mICh@eL 335 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 .Witaj o Wielki czarnoksiężniku z Mordoru, demonie benchmarka, diable wcielony, i w ogóle A ja niestety codziennie wieczorem, mozolnie rozbijam namiot na trawniku, żeby mieć dach na głową Cytuj Link to post Share on other sites
multijumper 1 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 A ja niestety codziennie wieczorem, mozolnie rozbijam namiotNo nie a ten to ciągle o świństwach. Cytuj Link to post Share on other sites
studencikus 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 jak rozbije ten namiot to ktos go przygarnia na noc .. masakra Cytuj Link to post Share on other sites
_nrt_ 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 ciekawy jestem o której cr-v'ce mówisz bo chyba nie o tej samej która ma mój ojczulek... nią dobrze się jeździ w teren... no tyle że mój on ma opony terenowe... w listopadzie stukna jej 2 lata, wiec model nowszy. nie chodzi jednak o to, ze kupowalem suva i chcialem jezdzic po wydmach (wszedzie gdzie chce to dojezdzam, i to bez wiekszych problemow). chodzi o to, ze zal mi samochodu ktory po zjezdzie z asfaltu gnie sie jak pusta puszka po piwie. wersja wyposazenia ktora bralem miala na dodatek szklany dach z urzedu co dodatkowo zmniejsza sztywnosc nadwozia. spinki strzelaja jak stara guma od gaci. osiagi mam gdzies, samochod ma mnie dowiezc z A do B i na tym koniec, wiec jezdzac na co dzien nie mecze sie wcale a pozycja traktorzysty jest dla mnie zaleta a nie wada. suv wydawal sie byc idealny gdy dokonywalem wyboru, jak sie okazalo trza bylo isc w ostry szpan i brac trendi navarre. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior 2 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 już mogę się domyśleć że masz firmę i odliczasz te 22% ale navara to dość fajny samochód dobre silniki i podobno jest czym pojechać w teren a hondę masz a automacie z jakim silnikiem ?? Cytuj Link to post Share on other sites
sevae 8 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 już mogę się domyśleć że masz firmę i odliczasz te 22% A ja was podłamie, moja rodzina ma trochę ziemi i ciągnik którego nie używamy... olej napędowy odpisuję sobie (że niby do ciągnika go kupuję) i w sumie płacę za niego coś w okolicy 2.50zł Cytuj Link to post Share on other sites
studencikus 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 już mogę się domyśleć że masz firmę i odliczasz te 22% A ja was podłamie, moja rodzina ma trochę ziemi i ciągnik którego nie używamy... olej napędowy odpisuję sobie (że niby do ciągnika go kupuję) i w sumie płacę za niego coś w okolicy 2.50zł zadna nowosc .. wystarczy mieszkac w okolicach 50 km od pierwszej lepszej wsi i ma sie tak samo Cytuj Link to post Share on other sites
Junior 2 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 tak bo trzeba sobie w życiu jakoś radzić xD Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Rozbiłem się tylko raz a jeżdżę Focusem jedynką 1.6, stary ale wiezie mnie wszędzie gdzie chcę i kiedy chcę więc nie narzekam. @dante2kx - czytałem gdzieś na onecie ciekawostkę dotyczącą gościa z twojego awatera, na filmie wygląda jak najebati a okazało się, że gość jest upośledzony. Dzięki popularności filmiku na necie stał się takim regionalnym bohaterem i nawet zorganizowali jakąś zbiórkę pieniędzy dla niego. Dałbym linka ale to już parę tygodni temu było. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3500 Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Jest wielki, nie poreczny, nie nadaje sie do jazdy po miescie (za twarde zawieszenie, za mala moc w stosunku do wagi), nie nadaje sie do jazdy w terenie (zbyt twarde zawieszenie, oraz mimo napedu 4x4 i skrzyni z reduktorem nie ma blokady dyferow... nie da sie jezdzic), nie nadaje sie do jazdy po torze. Nie mowiac o spalaniu, jak mam lzejsza noge to wychodzi ok 15-17 l /100 km, jak go cisne to jakies 20-21 l/100km.Mój również nie nadaje się na miasto (bo 0 komfortu przez twarde zawieszenie i za duży). Ale twarde zawieszenie jest właśnie do jazdy w terenie (to nie do końca SUV w którym chodzi o komfort - tak samo Vitara), mój ma blokadę dyferencjałów i reduktor (z mnożnikiem 3 i trochę, nie pamiętam dokładnie w każdym razie większość SUVów jak ma to w granicach 2 - czyli niewiele dający), moment obrotowy 360Nm. Przetestowałem go w dość ciężkim terenie i sprawdza się dobrze (a w ogóle to można powiedzieć, że mieszkam w lesie ). Silnik diesla o pojemności 2.7, rzędowa czwórka montowana podłużnie, 2 zawory na cylinder. Spala na trasie z lekką nogą 9-10 litrów, w mieście 11-12 (staram się zawsze nie przekraczać 2k obrotów), a z cięższą nogą DUŻO Wlasnie moim zdaniem zawieszenie powinno byc srednio-twarde na teren. A vitara sie kompletnie nie nadaje to jazdy w terenie (2 litry benzyna - b. maly moment) i do tego bez blokady dyferow Cytuj Link to post Share on other sites
