Igoruss 5141 Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Ale jeżeli ma być małe, zwinne to Sei 1.1L Ej no bez przesady Wcześniej miałem Lancie Ypsilon '97 i była trochę za mała. A corrado w ogóle mi nie podchodzi. Po prostu życiu nie kupiłbym wolkswagena Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Ej no bez przesady Wcześniej miałem Lancie Ypsilon '97 i była trochę za mała. A corrado w ogóle mi nie podchodzi. Po prostu życiu nie kupiłbym wolkswagena A to jest złe podejście ze względu nawet na prostotę budowy i napraw w golf'ach polo i passat'ach Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Pomijając jako taką (Polo), średnią (Golfy) i słabąąąą bardzo (Passaty) ekonomię użytkowania to te auta niestety przodują w rankingach kradzieży... to lepiej Corsę, Astrę kub Vectrę kupić. Mniejsza szansa a "niespodziankę" a prostota naraw i koszty serwisowania podobne bo też cała maaaasa na drogach się pałęta Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Co myślicie o corolli 8 lift (od 2000r), pod względem wszystkiego poza wyglądem? Tu na kółkach od yarisa II (o ile pasują do niej?) już tak nie straszy http://images37.fotosik.pl/1714/807974bf23c1b5c5.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 O Toyota Yaris R to jest ciekawe auto nawet ma sekwencyjną skrzynię biegów(łopatki przy kierownicy). Cytuj Link to post Share on other sites
owoce morza 1320 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Fajne autko , mały silnik ale mocne i fajnie się kręci Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Dil... mój brat ma 3 drzwiową z 1997r. z 1,3 silnikiem od 5 lat. Mało awaryjne i do tego torpeda niezła z tego. Spala mu teraz 6,2 przy tzw normalnej jeździ a jak jest koło 0 stoponi 6,8. Chyba udany zakup. Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) No właśnie ten silnik lub nowszy na łańcuchu biorę pod uwagę. Jak na japońca to blachy podobno w miarę trzymają, części dostępne, więc jako wozidło do roboty chyba trudno coś znaleźć lepszego do 10k... Królik możesz napisać coś więcej co konkretnie przy nim braciak robił? Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez d i l Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) On ma 1,3 80coś KM. Kupił za dychę w 2007r. Auto z 1997r. ale pierwsza rejestracja ponoć w 1998r. Zepsuło się bo się zepsuło: - zamki w drzwiach i zamek/zaczep w przy masce. Ponoć za rzadko używane. - tylna wycieraczka teraz odstaje i nie chce mu się jej robić. - amortyzatory. Dwa wymienione a dwa w kolejce czekają - podkładał gumy pod sprężyny z tyłu. Czyli z jakieś 3 lata do wymiany - trochę pedał gazu kiepsko chodzi od pół roku. On twierdzi ze ok ale jak ja czasem tym jade to mi ciężko stałą prędkośc utrzymać. Maniak eco drivingu wyczuje najmniejsze odstępstwo od normy - klocki hamulcowe wymieniane - prędkościomierz jak się rusza od 0 to zaskakuje przy 35-40km/h. - mówi brat że mu pompa paliwa zaczyna dawać znak że się kończy ale czy to prawda to nie wiem. On taki "spec" samochodowy jak i ja. Objaw... słaby czasem na drugim biegu na niższych obrotach a tak kiedyś nie było. Ze złego użytkowania auta: - tłumnik łatany bo się przepalił. Raz że zużycie a dwa, ze wjazd do garażu wysoki ciągle się tarło. - robiony przód... maska, zderzak, chyba nadkole bo brak komóś w tyłek wjechał. Nie zachował odstępu. Tak to blacha rdzy nie bierze (garażownay... czasem, brat nie podchodzi rygorystycznie do auta...), olej z filtrem wymieniany, płyn do spryskiwaczy. Tak generalnie to pierdoły się psuły. Nie licze tej stłuczki bo to nie wina auta. Silnik nie tykany. Oleju nie bierze nic a nic. Spala teraz 6,2 benzyny. Jeździ ok. 100km/h czasem 80 czasem 110. Eko jazda sie nie przejmuje ale tak zwykle kręci do max 2,500 RPM i jest dynamicznie. Czasem jak go najdzie to do 3.500-4.000 RPM. Ale nie świruje autem. Przy końcu zimy jak było 0 stopni to 6,8 spalało a jak ok. 10 stopni to 6,5 spalał. Generalnie chyba dobry wybór. Ja rok po nim Astre kupiłem i bardziej poważne rzeczy się psuły. Ale muszę stwierdzić że nie ergonomiczny, nie wygody jest. Lamka gdzieś z tyłu, jak jedziesz to się do tyly musisz wychylać, system składania siedzeń taki se (3 drzwiowa wersja), uchwyt pasów jest za bardzo w tyle. Tak jak przy lampce trzeba się mocno okręcać aby chwycić. Mnie to denerwuje. W Astrze tak nie było i teraz w Alto tez wszystko pod ręką. To auto jest dla długich ludzi Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez krolik_beny Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Dzięki za szczegółowy opis. Co do tego muła na niskich obrotach, może warto sondę sprawdzić... Cytuj Link to post Share on other sites
