Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Znaczy, że oddałeś do ASO i to oni rozliczą się z ubezpieczycielem? Nie wyznaczyli kwoty jaką pokryją a powyżej płać pan sam?

 

Co to takiego?

 

Jeszcze nie oddałem, bo potrzebuje samochód na przyszły weekend a nie zdążą tego zrobić w tak krótkim czasie. Ale generalnie jadę do ASO z tym kosztorysem od ubezpieczyciela sprawcy, oni sobie oglądają szkody, robią swój kosztorys na oryginalnych częściach (bo takie mam teraz założone) i wysyłają do Benefii. Przyjeżdża ich rzeczoznawca do ASO, oni mu pokazują co będą robić i de facto musi się na to zgodzić, bo to autoryzowany serwis. Nawet jak im wyjdzie 3x tyle, to wszystko będzie pokryte z OC sprawcy, ja nie dokładam do tego interesu ani złotówki.

Link to post
Share on other sites

Panowie potrzebujemy u szwagra zrobić sprawdzenie VW sharana mam kabel i program deltascan ale nie potrafi się dogadać

mam też VWtool ale u mnie na lapku z win 8.1 64 bity nie da się zainstalować 

Jaki program użyć żeby zdiagnozować silnik bo chyba nie chodzi na wszystkie gary

Link to post
Share on other sites

Silnik typ: czterocylindrowy w układzie rzędowym

Silnik pojemność: 1951 ccm3

Skok x średnica tłoka: 88.00 mm x 84.00 mm

Stopień sprężania: 1 : 19.00

Maksymalny moment obrotowy: 265 Nm przy 1750 obr. / min.

Maksymalna moc: 115 KM ( 85 kW ) przy 4000 obr. / min.

Skrzynia biegów (ilość przełożeń):manualna ( 5 )

 

 

 

http://images68.fotosik.pl/408/df798d7e416fa19amed.jpg

 

Mam ją półtora roku, dotychczas jedynie wymieniłem tylko termostat, oraz sterownik świec żarowych. 

Edytowane przez sword88
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Po namowie chudy131080 prezentuje moje CCCO.

Model: A4 B6

Nadwozie: Avant z pakietem S-line

Kolor: Avus Silver LY7J

Wnętrze: ORI S-line z pakietem światło i schowki

Silnik: 1,9 TD(AVF 131KM/ 310Nm)

Skrzynia: 6 bieg HCK (z modelu b7)

Zawieszenie i koło: jak na razie seria

Plany na wiosne: 19"(już czeka), gwint, Turbo GTB22 FMIC 230KM/420NM, chromy wokół szyb out i przyciemnić szybki.

Plany na jesień: Quattro

Fotki słabe bo robione telefonem, może w końcu zdecyduję sie na zakup jakiejś lustrzanki...

 

 

http://images70.fotosik.pl/408/a7ada294575aa002gen.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/392/c8f50da4f6715dd4gen.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/392/e4397c83895e6546gen.jpg

 

 

Foto podczas montażu lustra i dlatego taki bajzel na desce

Navi to RNS-E LED z 2010r, lustro wersja US fotochrom i kompas

 

http://images69.fotosik.pl/409/23434da52e44dd89gen.jpg

Edytowane przez kawon
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Jedne z lepszych to były i są na pompie( 90KM i 110KM), niestety te na pompowtryskach nie są tak trwałe, ale lepsze moce idzie z nich wyciągnąć.

 

Wycierają sie wałki rozrządu( w B6 max 300000km, w b7 już nawet 150000km, bez róźnicy czy to 105KM czy 150KM) - panowie z VW/Audi sie nie popisali, może to wina oleju i trybu LONG LIFE czego w swoim aucie nie stosuję choć mam je od 60kkm...

Tak więc włożony nowy ORI wałek, czarne szklanki INA - głowica po kapitalnym remoncie, silnik dostał nowe panewki i pierścienie, wał i gładzie cylindrów po polerce pod nowe graty...

Nie zdecydowałbym sie na to gdyby nie to że chce dłubnąć silnik na ponad 200KM.

Edytowane przez kawon
Link to post
Share on other sites

też u siebie mam longlife04, tyle że ja olej wymieniam 10k-12k, też miałem ogromny dylemat czy brać na zwykłej pompie (116KM) czy na Commonrailu (150km), ale jak poczytałem to jednak zdecydowałem się na słabszą jednostkę i jestem mega zadowolony. 

Link to post
Share on other sites

Jestem (C4_KAWON) ale fura nie pokazywana, jedynie tutaj...

Jak wpadnie gwint i koło to dopiero, jak na razie nie ma jeszcze co pokazywać

 

@up, na zwykłej pompie były tylko 90KM i 110KM, 116KM to pompowtrysk.

Ja leje cały czas Motul`a Specyfik, zamawiam zawsze u chłopaków ze szczecina(za 180zł z filtrem i przesyłką).

Możę zaleje jeszcze Miltec01 aby ochronić silnik przed przyśpieszonym zużywaniem....

 

Commonrail, hmmm jedynie to miały wade w napędzie pompy oleju a tak to chyba nie ma tragedii... 

Edytowane przez kawon
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...