Qpers 8 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Suzuki Grand Vitara, Jeep CherokeeA czego tu zazdrościć? Póki się nie mieszka w lesie, to takie samochody są totalnie bez sensu moim zdaniem. Tak zwany "szpan", chociaż nie tak bardzo jak te Q7 itd. Znam jedną osobę, która ma taki samochód i naprawdę go potrzebuje Wujka, który więcej jeździ po krzakach jakichś niż po asfalcie. Ale do jeżdżenia po normalnych drogach to nie za bardzo, wysoki środek ciężkości, beznadziejny skręt, wysoko jak w traktorze Nie dla mnie No ale ten szpan i lans! I kobiety krzyczące "weź mnie", gdy tylko widzą cię w takim samochodzie! Ktoś z Was jest fanem Top Gear może? Znacie ich opinie na temat BMW? Zgadzam się z nią w 100%, w Polsce jest podobnie. Dobre samochody, ale ich kierowcy... Bardzo podoba mi się określenie - "cock central" Top Gear w sumie jest mało konkretny i zbyt subiektywny. Zresztą to raczej program rozrywkowy, niż coś, co miałoby w fachowy sposób poruszać temat motoryzacji... Cytuj Link to post Share on other sites
sevae 8 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 No ale ten szpan i lans! I kobiety krzyczące "weź mnie", gdy tylko widzą cię w takim samochodzie! Chyba: "weź mnie do lasu, chcę poczuć wszystkie nierówności na twoim twardym zawieszeniu..." Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3500 Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Suzuki Grand Vitara, Jeep CherokeeA czego tu zazdrościć? Póki się nie mieszka w lesie, to takie samochody są totalnie bez sensu moim zdaniem. Tak zwany "szpan", chociaż nie tak bardzo jak te Q7 itd. Znam jedną osobę, która ma taki samochód i naprawdę go potrzebuje Wujka, który więcej jeździ po krzakach jakichś niż po asfalcie. Ale do jeżdżenia po normalnych drogach to nie za bardzo, wysoki środek ciężkości, beznadziejny skręt, wysoko jak w traktorze Nie dla mnie No ale ten szpan i lans! I kobiety krzyczące "weź mnie", gdy tylko widzą cię w takim samochodzie! Ktoś z Was jest fanem Top Gear może? Znacie ich opinie na temat BMW? Zgadzam się z nią w 100%, w Polsce jest podobnie. Dobre samochody, ale ich kierowcy... Bardzo podoba mi się określenie - "cock central" Top Gear w sumie jest mało konkretny i zbyt subiektywny. Zresztą to raczej program rozrywkowy, niż coś, co miałoby w fachowy sposób poruszać temat motoryzacji... Jakos jeszcze nie wyrwalem zadnej laski na ten samochod ;p Co do Top Geara, to tak. Uwielbiam Cytuj Link to post Share on other sites
torture 107 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Top Gear w sumie jest mało konkretny i zbyt subiektywny. Zresztą to raczej program rozrywkowy, niż coś, co miałoby w fachowy sposób poruszać temat motoryzacji...A ja nic takiego nie powiedziałem Fifth Gear jest od bardziej praktycznych spraw. Chodziło mi o to jakie opinie krążą o BMW na Wyspach. Cytuj Link to post Share on other sites
VMAX OC 5 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Ja dostałem od rodziców fiata brava 1,4 na podtlenku LPG ;P daje rade 185-190km/h, 160 tys km, śyćko działa, rdzy nie ma i nie będzie, 80KM niby wystarczą ale nie dla mnie, mam zamiar kupić Audi A3 diselka z turbiną. jeszcze posiadam simsona s70 (skutery dosłownie wymiękają ), i zippa salmo za nie długo nsr 125 i cbr 400 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3500 Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Mnie nie obchodzi co mysla o kierowcach BMW Ja po prostu chce moje M3 Cytuj Link to post Share on other sites
Qpers 8 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Ja dostałem od rodziców fiata brava 1,4 na podtlenku LPG ;P daje rade 185-190km/h, 160 tys km, śyćko działa, rdzy nie ma i nie będzie, 80KM niby wystarczą ale nie dla mnieChyba jak go zrzucasz z klifu Cytuj Link to post Share on other sites