LoxikPL 5 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Ją jeżdżę Yamahą aerox rocznik 2011 pojemność 50 cm jeszcze zablokowany na razie vmax to 53 ale po zdjeciu kaganca do 95 pójdzie czuć kopa z silnika minarelli.Za 2/3 lata może będzie przesiadka na r1 lub drag stara. Cytuj Link to post Share on other sites
morro 69 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Ją jeżdżę Yamahą aerox rocznik 2011 pojemność 50 cm jeszcze zablokowany na razie vmax to 53 ale po zdjeciu kaganca do 95 pójdzie czuć kopa z silnika minarelli.Za 2/3 lata może będzie przesiadka na r1 lub drag stara. Z aeroxa na r1 ?! o_O Cytuj Link to post Share on other sites
LoxikPL 5 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Tak ,ale to dopiero po zrobieniu A w tym czasie może zainteresuje się jakąś 125-tka rs albo coś w podobie. Cytuj Link to post Share on other sites
morro 69 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Po zrobieniu a najlepiej kupić jakieś 250 i nauczyć się na tym jeździć. Sam od lekko ponad roku mam ybr 125 i od czasu do czasu spróbuję pojeździć na kawie 250 brata - pierwsze wrażenia z jazdy - potęga;-) Cytuj Link to post Share on other sites
Gość TheRedGuy Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Aerox ma kopa ojj.. biegow zmieniac chlopie nie potrafisz sprzeglo widziales na filmach ale pitolisz o R1. Obawiam sie ze z gs500 bys sobie nie poradzil... Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1417 Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 A ja sie ostatnio rozbijam na latawcu hq apex III 10m :-D Cytuj Link to post Share on other sites
LoxikPL 5 Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) Rox w srod sportowych skuterow nie ma sobie rownych Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez LoxikPL Cytuj Link to post Share on other sites
vilgefortz_pl 28 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 Drodzy forumowicze Co sądzicie o BMW E46 320 Diesel w sedanie. Czy do kwoty 18k-20k będzie ona w stanie dobrym ? Czy musiałbym przeznaczyć większą kwotę ? Nie interesują mnie inne modele, tylko ten konkretny Cytuj Link to post Share on other sites
radwys 13 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 To zależy . 2.0D był na zwykłym wtrysku i miał 136 KM . Po 2001 roku był na Common Rail i miał 150 koni. Jeżeli chodzi ci o wersję po liftingu to jest to w miarę przyzwoita cena , ale na full opcję nie licz. . No i auto też pod względem wizualnym jest ładniejsze (po 2001). Cytuj Link to post Share on other sites
vilgefortz_pl 28 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 136 koni starczy w zupełności, a jak z niezawodnością tego auta ? Cytuj Link to post Share on other sites
radwys 13 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 Nie słyszałem , żeby auto cierpiało na jakieś straszne wady . Tylko to jest jednak dalej BMW i trzeba się liczyć , że jego eksploatacja jest trochę droższa , ale w zamian auto daje naprawdę dużo frajdy. Co do 2.0 D to szukaj tych 150 koni to będziesz miał inne lampy z przodu no i ogólnie ona po 2001 roku lepiej wygląda . Możesz też poszukać wersji 318D (około 115 KM). Do 20k dorwiesz ładną po 2001 , ale sprawdzaj czy nie miała bitej przeszłości , bo to jednak często się zdarza. Cytuj Link to post Share on other sites
owoce morza 1320 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 TRUE Części są drogie Cytuj Link to post Share on other sites
vilgefortz_pl 28 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 W końcu to tylnonapędowiec a zawieszenie ma wielowahaczowe ? bo najbardziej obawiam się kosztów naprawy czegoś takiego Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 BMW E46 320 Diesel w sedanie Naprawde spoko, koszty utrzymania nie wieksze niz standardowego japonczyka Cytuj Link to post Share on other sites
vilgefortz_pl 28 Napisano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 Drogie czy niedrogie, jak trzeba będzie naprawiać to się naprawi Mam nadzieję, że jako pierwszy samochód będzie się zacnie sprawował Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.