Skocz do zawartości

Assassin's Creed Odyssey  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      5
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      3
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      1
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Skończył mi się cpu w Odyssey. Cały czas rdzenie zawalone po 95% i 99%. Najlepsze jest to, że nie w mieście tylko na otwartym terenie. Strach pomyśleć jak będzie właśnie w większych miastach?. Optymalizacja gorsza niż w Origins zdecydowanie, nic się nie nauczyli po wcześniejszej części. Niestety. Zwalona na PC jest też opcja renderowania, ustawiona jak w Origins powiedzmy na 120% poprawiała grafikę ze standardowego ustawienia 100%. Teraz jak tyle ustawie to mam pikselozę na ekranie i musze grać mając tę opcję zbitą na 200% tak by to wyglądało jak w Origins np. Walka zdecydowanie poprawiona, postać reaguje szybciej. Kosmiczna dynamika. Fabuły jeszcze nie ruszyłem ale po wstępie z Leonidasem i wielkiej bitwie robi to totalnego smaka. Bitwa wyglądała epicko!. Wszystkie znajdźki jest dużo trudniej ogarnąć niż w Origins, nie jest to podane już tak na tacy. Świat jest masakrycznie olbrzymi. Wybrałem Kassandrę no bo ile można w grze gapić się na męski tyłek. Napiszę jeszcze coś jak pogram dłużej.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Zmniejszałem detale, cienie itd. nic to kompletnie nie dawało, nadal gpu zawalone w 99% i rdzenie cpu. Grzebałem aż doszedłem do ustawień w nvidia inspector i wyłączyłem mfaa. Gra trzyma teraz stałe 60 klatek w aktualnym rejonie rozgrywki i nie dropi do 25 fps. Cpu też nie jest już tak gwałcone, z tego co zaobserwowałem po tej zmianie użycie teraz jest na poziomie tego z Origins. Jaja z renderowaniem też zniknęły. Swoją drogą dziwne, że profil zielonych ma odpalone to jako default to całe mfaa jeśli to aż tak gwałci w Odyssey cpu i gpu a po wyłączeniu gra wygląda identycznie...

FSl8XxuO_o.png

Teraz modyfikator rozdzielczości ustawiam na taki sam jak w Origins i jest bajka

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Argh! czas wypłynąć w morze

g3dPexjA_o.png

 

 

1zvELNO8_o.png

 

4cB7ueeN_o.png

 

imUepXnE_o.png

Statek i wszystko co z nim związane = kupa radości w Odyssey :)

 

 


Skończył mi się cpu w Odyssey. Cały czas rdzenie zawalone po 95% i 99%. Najlepsze jest to, że nie w mieście tylko na otwartym terenie. Strach pomyśleć jak będzie właśnie w większych miastach?. Optymalizacja gorsza niż w Origins zdecydowanie, nic się nie nauczyli po wcześniejszej części. Niestety. Zwalona na PC jest też opcja renderowania, ustawiona jak w Origins powiedzmy na 120% poprawiała grafikę ze standardowego ustawienia 100%. Teraz jak tyle ustawie to mam pikselozę na ekranie i musze grać mając tę opcję zbitą na 200% tak by to wyglądało jak w Origins np.

Cofam te słowa po moim poście z mfaa. Optymalizacja jest bardzo dobra, gra działa tak samo jak Origins po ostatniej łatce. Pojawiał się tutaj dodatkowo też stuttering ale włączenie opcji pełnego ekranu całkowicie rozwiązało ten problem zaś w windows 10 wyłączenie w zakładce kompatybilności opcji - optymalizacja na pełnym ekranie. Gra lata i mało kiedy kicnie w większych miastach. Jest dobrze a nawet bardzo.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

A u mnie jest dziwnie, strasznie utylizuje procka. Ustawień mfaa w ogólnie nie mogłem namierzyć.


Poszukałem i znalazłem, będę w domu to wyłączę i zobaczymy.


U mnie aktualnie nie da się grać, zamiast utylizacji procka pojawił się straszny stutter. Czekam na jakiś patch.


Edit: Okazało się, że problemem była "Optymalizacja pełnoekranowa" z windowsa, wyłączenie dla aplikacji spowodowało poprawienie sytuacji, zero stutteru, zużycia cpu itd - masakra.

