Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Radosuaf - na tej stronie, którą podałeś, pierwszy zalecany olej pokazuje mi ten co kupiłem dokładnie xD z normą ACEA C2...

 

Jeśli dopuszcza, to możesz jeździć - widocznie zalecenia dla Cytryn są inne niż dla Peżo. Zalecałbym jednak wymianę nie rzadziej niż co 10 tys. km.

Link to post
Share on other sites

To i ja pokaże co wozi mój tyłek od 2 lat 

 

http://i.imgur.com/3VM3kwz.jpg

 

http://i.imgur.com/ezXYzPM.jpg

 

V40 1.9d 116km, kwiecień 2004 polski salon, oryginalne 282kkm, z wyposażenia prawie wszystko co wtedy było, 42kkm bezawaryjnej jazdy, to już jest moje drugie V, piersze było z 98r też diesel  ;)

  • Popieram 7
Link to post
Share on other sites

Ładny, wygląda na bardzo zadbanego ;) I fajne ma felgi, poza tym zawsze mi się w nim te a'la obrysówki podobały.

 

1. pytanie - miałeś jakieś problemy z klamkami? Znajomemu w wersji sprzed lifta od drzwi kierowcy co chwile się psuły, z tyłu jeździł z pourywanymi...

 

Btw. co to za znaczek a'la custom Lambo nad bocznym kierunkiem? ;P

Link to post
Share on other sites

Dzięki w imieniu V za miłe słowa :D

Naklejka to typowy łosiek volvovy :E a co do klamek, żadnych problemów nie ma, fakt faktem jak ktoś się postara to ją urwie ale tylko w zimie przy zamarzniętych drzwiach.

 

Te zdjęcia są sprzed roku jak była dzień po myciu i woskowaniu ale i dziś jakbym strzelił wosk to tak będzie wyglądać chociaż ząb czasu i przebiegu się na niej odcisnął. Niedawno zrobiłem rozrząd - drugi w całym jej życiu, pierwszy był jeszcze w ASO w 2009r :E - i zalałem Valvoline synpower 5w40 jako prawdziwy syntetyk, zero ubytków, zbiera się jak szalona, ostatnio nawet nowa octavia w dieselu po du**e dostała :D Szkoda tylko że nie klepali ich dłużej niż 2004r, proste w budowie i w miarę normalne ceny części, choćby sworzeń wahacza 40zł Febi, dwumas ma już zamienniki na sztywne, jedynie turbo jest ze zmienną geometrią i regeneracja 1200zł.

 

Ale co jak co, ni kupie już auta z jasnym materiałowym środkiem, jak jasny to skóra, ten się masakrancko brudzi od byle czego :/

 

Aha, te a'la obrysówki to prawdziwe świecące obrysówki, teraz będę zmieniał na białe żeby z xenonami się zgrały.

Edytowane przez katystopej
Link to post
Share on other sites

Volvowa zbitka z ferrari. 

 

 

Mnie się bardziej skojarzyło z lambo, bo to Twoje jest czarne na żółtym tle, a katystopej ma żółte na czarnym

 

A obrysówki to mnie się podobają oryginalne xd Wiem, że jest moda na białe generalnie, ale to też ma swój urok.

 

Bezawaryjności. W sumie opinie o tym Volvo są różne, dobrze wiec mieć blisko źródło informacji ;) Jeździłem kiedyś takim, ale w sumie nie miałem okazji usiąść za kółkiem. Samo autko bardzo komfortowe :P

Edytowane przez MoonWalk
Link to post
Share on other sites

Ja już 9 rok jeżdżę v40, gdy kupowałem pierwsze to ten aktualny miał 2 lata 11miesięcy i kosztował w salonie używany ok 60-70kzł :D gdyby auto było awaryjne to drugim bym nie jeździł, silnik z laguny a cyka jak zegarek, rodzice z jtd w fiacie croma od czasu do czasu mają cyrki a tu nic, leje i licznik się kręci, następne też będzie volvo ale V50 2.4 benzyna wolnossak, volvo ma już dożywocie u mnie a dopiero 29 rok na karku :D

Edytowane przez katystopej
Link to post
Share on other sites

Miałem V40 97. Prawdziwy ocynk, to może z 80 na blachę konkurować. Zawieszenie Mitsubishi Carisma, silnik akurat do gazu brałem więc Laguna 1.8.

Chociaż później przejechałem się z 1.8 Gdi miski i lepiej deko się zbierał.

Ja miałem czarna skórę i sobie obiecałem nigdy więcej. Jak to postalo na parkingu w lato to nie szło wsiąść.

Link to post
Share on other sites

Strasznie chciałem V40, ale nic zadbanego w dobrej cenie nie było jak szukałem.. :/

 

A co tam się dzieje z Cromą?

Jako naczelny fanboj JTD musiałem zareagować, wybacz.. ;)

Może nie tyle z samym jtd co z całym autem a jest młodsze, raz jedna wtyczka z wtrysku się poddała w Bieszczadach, przyjechał mechanik z AC z laptokiem, zdiagnozował co, psiknął kontaktem i pojechali do domu, ale wtyczka do wymiany, innym razem jakiś czujnik walnął - 30km/h z pracy tata wracał, egr - oryginał pierburg 780zł i problemy z bawi, a jtd ma mniejszą kulturę pracy niż moja V co było dla mnie dziwne.
Link to post
Share on other sites

Szwedzkie bryki są fajne, ja lubię ten prosty i chłodny klimat, ale z nutką ekstrawagancji. Moim zdaniem taki styl sprawdza się w motoryzacji. Chociaż Saab jak dla mnie to nigdy nie mógł się zdecydować, co chciałby robić...

 

A skoro już tak wszyscy o blachach to z tego co wiem, C5 ma ocynk podwójny, tak więc pod tym względem jakby ktoś chciał zarzucić coś Francuzom to nie ma opcji xd Zresztą część Peugeotów też tak miała.

Edytowane przez MoonWalk
Link to post
Share on other sites

Nie. Tam nie ma chyba grama oleju syntetycznego. Ponad 80% HC, jeśli dobrze pamiętam.

Cholera, żyłem w niewiedzy od 2 tygodni :D dokopałem się do specyfikacji i pisze że jest uzyskany z ropy naftowej, czyli to HC ? Z resztą już na tym oleju zostane bo zniknęła mi czarna chmura przy gwałtownej redukcji i pedale w podłodze.

Link to post
Share on other sites

http://i.imgur.com/5UTVUbj.jpg

http://i.imgur.com/t4EZgE0.jpghttp://i.imgur.com/SYAx183.jpg

http://i.imgur.com/z2AQvhE.jpg

 

 

To jak już pojawił się temat Volvo, to pochwalę się aktualniejszymi zdjęciami swojego.

Edytowane przez Kaziu546
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...