VMAX OC 5 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 nie 175-180 jest realne a reszte możesz uznać za błąd licznikowy Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 To może napiszę czym "wozi się" mój ojciec. Toyota Carina II 89' ~400.000km! Zero usterek, awarii. Silnik 2.0D 75km. Przyśpieszenia brak, spalanie w trasie ok 4,5litra. Rdza się go nie imała do momentu aż jakiś zacny człek nie przejechał nam po boku na parkingu. Z najpoważniejszych awarii to by było: Zerwane cięgło od lewej przedniej szyby, urwany bolec od blokady tylnego oparcia(do składania). Samochód przeszedł naprawdę sporo: -Dwa razy zaliczył rów jednej zimy, -Raz gdy był załadowany (4osoby + pełen bagażnik) dostał kamieniem wielkości połowy piłki w wydech tak że aż podleciał przód (dosłownie) - do wymiany środkowy tłumik i mocowanie. -Zużyta przekładania kierownicza, -Konieczność wymiany przewodów hamulcowych. -V-max 155km(sprawdzane na radarze) ..Przez ponad 200tys. km nie były nawet regulowane zawory także wcześniej lekko więcej wyciągał. Dodam jeszcze że większą część przebiegu samochód zrobił od 16 roku swego istnienia. ========= Kto pobije "babcię"? Cytuj Link to post Share on other sites
dante2kx 1095 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Toyota Carina II 89' ~400.000km! Mercedes 190 2.5 Diesel, rocznik 90, przebieg wg. wskaźnika 430 tyś. Kto pobije "babcię"? linka od przebiegomierza umarł jakieś 8 lat temu.. Silnik jak i zawieszenie nie do zajechania. Cytuj Link to post Share on other sites
sevae 8 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Znam Opla Vectrę (pierwsza wersja), który nie miał poważniejszych napraw, nic nie było wymienione, a jego licznik dobije do 400 000 w tym roku. Silnik 2.0 benzyna. Nie bierze oleju i przyśpieszenie ma chyba jak fabryczne. Znałem malucha - 126p, któremu licznik kilka razy się okręcił, KILKA! A silnik tylko raz wymieniany był Cytuj Link to post Share on other sites
VMAX OC 5 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Najpopularniejszym modelem w historii firmy była seria 200. Między 1974 a 1993 roku sprzedano ponad 2 mln 860 tysięcy tych aut. Jednak najbardziej znany model to budowane w latach 60-tych coupe P1800. Auto to zdobyło popularność dzięki jednej z głównych ról w serialu "Święty" (jeździł nim główny bohater grany przez Rogera Moore'a) oraz... wpisowi do księgi rekordów Guinessa. Należące Irva Gordona czerwone P1800 z 1960 roku zostało uznane samochodem o największym przebiegu na świecie. W 2002 roku licznik przekroczył 2 miliony mil, czyli 3 mln 218 tys. km. Właściciel szacuje, że w 2012 roku przekroczy 3 mln mil, czyli 4 mln 827 tys. km... Cytuj Link to post Share on other sites
sevae 8 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Macie fajne artykuły. Jeszcze kilka zadań ode mnie: - samochód w powietrzu nie skręca, więc uważajcie gdzie szalejecie bo wybić was może lekkie podwyższenie asfaltu - na trasie bądźcie gotowi do tego, że będzie trzeba się całkowicie zatrzymać a nie tylko zwolnić - jak szalejecie, pokonanie zakrętu z najwyższą możliwą prędkością jest bez sensu: wolne i niebezpieczne... Totalny idiotyzm po prostu, tym bardziej, że łatwiej się takich gagatków wyprzedza co już nie raz sprawdzałem o wiele słabszymi samochodami od tych dresiarzy Nauczcie się uzyskiwać na wyjściu jak najwyższą prędkość bo ford mondeo wyprzedzający audi TT na zakręcie wygląda żałośnie... -jak uczycie się hamowania lewą stopą zapnijcie pasy i nie róbcie tego w ruchu uliczny. Nieprzyzwyczajona lewa stopa jest mniej wrażliwa i możecie bardzo ostro zahamować. http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... rzedzanie/ EDIT: pomyliłem stopy, porawione Cytuj Link to post Share on other sites
torture 107 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 No jasne, trzeba F1 oglądać Dohamowanie przed zakrętem i płynnie przez zakręt. Btw, czy ktoś z Was kiedyś próbował rajdów może? Mi się marzy pojeździć po takich trasach i porobić parę skandynawskich flików :> Cytuj Link to post Share on other sites
VMAX OC 5 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 zezłomowaliśmy rajdami 2 maluchy ) 3 jest do driftu i jako dojazd do szkoły W kaskach jeździmy ;D Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.