Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

2 godziny temu, QubaKpl napisał:

Panowie miał ktoś styczność z  w212 coupe 1.8 200hp ?  jak się tym jeździ ?  zastanawiam się pomiędzy mietkiem a lexem is 250/200t mk3

No ja mam e250 CDI coupe . Oznaczenie to c207 dokładnie . Mietek na pewno bardziej sportowy od lexa dwa zupełnie inne auta , musiał byś się przejechać jednym i drugim . U siebie mam pakiet AMG , więc jest dosyć twardo , jak przystało na coupe. Ale oczywiście dalej wygodnie . Silnik 1.8 turbo 204 km jest niezły , tylko trzeba sprawdzić rozrząd przed zakupem lub wliczyć nie tanią wymianę . Jak chcesz coś więcej wiedzieć to służę pomocą . 

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, jakub1t napisał:

No ja mam e250 CDI coupe . Oznaczenie to c207 dokładnie . Mietek na pewno bardziej sportowy od lexa dwa zupełnie inne auta , musiał byś się przejechać jednym i drugim . U siebie mam pakiet AMG , więc jest dosyć twardo , jak przystało na coupe. Ale oczywiście dalej wygodnie . Silnik 1.8 turbo 204 km jest niezły , tylko trzeba sprawdzić rozrząd przed zakupem lub wliczyć nie tanią wymianę . Jak chcesz coś więcej wiedzieć to służę pomocą . 

o widzisz dzięki za info właśnie bardziej zależy mi by auto było sportowe. Co do rozrządów to już jest niby ten nowszy silnik z turbo gdzie chyba nie padają rozrządy jak z tymi co były z kompresorem ?

Link to post
Share on other sites

Ja miałem wcześniej kompresora w c klasie . I na rozrząd nie narzekałem , po prostu profilaktycznie wymieniłem łańcuch z napinaczem za 1100zł z robocizną i wymiany oleju co 10 maks 12 tyś km . Przy sprzedaży zrobiłem kontrolę i był jak nowy , przebieg 170tkm mniej więcej . Ten z turbo ma niby już poprawiony , ale też jak ktoś nie dbał o olej lub przebieg był bardzo duży to trzeba było zmienić.  Ogólnie nie ma co się bać bo w razie są regenerowane koła rozrządu za połowę ceny oryginału . Lub cały zestaw z aliexpres za mniej jak 1000zł :D ciekawe ile to wytrzymuje swoją drogą .

 

Odnośnie jazdy to siedzi się nisko , fotele chyba w każdej wersji są pompowane , regulujesz pod siebie . Trzyma to się drogi lepiej od mojej alfy , ale też koła mam w mercu o rozmiar większe . Mój diesel nie jest jakiś oszczędny , ale 1.8 jak na swoją moc (u mnie było niecałe 220km ) palił mało .

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, jakub1t napisał:

Ja miałem wcześniej kompresora w c klasie . I na rozrząd nie narzekałem , po prostu profilaktycznie wymieniłem łańcuch z napinaczem za 1100zł z robocizną i wymiany oleju co 10 maks 12 tyś km . Przy sprzedaży zrobiłem kontrolę i był jak nowy , przebieg 170tkm mniej więcej . Ten z turbo ma niby już poprawiony , ale też jak ktoś nie dbał o olej lub przebieg był bardzo duży to trzeba było zmienić.  Ogólnie nie ma co się bać bo w razie są regenerowane koła rozrządu za połowę ceny oryginału . Lub cały zestaw z aliexpres za mniej jak 1000zł :D ciekawe ile to wytrzymuje swoją drogą .

 

Odnośnie jazdy to siedzi się nisko , fotele chyba w każdej wersji są pompowane , regulujesz pod siebie . Trzyma to się drogi lepiej od mojej alfy , ale też koła mam w mercu o rozmiar większe . Mój diesel nie jest jakiś oszczędny , ale 1.8 jak na swoją moc (u mnie było niecałe 220km ) palił mało .

spalaniem sie nie boje bo celika nie pali mało, też patrzyłem na 3,5litra ale tam coś siada za konkretną kwote

Link to post
Share on other sites

W 3.5 rozrząd też jest podobno na łańcuchu od roweru . Ale w tych rocznikach to już jest trzecia wersja 3.5 mocno poprawiona . Może nie jest tak źle , zorientuj się . U mnie 3.5 odpadło ze względu na wtrysk bezpośredni . Gaz tam mocno średnio pasuje , a jak bym miał na samą benzynę , to bym płakał przy dystrybutorze kilka razy w miesiącu . Dlatego u mnie biedny 2.2 diesel , ale też daje radę po kuracji wzmacniającej .

Link to post
Share on other sites

Do tego idiota skończony, jak widział, że z jego winy idzie na czołowkę to się daje na pobocze i trudno, twoja wina - twój problem. A on ani nie wciskał się na środek, ani na pobocze, tak sobie wesoło środkiem pasa poszedł, liczył penie w stresie, że jak zamknie oczy to jakoś dołem przejedzie. 

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, zbiku90 napisał:

Audi i BMW powinny być dostępne tylko dla osób powyżej 25 roku życia i po dodatkowych badaniach psychologicznych. 70-80% krzywych akcji na drodze z jakimi się spotykam dotyczy tych 2 marek, zazwyczaj prowadzonych przez jakichś młodych łebków.

