics, assembly language, and structure-of-arrays versus array-of-structures data processing is recommended."

Вам скучно?

ما عاهرة؟ (to arabski :menda:)
Link to post
Share on other sites

Żal mi polskiego systemu nauczania. Przecież lepiej żebym umiał 15 czasów nikomu niepotrzebnych.

Mam wrażenie, że wszystko czego się uczę idzie w piach.

To jest wstyd żebym po 12 latach nauki angielskiego musiał korzystać jeszcze z translatora.

Link to post
Share on other sites

Żal mi polskiego systemu nauczania. Przecież lepiej żebym umiał 15 czasów nikomu niepotrzebnych.

Mam wrażenie, że wszystko czego się uczę idzie w piach.

To jest wstyd żebym po 12 latach nauki angielskiego musiał korzystać jeszcze z translatora.

Nie korzystaj z niego, czytaj tak długo, aż zrozumiesz 8-)

Link to post
Share on other sites

mam pytanie gra ktos na ps3 w 3d? planuje zakup nowego tv 3d Samsung LE46C750 46-inch Widescreen Full HD 1080p 200Hz Motion Plus Allshare 3D jakie sa wrażenia z gier przede wszystkim tv będzie wykorzystywany do hd tv ale coraz więcej gier ma w opcjach ustawienie 3d i czy ktos posiada już ten tv warto go kupić ?

Link to post
Share on other sites

Rozumiesz mixtape po co ta podnieta BATTLEFIELD 3 na PC jak na PS3 dużo nie będzie odbiegać jak wykorzystają dobrze komórki SPU Cell'a 8-)

Rozbawiłeś mnie :menda:

Czytaj do bólu aż zrozumiesz 8-)

 

"Description: This session presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in BATTLEFIELD 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers. We explain in detail how our SPU Tile-based deferred shading system is implemented, and how it supports rich material variety, High Dynamic Range Lighting, and large amounts of light sources of different types through an extensive set of culling, occlusion and optimization techniques.

 

Takeaway: Attendees will learn how SPU based shading allows a rich variety in materials, more complex lighting and enables offloading of traditional GPU work over to SPUs. Optimization techniques used to minimize SPU processing time for various scenarios will also be taught. Attendees will understand how to technically design, balance and analyze the performance of a game environment that uses an SPU based shading system. Attendees will learn key points of creating and optimizing code and data processing for high throughput shading on SPUs.

 

Intended Audience: This session is intended for advanced programmers with an understanding of current forward and deferred rendering techniques, as well as console development experience. Knowledge of lower level programming in vector instrinsics, assembly language, and structure-of-arrays versus array-of-structures data processing is recommended."

Link to post
Share on other sites

Rozbawiłeś mnie :pajac:

to dziwne myślałem że będziesz płakać i wrzucać filmiki z mapek do crysisa :/

 

http://polygamia.pl/Polygamia/51,107162 ... 5.html?i=9

No i niech wychodzi nowa generacja :lol: . Przynajmniej zastój graficzny znowu zniknie na 2-3 lata. Po drugie : te porównanie to wersja DX11 i konsolowa (lewa, prawa) ?

 

EDIT: Wyjdzie Crysis 3 tylko na PC i znowu wyprzedzi next geny o 4 lata tak jak teraz :[

Link to post
Share on other sites

Rozbawiłeś mnie :pajac:

to dziwne myślałem że będziesz płakać i wrzucać filmiki z mapek do crysisa :lol:

 

http://polygamia.pl/Polygamia/51,107162 ... 5.html?i=9

No i niech wychodzi nowa generacja :lol: . Przynajmniej zastój graficzny znowu zniknie na 2-3 lata. Po drugie : te porównanie to wersja DX11 i konsolowa (lewa, prawa) ?

 

EDIT: Wyjdzie Crysis 3 tylko na PC i znowu wyprzedzi next geny o 4 lata tak jak teraz :/

Ojej jaki bajkopisarz się znalazł jak wyjdą nowej generacji konsole to się schowasz sam ze swoim PC-tem do szafy i przez 4 lata będziecie znów gonić konsole w kwestii grafiki aby je przegonić w jakimś stopniu :[

Już widzę te perełki na PS4 a mixtape będzie się zastanawiał czy mój PC to pociągnie z 1000watowym zasilaczem 8-)

Link to post
Share on other sites

Dzieciaki... W dzisiejszych czasach chyba już konsola nie jest w stanie przegonić PC pod względem grafy jednak prawdą jest że na liście zapowiedzi gier na ten rok PC dostanie tylko okruchy z pańskiego-konsolowego stołu...

Link to post
Share on other sites

Po obejrzeniu filmiku z Battlefield 3 jestem pod wrażeniem. Grafika jest świetna, a co dopiero animacje wojaków, zupełnie jak w realu. Co do konsol, niczym one już nie zaskoczą. Wczoraj grałem w Crysisa 2 na Pc multiplayer, rzeczywiście grafika śliczniutka jak dla mnie, ale zdarzają się kwiatki , a już o fizyce w tej grze nie będę mówił ... :pajac: Crysis 1 jak dla mnie nie oferuje nic poza nudą. Podziwiać grafikę - dobre sobie. Wolę 2 gdzie coś się dzieję, czuć klimat. a poza tym na PC można grać tak samo przyjemnie jak na konsoli, tylko nie ma wielu ciekawych gier. W ogóle to co za zawiść : jak macie konsole to PC to złom, a jak PC to konsola to kupa ? LOL

 

Nie przesadzacie z tą mocą cella ? Jeżeli Dice się postara na PC to wątpie żeby wersja PS3 dorównywała jakościowo z blaszakiem.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...