Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Wszystkie Hondy (poza wymienionymi) to dupowozy dla mnie i zdania nie zmienię, jeździłem wieloma w tym Civikiem i mega sportową (wdg Honda.Club) Preludą która prowadziła się gorzej niż Golf IV :D

 

Nie kupuj tylko na takiej glebie :D Ja u siebie mam delikatną glebę a w zasadzie na takim śniegu, gdzie bym nie wjeżdżał muszę się rozpędzać bo śnieg mi przedni zderzak zgarnia albo auto na podwoziu się ślizga :D

Link to post
Share on other sites

Generalnie dla mnie wszystkie hondy to pierdzące puszki, aczkolwiek maja swoj urok i rozumiem ludzi ktorzy sie nimi pasjonuja, nie mniej jednak nigdy nie mialem i nie bede miec hondy. Nie liczac motocykli, bo te jak dla mnie maja najlepsze. auta hondy jak na wolnossaki to sa generalnie szybkie ale to glownie zasluga tego ze sa wlasnie puszkami 800 kilogramowymi. Nie bede wypowiadac sie o blacharce w hondzie, bo chyba gorszej nie ma.

 

Na takiej glebie to chocbys chcial to nie kupisz, chyba ze ktos ma airride i opuszcza do fotek. U siebie mam gwint wiec wiem co to znaczy niskie auto. Na zime to porazka trzeba skrecac w gore.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Hondy to pierdzące puszki bo ludzie do 1.6 (zwykły, bez V) wsadzają wiaderka i doklejają JDM (ciekawe czy w ogóle znają znaczenie tego słowa) i w zasadzie w większości sytuacji się to potwierdza :)

Jeden raz widziałem totalny fenomen, Civic, Obniżony, spojlery, nalepki, wydech głośny i najlepsze, z tyłu było doczepione takie badziewie z kółkami co się w dragach stosuje by auto do tyłu się nie wywróciło do ruszania :D

 

Też mam gwint, ale z racji tego że najwyżej to u mnie seria (która jest niska) to nie ma mowy bym z zaspy wyjechał mimo stałego napędu na dwa tylne koła (LSD50%) :(

Pomijając fakt że twardo jest jak na taczce ^^

Link to post
Share on other sites

jedyne bmw które zalatuje wiochą jest e36 :/

Zapomniales dodac "wg. mnie" na poczatku zdania, cale szczescie nie znasz sie na samochodach. E36 to chyba najbardziej udany model 3er. A to ze w 50% wsiadaja w niego łysi idioci, to juz nie wina tego auta.

http://img11.imageshack.us/img11/5620/p7018180.jpg

http://img852.imageshack.us/img852/5580/893464312.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/8870/481444782xpwmyxl.jpg

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Przecież to zwykły German Style czyli duża felga, naciągnięta opona i gleba :P W BMW pasuje akurat, no poza ostatnim zdjęciem bo to śmierdzi JDMem, a w przypadku BMW +JDM to jak Golf +Spojler na dachu :)

 

E36 chyba był jednym z lepszych modeli do wszelkich zawodów (no poza OffRoadem), nie mówię tu o 1.8i z nalepką M oczywiście.

Link to post
Share on other sites

 

 

Przecież to zwykły German Style czyli duża felga, naciągnięta opona i gleba :P W BMW pasuje akurat, no poza ostatnim zdjęciem bo to śmierdzi JDMem, a w przypadku BMW +JDM to jak Golf +Spojler na dachu :)

 

E36 chyba był jednym z lepszych modeli do wszelkich zawodów (no poza OffRoadem), nie mówię tu o 1.8i z nalepką M oczywiście.

 

Smierdzi JMD'mem bo felga zielona? To kwestia gustu, ta beemka nie ma w sobie nic z JDM. "Przeciez to zwykly german style" no a jaki ma byc? Najlepszy wg. mnie styl tuningu, bez plastikowych zderzakow metrowych spojlerow, to taki tuning z dobrym smakiem.

 

Łysy, czy nie ważne, żeby auto nie wyglądało jak choinka, którą żeś pokazał na zdjęciach wyżej.

 

Choinka? Nie masz pojecia co to german style, wiec sie nie kompromituj.

Jezeli nie odrozniasz wiejskiego stylu, od niemieckiego stylu to stary

nie ma dla Ciebie ratunku, jescze wchodzisz tutaj i udajesz ze cos wiesz.