 

Ale to chyba i prawda, bo nawet OC dla tych marek jest zdecydowanie wyższe, więc skąd przecież to się musi brać.

17 minut temu, BlackCoffe napisał:

bo takie auta inaczej się prowadzi niż np Fiata Punto. 

 

Te nowoczesne, to może i nie bo elektronika na pewne rzeczy nie pozwala (chyba, że się ją wyłączy), ale te starsze - wysoki moment obrotowy i liczba kucy i może być bieda z opanowaniem auta na drodze.

 

W dniu 14.01.2021 o 13:37, Szarik napisał:

co kierowcy tych aut w Polsce mają w głowach?

 

Raczej na bank młody - gniewny. Szkoda tylko, że pewnie takiemu nic się nie stanie, a innym już tak.

Link to post
Share on other sites

OC za BMW nie jest specjalnie wyższe za BMW. W moim przypadku wg kalkulatora MUBI wychodzi podobnie cenowo za opla astrę i e36 którym jeżdżę.

 

Ostatnimi czasu dużo jeździłem po Polsce, i to nie jest tak że tylko stereotypowe Audi i BMW stwarza niebezpieczeństwo na drodze. Często kierowcy innych marek jak skoda, toyota itp wykonywali niebezpieczne manewry na drogach.

Link to post
Share on other sites

Kiedyś widziałem taką listę, stąd o tym napisałem. Może teraz się zmieniło (ale nie bardzo w to wierzę).

 

 

(pewnie mocno przeterminowane, bo na szybko w necie wklepałem)

najdrozsze-srednie-oc-2019.png

najtansze-srednie-oc-2019.png

 

 

 

 

 

13 minut temu, imiemichal napisał:

Często kierowcy innych marek jak skoda, toyota itp wykonywali niebezpieczne manewry na drogach.

 

A to wiadomo. Tylko chyba tutaj chodzi o to, że np BMW o wiele częściej wybierają ludzie młodzi, a np Dacię raczej wapniaki, lub po prostu ludzie, którym potrzebne jest auto do przemieszczania (czy pracy), a nie zabawy.

 

 

 

 

No i jeszcze taki filmik (trochę stary, ale ...)

 

 

Edytowane przez Succubus
  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
21 minut temu, imiemichal napisał:

OC za BMW nie jest specjalnie wyższe za BMW. W moim przypadku wg kalkulatora MUBI wychodzi podobnie cenowo za opla astrę i e36 którym jeżdżę.

 

Miałem e39 , samo oc okolice 900-1000 najtaniej , przesiadłem się na 3x droższego merca c i mnie zdziwienie wzięło kiedy za oc powiedzieli mi 540 zł plus ac 300 . Cały pakiet tańszy niż samo oc w bmw .  

Link to post
Share on other sites

Możecie mi coś napisać o myciu auta w mróz.

W tym tygodniu zrobiłem kilkaset kilometrów w raczej bidnych warunkach pogodowych po posolonych drogach, na których leży syf, woda i sól. W tej chwili moje autko zmieniło kolor na sraczkowaty z dodatkiem soli (bo aż białe pasy przebijają od tego gówna).

 

Jakie macie doświadczenia i rady odnośnie mycia w mróz (bo przyznam się, że w zasadzie nigdy w taką pogodę auta nie myję), ale żal mi posolonego autka i muszę coś z tym zrobić.

Link to post
Share on other sites

Najlepiej jest jechać na myjnie automatyczną  , bo tam masz suszenie auta na końcu . Przydało by się  mieć uszczelki drzwiowe zabezpieczone silikonem . Czasem myję auta na mrozie i w sumie nie ma większych problemów . Choć dziś odpuściłem , bo w sumie uszczelek nie zabezpieczałem w obecnym aucie .

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites

Na przykład taki, ewentualnie wazelina techniczna.

https://allegro.pl/oferta/silikon-w-sprayu-do-uszczelek-zamkow-gumy-400ml-10018962835?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Natomiast ja stosuję glicerynę dostępną w każdej aptece, bo te powyższe wynalazki to tylko półśrodki... Cena jakieś 3 zyle. Polecam.

Natomiast naszej nadwornej alchemiczki by trzeba było zapytać gdzie dostać 100%, bo ta z aptek to 86%, ale przynajmniej łatwiej stosować bo 100 jest jak miód.




  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites

Dobra.

Chyba widziałem myjnię automatyczną na stacji benzynowej niedaleko mnie (ostatni raz z takiej myjni korzystałem może gdzieś w latach 90), podjadę i zobaczę co z tego wyjdzie - może lakier na samochodzie to wytrzyma :wariat: (ale przynajmniej soli nie będzie).

 

Ciekawe ile takie mycie kosztuje? Jutro się dowiem.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Succubus napisał:

Dobra.

Chyba widziałem myjnię automatyczną na stacji benzynowej niedaleko mnie (ostatni raz z takiej myjni korzystałem może gdzieś w latach 90), podjadę i zobaczę co z tego wyjdzie - może lakier na samochodzie to wytrzyma :wariat: (ale przynajmniej soli nie będzie).

 

Ciekawe ile takie mycie kosztuje? Jutro się dowiem.

 

Ja co jakiś czas jeżdżę na taką myjnie . U mnie ceny od 20 do 35 zł za ful wypas . Z lakierem jeszcze nigdy nic się nie stało . 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...