bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Powiedz to dobremu kierowcy w CRXie z którym na żadnej nawierzchni podczas wyścigu nie miałbyś szans To że nie umiesz dobrze jeździć jakimś napędem nie znaczy że jest gorszy, ba w wielu przypadkach okazuje się niepokonany. PS. Sam przednim nie potrafię jeździć, ale do krętych torów lepszego nie ma (nie liczę tych wszystkich aut co mają mechanizmy różnicowe (95%) czyli napęd na jedno koło). Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Skoro każde auto z napędem na przód to kupa:) Hahaha, swiete slowa! Cytuj Link to post Share on other sites
sebul 18 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Tak sobie czytam te wypociny. Dyskusje, przepychanki. Jaki to ma sens? Skoro każde auto z napędem na przód to kupa:) Tak kazde auto na przod to ku[pa, a pozniej pelno gowniarzy w bmw sie rozbija, bo nie umie ogarnac tylnego i tak samo pewnie jest zdania ze przod to kupa.... Kpisz ? To nie kupowanie kota w worku tylko rzecz pewna że po gwarancji sie rozlecą, miedzy innymi dla tego ceny nowych aut są niskie (zaraz powiecie że bogaty itp, ale za granicą są dla nich tanie. Zarobki 3000e, nowa Corsa z salonu 12 000e, czyli 4msc i ma nowe auto, u nas przy 1500zł i aucie za 40 000, wychodzi inaczej). Teraz sie zarabia i na aucie i na częściach jak nie chcesz wydać na nowe auto. Diesel tylko do ciężarówek, nie znoszę klekotów mimo ich spalania W sumie nie miałem żadnego Diesla, wszystko to PB. no wlasnie, nie miales to po co gadasz takie *******y ? moze jeszcze zacznij ze lpg to do zapalniczek i kuchenek Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Tak kazde auto na przod to ku[pa, a pozniej pelno gowniarzy w bmw sie rozbija, bo nie umie ogarnac tylnego i tak samo pewnie jest zdania ze przod to kupa....Tak jest z każdym napędem, ach te stereotypy (ale w sumie część jest prawdą) no wlasnie, nie miales to po co gadasz takie *******y ? moze jeszcze zacznij ze lpg to do zapalniczek i kuchenekBo w 80% na serwis wracały właśnie Diesle ? W zimę mogę śmiało stwierdzić że i pod blokiem i na serwisie stały tylko i wyłącznie Diesle. A gaz poza trzema wadami ma same zalety w porównaniu do paliwa 1. Ciężka jak diabli butla mało mieszcząca. 2. Wyższa temperatura spalania (trzeba lać bogato by zniwelować problem) 3. Montują go zazwyczaj mietki bez pojęcia, a by gaz był dobry to niestety ciut więcej modyfikacji jest wymagane jak przewiercenie kolektora. Jeszcze się nie spotkałem w naszym kraju z Gazownikiem który by sprawdził chociażby coś takiego jak AFR czy temp spalania, więc co się dziwić że potem silniki padają i jest o gazie takie a nie inne zdanie ? Cytuj Link to post Share on other sites
sebul 18 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Jak komus stoi diesel w zime, to znaczy ze ma cos powalone w aucie i nie potrafi zadbac o jego poprawne dzialanie.. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) Dziwnym trafem nowe stoją częściej niż stare. Dobra uznajmy że jesteś specem od Diesla i działa twój zawsze idealnie, zerowe koszty napraw, mikroskopijne spalanie i lepsze osiągi niż każde inne paliwo. U nas problemem zazwyczaj i tak jest paliwo wątpliwej jakości. Dziwnym trafem nasze 98 często pali się stukowo mimo że w Belgii na 95 nic się nie działo jeszcze. Edytowane 22 Listopada 2012 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
Neo 3 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Ja na razie nie rozbijam się niczym, no chyba że wliczamy w to rower xD. To tak. Ogólnie jak na razie, niczym się nie rozbijam. Ale planuję coś na wiosnę. Zobaczymy jak wyjdą plany. Cytuj Link to post Share on other sites
sebul 18 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Dziwnym trafem nowe stoją częściej niż stare. Dobra uznajmy że jesteś specem od Diesla i działa twój zawsze idealnie, zerowe koszty napraw, mikroskopijne spalanie i lepsze osiągi niż każde inne paliwo. U nas problemem zazwyczaj i tak jest paliwo wątpliwej jakości. Dziwnym trafem nasze 98 często pali się stukowo mimo że w Belgii na 95 nic się nie działo jeszcze. nie jestem specem ani znawcom, ale skoro nie chce odpalic auto, to musi byc gdzies przyczyna... Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Zamarznięte paliwo słabej jakości w filtrze paliwa najczęściej. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Jak komus stoi diesel w zime, to znaczy ze ma cos powalone w aucie i nie potrafi zadbac o jego poprawne dzialanie.. tak i nie tak jak jest wszystko w porządku pali nie gorzej niż benzyna... ... pod warunkiem, że nie mamy ostrych mrozów wówczas nie ma cudów, parafina się wytrąca i nie rozpuścisz tak od razu Cytuj Link to post Share on other sites
