Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Ej no bez przesady %-) Wcześniej miałem Lancie Ypsilon '97 i była trochę za mała.

 

A corrado w ogóle mi nie podchodzi. Po prostu życiu nie kupiłbym wolkswagena

 

A to jest złe podejście ze względu nawet na prostotę budowy i napraw w golf'ach polo i passat'ach
Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

Pomijając jako taką (Polo), średnią (Golfy) i słabąąąą bardzo (Passaty) ekonomię użytkowania to te auta niestety przodują w rankingach kradzieży... to lepiej Corsę, Astrę kub Vectrę kupić. Mniejsza szansa a "niespodziankę" a prostota naraw i koszty serwisowania podobne bo też cała maaaasa na drogach się pałęta :)

Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

Dil... mój brat ma 3 drzwiową z 1997r. z 1,3 silnikiem od 5 lat. Mało awaryjne i do tego torpeda niezła z tego. Spala mu teraz 6,2 przy tzw normalnej jeździ a jak jest koło 0 stoponi 6,8. Chyba udany zakup.

Link to post
Share on other sites

No właśnie ten silnik lub nowszy na łańcuchu biorę pod uwagę. Jak na japońca to blachy podobno w miarę trzymają, części dostępne, więc jako wozidło do roboty chyba trudno coś znaleźć lepszego do 10k...

Królik możesz napisać coś więcej co konkretnie przy nim braciak robił?

Edytowane przez d i l
Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

On ma 1,3 80coś KM. Kupił za dychę w 2007r. Auto z 1997r. ale pierwsza rejestracja ponoć w 1998r.

 

Zepsuło się bo się zepsuło:

- zamki w drzwiach i zamek/zaczep w przy masce. Ponoć za rzadko używane.

- tylna wycieraczka teraz odstaje i nie chce mu się jej robić.

- amortyzatory. Dwa wymienione a dwa w kolejce czekają

- podkładał gumy pod sprężyny z tyłu. Czyli z jakieś 3 lata do wymiany

- trochę pedał gazu kiepsko chodzi od pół roku. On twierdzi ze ok ale jak ja czasem tym jade to mi ciężko stałą prędkośc utrzymać. Maniak eco drivingu wyczuje najmniejsze odstępstwo od normy :)

- klocki hamulcowe wymieniane

- prędkościomierz jak się rusza od 0 to zaskakuje przy 35-40km/h.

- mówi brat że mu pompa paliwa zaczyna dawać znak że się kończy ale czy to prawda to nie wiem. On taki "spec" samochodowy jak i ja. Objaw... słaby czasem na drugim biegu na niższych obrotach a tak kiedyś nie było.

 

Ze złego użytkowania auta:

- tłumnik łatany bo się przepalił. Raz że zużycie a dwa, ze wjazd do garażu wysoki ciągle się tarło.

- robiony przód... maska, zderzak, chyba nadkole bo brak komóś w tyłek wjechał. Nie zachował odstępu.

 

Tak to blacha rdzy nie bierze (garażownay... czasem, brat nie podchodzi rygorystycznie do auta...), olej z filtrem wymieniany, płyn do spryskiwaczy. Tak generalnie to pierdoły się psuły. Nie licze tej stłuczki bo to nie wina auta. Silnik nie tykany. Oleju nie bierze nic a nic. Spala teraz 6,2 benzyny. Jeździ ok. 100km/h czasem 80 czasem 110. Eko jazda sie nie przejmuje ale tak zwykle kręci do max 2,500 RPM i jest dynamicznie. Czasem jak go najdzie to do 3.500-4.000 RPM. Ale nie świruje autem. Przy końcu zimy jak było 0 stopni to 6,8 spalało a jak ok. 10 stopni to 6,5 spalał.

 

Generalnie chyba dobry wybór. Ja rok po nim Astre kupiłem i bardziej poważne rzeczy się psuły.

 

Ale muszę stwierdzić że nie ergonomiczny, nie wygody jest. Lamka gdzieś z tyłu, jak jedziesz to się do tyly musisz wychylać, system składania siedzeń taki se (3 drzwiowa wersja), uchwyt pasów jest za bardzo w tyle. Tak jak przy lampce trzeba się mocno okręcać aby chwycić. Mnie to denerwuje. W Astrze tak nie było i teraz w Alto tez wszystko pod ręką. To auto jest dla długich ludzi :)

Edytowane przez krolik_beny
Link to post
Share on other sites

Ją jeżdżę Yamahą aerox rocznik 2011 pojemność 50 cm jeszcze zablokowany na razie vmax to 53 ale po zdjeciu kaganca do 95 pójdzie :) czuć kopa z silnika minarelli.Za 2/3 lata może będzie przesiadka na r1 lub drag stara.

Link to post
Share on other sites

Ją jeżdżę Yamahą aerox rocznik 2011 pojemność 50 cm jeszcze zablokowany na razie vmax to 53 ale po zdjeciu kaganca do 95 pójdzie :) czuć kopa z silnika minarelli.Za 2/3 lata może będzie przesiadka na r1 lub drag stara.

 

Z aeroxa na r1 ?! o_O

Link to post
Share on other sites

To zależy . 2.0D był na zwykłym wtrysku i miał 136 KM . Po 2001 roku był na Common Rail i miał 150 koni. Jeżeli chodzi ci o wersję po liftingu to jest to w miarę przyzwoita cena , ale na full opcję nie licz. . No i auto też pod względem wizualnym jest ładniejsze (po 2001).

Link to post
Share on other sites

Nie słyszałem , żeby auto cierpiało na jakieś straszne wady . Tylko to jest jednak dalej BMW i trzeba się liczyć , że jego eksploatacja jest trochę droższa , ale w zamian auto daje naprawdę dużo frajdy.

 

Co do 2.0 D to szukaj tych 150 koni to będziesz miał inne lampy z przodu no i ogólnie ona po 2001 roku lepiej wygląda .

Możesz też poszukać wersji 318D (około 115 KM).

 

Do 20k dorwiesz ładną po 2001 , ale sprawdzaj czy nie miała bitej przeszłości , bo to jednak często się zdarza.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...