No ale tak to jest jak czlowiek wejdzie w temat o samochodach, na forum komputerowych maniakow :D

 

Specjalnie dla Ciebie "d i l" zebys zaczal odrozniac pewne podstawowe kwestie:

 

http://1.bp.blogspot.com/_LifPFdiptn0/TAOFvZFeVSI/AAAAAAAAAXc/khM3zRZ1O2Y/s1600/wiejski_tuning5.jpg

http://i1021.photobucket.com/albums/af340/michal_5000/hamn03mob4901ad_27.jpg

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Kwestia gustu, ja tam wole miec auto indywidualnie zrobione w moim stylu, niektorym podobaja sie tylko samochody z fabryki (jak koledze wyzej), ja tam zawsze wolalem sie wyrozniac z tlumu.

 

http://images35.fotosik.pl/1458/43879a060ac4091amed.jpg

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Choinka? Nie masz pojecia co to german style, wiec sie nie kompromituj.

Jezeli nie odrozniasz wiejskiego stylu, od niemieckiego stylu to stary

nie ma dla Ciebie ratunku, jescze wchodzisz tutaj i udajesz ze cos wiesz.

No ale tak to jest jak czlowiek wejdzie w temat o samochodach, na forum komputerowych maniakow :D

Niczego nie udaje, nie chwaliłem się żadną wiedzą tylko wyraziłem negatywną opinię o twoim ulubionym "german style" jak i o ogólnie pojętym tuningu optycznym a'la nfs. Ja rozumiem, że to kwestia gustu, ale w tym wypadku (bmw) masz od groma oryginalnego wyposażenia do wyboru (nawet takiego "wiejskiego" - brewki, skrzydełka). Są marki, gdzie trudno nawet o fabryczną aluminiową felgę, ale beemki mają tego tyle, że wstawianie 20" pod nadkole to jak podrywanie zakonnicy - nie ma smaku ;)

 

Tu masz przykład jak auto z gównianą opinią może wyglądać klasowo.

http://img534.imageshack.us/img534/1086/img9493a.jpg

Edytowane przez d i l
Link to post
Share on other sites

Strzał w kolano, widac ze sie nie znasz bo wlasnie pokazales E36 w stylu german :D

Tuning A'la NFS? fu*k... nadal nie rozumiesz co to german style...

Wstawianie 20'? Wszystkie trzy beemki ktore pokazalem powyzej maja 17' lub 18', ta ktora Ty pokazales tez ma oryginalna mpakietowska felge 17' z rantem, wiec to podrecznikowy przyklad german style, tyle ze auto nie lezy az tak mocno na ziemi. Jestes w stanie pokazac jakakolwiek roznice miedzy ta beemka ktora Ty dodales, a trzema ktorymi dodalem ja? Wszystkie maja najzwyklejsze m-pakiety, a jedyne co ich rozni to alufelgi...

 

Spojrz jeszcze raz na ta tigre i na ta bmke, naprawde nie widzisz miedzy nimi roznicy? Bo taka jest wlasnie roznica miedzy tuningiem ala nfs a tuningiem niemieckim.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

 

Niczego nie udaje, nie chwaliłem się żadną wiedzą tylko wyraziłem negatywną opinię o twoim ulubionym "german style" jak i o ogólnie pojętym tuningu optycznym a'la nfs.

Kolega, obniżenie zawieszenia to wymiana amorków,sprężyn więc to nie podchodzi pod optyczny tuning, większa felga z niską oponą zapewnia lepsze trzymanie na drodze i lepszą reakcję na zakrętach, to też optyczny tuning ?

Bo w zasadzie to dwie główne modyfikacje germana, no czasem dochodzi jeszcze spojler na tylnej szybie (chodzi o ten seryjny, malutki daszek, nie wiem jak to nazwać).

 

Sam u siebie niczego z wyglądu bym nie zmienił w aucie (no może wywalę ten seryjny spojler, jakoś mi nie leży) ale oryginalnym TRD2000 bym nie pogardził, z tym ze to też seryjne Wide Body.

Link to post
Share on other sites

herbatkowy jesteś tak zapatrzony w te bmw że łapę dał byś sobie obciąć :/ i rozluźnij poślady :P i nie ubliżaj innym że na autach się nie znają bo mało o nas wiesz więc nie rób z siebie pana  :[ a wycackane e36 zawsze będzie ładnie wyglądać a mało u nas takich jeździ :D już coraz mniej tego na drogach jeździ bo wszystkie skatowane w krzakach stoją :rotfl:  życie.

Edytowane przez Krystian69
Link to post
Share on other sites

Kwestia gustu, ja tam wole miec auto indywidualnie zrobione w moim stylu, niektorym podobaja sie tylko samochody z fabryki (jak koledze wyzej), ja tam zawsze wolalem sie wyrozniac z tlumu.