Link to post
Share on other sites

Kassandra przeleciała Odessę. Miałem niezłą bekę z prowadzonych dialogów. Pikanterii takiej jak w Dzikim Gonie darmo tu szukać a szkoda - więcej odwagi ubi. Zaś jak się dalej dobrze poprowadzi opcje dialogowe to można obsadzić ją w załodze statku, ma całkiem przyzwoite dodatki w %.

 

Oswojony wilk to fajna sprawa

QNPpsNTd_o.png

 

A5YFIdap_o.png

 

JNkUi74e_o.png

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Sprawdzaliście jaki wpływ mają wybory bohatera? Konkretniej chodzi mi o np. (jak ktoś jeszcze nie grał, nie klikać w spoiler bo może on zepsuć kilka/kilkanaście pierwszych godzin gry ; sprawa dotyczy wydarzenia z dedykowanego 10 lvl)

 

to czy dla dalszej fabuły zmieniłoby coś zostawienie Nikolaosa przy życiu.

 

Edytowane przez Xarix
Link to post
Share on other sites

@up też jestem ciekaw ale jeszcze daleko nie doszedłem bo dopiero 15 lvl i mało czasu na granie. Tonę w robocie i robię pierdylion kilometrów. Po nocach śni mi się kierownica Solarisa.

 

 

Nie zabiłem Wilka ale ubiłem Elpenora przy trzecim zadaniu z jego rąk, który okazał się być oczami bolków z kultu Kosmosa. Zobaczymy jak dalej to się rozwinie wszystko.

 

 

 

Bawie się od czasu do czasu w grze aparatem. Na zdjęciu niżej złapałem zachodzące słońce w gęstym lesie na jednej z wysp. Fajna praca oświetlenia i cienie

16076254-1540032515.png

 

hdz7t5ub_o.png

 

yhv2H1BS_o.png

 

 

TNzco7G9_o.png

 

 

Tutaj zaś zabawa z rysiem, lubi się przytulać gdzie później ciężko go z siebie zrzucić :D. Oswojony fajnie kica na wrogów następnie z łuku waląc w czaszkę można ich zdejmować jak kaczki. Ogólnie niezły ubaw.

wTFmLtY8_o.png

 

ByxPN14S_o.png

 

WRJIYO7a_o.png

:rotfl:

 

 

nqcDlnGB_o.png

 

 

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Małe pytanie. 

Mam laptop z GTX 960M i ogólnie gra utrzymuje ustawione na sztywno 30fps przy wszystkich wysokich ustawieniach (jedynie cienie na niskich). Czasem się zdarzy "chrupnięcie" do 27-28fps i to widać ten lag. Którą opcję najlepiej zmienić, żeby pozbyć się tych nagłych spadków i gra dalej wyglądała tak świetnie jak do tej pory? Wiem, mógłbym ustawić wszystko na średnie i mieć więcej klatek, ale wolę mieć te 30 i cieszyć oko grą. Może coś w opcjach systemowych pogrzebać? I czy ta jakość adaptacyjna w ustawieniach gry zmniejsza tylko antyaliasing jak ustawię żeby zawsze trzymała 30 fps, czy zmniejszają się wtedy wszystkie opcje?

Link to post
Share on other sites

Właśnie ten stuttering jest najbardziej wkurzający. Randomowo dropnie o 1fps na skeundę. Za to najbardziej przycina w cutscenkach. tam spada o 3 fps. Nie mam może zbyt mocnego sprzętu, bo to tylko GTX 960M i i5-6300HQ, ale jak wspomniałem wcześniej, gra utrzymuje stałe 30 fps na ustawieniach wysokich (cienie -niskie, chmury i antyaliasing- średnie) i widać te skoki o 1fps. Patch 1.06 nic nie zmienił, bo na poprzedniej wersji było tak samo.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Ja mam wielką nadzieję, że w nowej odsłonie nie będzie skalowania poziomów przeciwników. Gram teraz w odyseje i o ile sama gra wydaje być się lepsza od origins, tak lvl scaling psuje trochę radość z poczynionych postępów. Ogólnie dla mnie lvl scaling jest to całkowite pójście na łatwiznę w aspekcie oferowania wyzwań graczowi.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...