sebul 18 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Dolewasz pare l beny do baku, lub specyfikow przeciwzamarzaniu i jest git, choc sam leje zwykla roe z orlena i jeszcze ani razu mi nie zamarzla Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Sebul, co prawda to prawda ale "znawcom" to Ty chyba jednak jesteś proszę czytać ze zrozumieniem. Nie mówię o kierowcach. Moja wypowiedź tyczy się rodzaju napędu:) Mam prawko zapewne dłużej niż większość tu obecnych ma lat. Miałem wiele aut. Bardzo różnych. I stwierdzam, że napęd na przód to budżetowa kupa. Wynalazek księgowych. Ah aż mi się zachciało pojeździć Wyciągam białą na przejażdżkę i myjkę. A gimbusy marsz do brazzersów! Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Hmm tył napęd nie jest zawsze dociążony, w przednim masz silnik który cały czas dociska koła więc na zakręty ciasne jest najlepszy. W tylnym napędzie masz większą wagę bo wał i most swoje ważą, ale lepsze przyspieszenie bo przy dodawaniu gazu masa idzie na tył. Tyle teorii, w praktyce da się wszystko obejść czego przykładem jest CRX (nie znoszę Hondy ale to jedno z nielicznych dzieł sztuki). Zresztą masz coś innego na tyle jak mechanizm różnicowy ? Jeśli nie to znaczy że w zasadzie też masz budżetową kupę. Cytuj Link to post Share on other sites
AMD Radeon Team 94 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 nie jestem jakimś specem czy cuś ale od czasu do czasu poczytam co tu jest w tym temacie ale teksty bullseye mam wrażenie że są zaczerpnięte z gazet motoryzacyjnych i filozofowania niektórych redaktorów napęd tylni czy przedni ? to już kwestia wyboru, i trzeba brać też pod uwagę do czego wykorzystamy ten samochód bo słyszałem że tzw. Drift można robić tylko z tylnym napędem a jak ktoś normalnie dojeżdża do pracy to wystarczy mu zwykły Peugeot 406 z napędem na przód wg, mnie samochód to narzędzie tylko do przewożenia du*y Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 @up ja nie mówie o jeździe pikapem! Prawie każde nowe auto z rwd jest rozłożone prawie 50:50 tylni napęd i ciasne zakręty? BAJKA!!! To właśnie obciążony przód powoduje podsterowność. "Most" hahaaahaha:):) Miałem w poldku:) Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) ale teksty bullseye mam wrażenie że są zaczerpnięte z gazet motoryzacyjnych i filozofowania niektórych redaktorówZ tego co jeździłem, i dlatego mówię wprost że przedniego napędu nie umiem opanować Ale to nie znaczy że w czymkolwiek jest gorszy od Tylnego. To tylko śmieszny stereotyp, ot tak bo RWD mało się już robi. Pewnie za czasów RWD ludzie podobnie fanatycznie wielbili nieliczne FWD. To właśnie obciążony przód powoduje podsterowność.Nadsterowność, przednie koła trzymają a tył ucieka. Prawie każde nowe auto z rwd jest rozłożone prawie 50:50 tylni napęd i ciasne zakręty? BAJKA!!!Hmm ciut więcej gazu i tył ucieknie, faktycznie w zakręcie lepiej się złamiesz ale wytracisz i więcej prędkości. Edytowane 22 Listopada 2012 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) bycze oko co Ty gadasz?? ciężki przód i napęd na przód i zawsze auto wynosi na zakręcie. to nie jazda tylko pchanie taczki z węglem, która się giba na boki Stereotyp to łysy drech w bmw haha a przeglądanie forum w autku z RWD? ideał Edytowane 22 Listopada 2012 przez BIGPUN Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Przy tyl napedzie masz lekko wieksza wage, ale napewno powoduje to lepszy jej rozklad. Poza tym FWD na zakrecie nie pryspieszysz, natomiast w RWD mozesz nadal troche gazu dodac nawet przy lekkiej nadsterownosci, przyspieszajac jego pokonanie. (Chociaz tak w prawdziwym "rajdowaniu" robic sie nie powinno) Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 RWD, FWD oba wymiękają przy AWD niemniej jakbym miał wybierać pomiędzy dwoma pierwszymi raczej FWD, głównie takimi jeździłem i poniższego twierdzenia ciężki przód i napęd na przód i zawsze auto wynosi na zakręcie. to nie jazda tylko pchanie taczki z węglem, która się giba na boki nie potwierdzam, nie wiem jakimi ty autami z FWD jeździłeś, może i są takie jak je opisujesz, ja przerabiałem Sentrę Cupe, Golfa 4, starego Paszteta, 306, 405 z czego tylko sentra nie trzymała się drogi jak powinna, 306 też bez szału, ale znośnie Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Pojedz po torze drachenfeles a zmienisz zdanie Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 może, może nie jeździłem to torze żadnym autem, a ty? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Wiecej niz kilkoma Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 i ten FWD taki zły? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 FWD nie jest zle, da sie szybko pojechac FWD ale: 1. Nie daje przyjemnosci z jazdy takiej jak RWD 2. Nie przylepia sie do drogi jak AWD 3. Zakrety pokonuje wolniej niz RWD/AWD (w niektorych przypadkach, jezeli kierowca jest niedoswiadczony i np. za bardzo dohamowal przed zakretem) 4. Na prostej przegrywa sromotnie z AWD/RWD Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Ale ma 2 duże zalety, jest tańszy i prostszy w produkcji i zajmuje mniej miejsca Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.