 

http://images35.fotosik.pl/1458/43879a060ac4091amed.jpg

To jest akurat wersja poliftowa akurat z zewnątrz ma inne aluski i wlot na czarno. Na wiosne planuje wymienić oleje, filtr sportowy oraz może nakładki progowe TTE bo TRD kosztują 1,5k...

Link to post
Share on other sites

Kolega, obniżenie zawieszenia to wymiana amorków,sprężyn więc to nie podchodzi pod optyczny tuning, większa felga z niską oponą zapewnia lepsze trzymanie na drodze i lepszą reakcję na zakrętach, to też optyczny tuning ?

Bo w zasadzie to dwie główne modyfikacje germana, no czasem dochodzi jeszcze spojler na tylnej szybie (chodzi o ten seryjny, malutki daszek, nie wiem jak to nazwać).

 

Blenda - o to chodzi? "Taki" zawias to może na jakiś tor wyścigowy,

bo chyba nie na ulicę, nawet niemiecką. Nie powiesz mi, że takie

obniżanie auta to dla poprawy właściwości jezdnych - więcej tu strat niż

zysku. Spojlery, dyfuzory w zderzakach etc. to też przecież z założenia

nie od parady, mimo to podchodzą - w przewadze - pod tuning optyczny.

Edytowane przez d i l
Link to post
Share on other sites

herbatkowy jesteś tak zapatrzony w te bmw że łapę dał byś sobie obciąć :/ i rozluźnij poślady :P i nie ubliżaj innym że na autach się nie znają bo mało o nas wiesz więc nie rób z siebie pana  :[ a wycackane e36 zawsze będzie ładnie wyglądać a mało u nas takich jeździ :D już coraz mniej tego na drogach jeździ bo wszystkie skatowane w krzakach stoją :rotfl:  życie.

 

Czy ja tutaj komus ublizylem? Napisalem tylko ze nie zna sie na autach, bo hejtuje german style, i za sekunde wrzuca fotke e36 taka sama jaka ja wczesniej jako przyklad dobrego stylu, to wnioskuje ze sie nie zna tak? Ale czy to ublizanie? No nie wiem..

A zapatrzony w BMW jestem, bo mialem juz nie jeden samochod i beemki maja swoj smak, w dodatku silniki bardzo wytrzymale, to moja ulubiona marka, jasne motoryzacja nie zaczela sie ani nie skonczy sie na BMW, ale to tak jakbym spytal Was jaka grafike w kompie polecacie? Zaloze sie ze 80% ma wyrobione zdanie i uwaza tylko ATI lub Nvidie, ja tak mam z BMW, swietnie silniki swietne napedy i bardzo charakterystyczne nadwozia ktore mi sie podobaja. Pana z siebie nie robie ale jak mozna pisac cos o samochodach nie majac zielonego pojecia na ten temat? Irytuja mnie tacy ludzie poprostu, ale nigdy nikogo nie obrazilem z takiego powodu. Stwierdzilem tylko fakt ze nie zna sie  na samochodach, ewentualnie ma bardzo waska wiedze, to samo co kolega ktory napisal ze  z bmek "jedynie e36 to wiocha". No blagam Cie czy taki ktos zna sie na samochodach?...

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Blenda - o to chodzi? "Taki" zawias to może na jakiś tor wyścigowy,

bo chyba nie na ulicę, nawet niemiecką. Nie powiesz mi, że takie

obniżanie auta to dla poprawy właściwości jezdnych - więcej tu strat niż

zysku. Spojlery, dyfuzory w zderzakach etc. to też przecież z założenia

nie od parady, mimo to podchodzą - w przewadze - pod tuning optyczny.

 

 

A chodziles na fizyke w szkole, i wiesz co to obnizenie srodka ciezkosci? Auto nizej osadzone trzyma sie drogi jak przyklejone. Z wygoda ma to malo wspolnego, wiec chyba pomylily Ci sie pojecia wygody i wlasciwosci jezdnych. WIdziales kiedys sportowe zawieszenie wyzsze od seryjnego? Lub sportowe auto wysoko osadzone? Bo ja nie...

Zgadza sie taki zawias nie nadaje sie do zadnej jazdy, mowiac "taki" mam na mysli jak z niektorych fotek, gdzie ziemie oraz zderzak dziela 2 centymetry. Ale sportowe regulowane gwintowanie zawieszenie? Jak najbardziej na ulice, oczywiscie jak sie potrafi jezdzic  :)

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...