slimy 2 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 ja od siebie polecam: - Cherrybomb ( 2009 ) http://www.filmweb.pl/film/Cherrybomb-2009-487319 - Book Of Eli ( 2010 ) http://www.filmweb.pl/film/Ksi%C4%99ga+ ... 010-450356 - Jerusalema ( 2008 ) http://www.filmweb.pl/film/Jerusalema-2008-329401 Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Gangi Nowego Yorku (jatka) Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Polecam kino rosyjskie: -Straż Dzienna -Straż Nocna -Paragraf 78 (dwie części) -Pszenicowany Świat (dwie części) -Brat (dwie części) -Polowanie Na Piranie Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Czarna Śmierć (akcja w średniowieczu) Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Ostatnio oglądałem "Braterstwo broni", świetny film. Dobrze, że robi się dobre filmy poza holiłudem Zawsze to jakaś miła odmiana. Cytuj Link to post Share on other sites
ArmaQ 0 Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Moje typy to: Apocalipse Now (w sam raz w klimacie BC2 Vietnam) Hotel Rwanda (przejmujący obraz wojny domowej) Coach Carter (klasyka) Night at the Roxbury Stardust Tangled Dokumenty: Amerykanski Czek Bez Pokrycia Kapitalizm, moja miłość Pieniądz jako dług Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Sanctum - o grotołazach Wie ktoś, czy jest kontynuacja "30 dni mroku/30 days of night"? Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 "Dla niej wszystko" z Russelem Crowe, trzymający w napięciu i zaskakujący (przynajmniej mnie) "Wykidajło" jeden ze starszych już filmów z Patrickiem Swayze "Eliminator" mocne, męskie kino. Cytuj Link to post Share on other sites
Magellan 13 Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 Nie wiem czy ktoś wymieniał ale: Kac Vegas - Super film, po 4 razach jeszcze się nie znudził Cytuj Link to post Share on other sites
matej 62 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Niebawem Kac Vegas w Bangkoku (a tym co tłumaczyli tytuł współczuję IQ ). Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 @up Tak to niestety jest w naszym kraju Potem mamy takie perełki jak choćby "Wirujący seks" Cytuj Link to post Share on other sites
A.K Killer ModS 5929 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 ojciec chestny 1-3 rise of the footsoldier chlopcy z ferajny casino scarface BLOW angielska robota wloska robota american gagster heat-goraczka urodzeni mordecy zycie carlita i zycie carlita poczatek bandziory symetria obcy 1-4 predator 1-2 AvsP 1-2 predators transformers 1 - 2 i 3 jak wyjdzie Teminator ale pierwsze dwie czesci tylko chodz 3- i4 mozna obejzec dla poznania calej historji fighter- 2011 wodny swiat batman begins i dark night pan zycia i smierci kiler 1 i 2 piraci z karaibow 1 - 3 shaft -nowy i stary- strzelec Get Rich Or Die Tryin { 50 CENT } snatch wywiad z wampirem zlap mnie jesli potrafisz zapasnik armagedon american history X dzien proby mumia 1-2 trojki nie polecam bo lipna mlodzi gniewni prawo bronxu PSY 1 -2 rambo 1-2 rocky 1-4 swiadek korony i odwroconych chodz malo w tym prawdy transporter 1-2 3 moze byc kogiel mogiel 1-2 poznaj moich rodzicow 1-3 borat hehehe zawod szpieg uprowadzona polecam 10/10 mission imposible 1-2 indiana jones 1-4 star wars 1-6 nagi instykt 1-2 champion 1 bez twarzy 60 sekund animal 1-2 (zwierzak) payback zabojcza bron 1-4 szybcy i wsciekli 1-4 krolowie nocy rekrut taxi 1-2 chodz 3 i 4 moze byc jarhead jak cos bylo juz w temacie to sry Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Rytuał właśnie obejrzałem, bardzo fajny film. Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2011 Podbijam, bo bym coś obejrzał fajnego w świąteczną zamułę Rytuał - dobry, ale jak tu w diabła nie wierzyć jak dookoła tylu szatanistów Cytuj Link to post Share on other sites
Paq-studio 0 Napisano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2011 Jestem bogiem - mogę szczerze polecić. Dobre i nieprzewidywalne kino. Świetne na deszczowy wieczór. Cytuj Link to post Share on other sites
lukis_ 2 Napisano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2011 skazani na shawshank Nie wiem czy bylo Chyba najlepszy film jaki widzialem Jeszcze ''felon'' dobry Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Champion / Niepokonany 3: Odkupienie - gatunek: z papcia go Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna. Polecam! Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Tytani- Washington jak zwykle świetnie zagrał. Unthinkable- Jackson bardzo dobry (moim zdaniem). Cytuj Link to post Share on other sites
Dementor 269 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Empire of Assasin 2011 Bez Smyczy Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 @UP Wybaczcie panowie, że się wtrącę, z kina azjatyckiego polecam "Braterstwo Broni". Cytuj Link to post Share on other sites
voxcordi 294 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 "Wystarczy być" "Stowarzyszenie umarłych poetów" "Star Wars" - wszystkie części. "Epoka lodowcowa" I wiele, wiele innych... Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 (edytowane) Majstry nie puszczać na priv tylku tutaj wrzucać - po to ten temat (ja też lubię dobre żółte kino Bushi no Ichibun (Miłość i honor) Raise the red Lattern Twilight Samurai Spirited Away (anime) Tenkuu no Shiro Laputa (anime) The Hidden Blade Tokyo Sonata Angells Egg (anime bardzo dobre) Cedry pod śniegiem (film nie jest azjatycki, ale w sumie w klimacie) Grobowiec świetlików (anime) Cherry Blossoms (niemiecki film, ale o Japonii.) Howl's Moving Castle (anime) Oldboy Nobody Knows (Dare mo shiranai) Ostrożnie Pożądanie (Se, jie) Po deszczu (Ame Agaru) A na zachętę kawałek przewodni z Twilight Samurai. Piękna muzyka, piękny film http://www.youtube.com/watch?v=5hx759Axolw Edytowane 17 Lipca 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Z innej kategorii, polecam film „Senna" o Ayrtonie Sennie. Naprawdę świetny dokument, wywiady z ludźmi z otoczenia m.in. z Alainem Prostem jego rywalem, ujęcia z wyścigów... Pozycja obowiązkowa dla każdego kto się interesuje sportami motorowymi. Cytuj Link to post Share on other sites
Bany_krk 200 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 http://www.filmweb.pl/film/Iron+Maiden+Flight+666-2009-499050 wczoraj oglądnąłem, wypas Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.