Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Tego, że silnik wisi przed przednią osią, nie da się zmienić montując kłatro. Każdy, kto ma porównanie Audi z BMW, powie Ci, że Audi w ostrym skręcie będzie płużyć, a bawara nie.

Edytowane przez radosuaf
Link to post
Share on other sites

Przesiadalem sie 3 lata temu z leciwej E46 330d do A4 B8 (ktora ma juz przesuniety silnik za os) i co by nie mowic to stare e46 prowadzi sie lepiej niz prawie 10 lat mlodsze Audi. Nie mam tu na mysli komfortu czy pracy zawieszenia a przekazywanie informacji o drodze na kierownice. Tego w Audi brak.

Link to post
Share on other sites

10 klocków? To chyba taka od Niemca spod koca...

530i jak oglądam z rocznika 2001/2002 to ciężko coś za mniej niż 15k wyrwać, a teraz trzeba doliczyć jakiś pakiet startowy, OC, LPG...

Ale myślę coraz bardziej nad zmianą auta i powoli się przekonuję do e39 530i. Nawet tata nie skrytykował pomysłu pod warunkiem, że on nie będzie musiał dorzucić ani grosza :D

Link to post
Share on other sites

Do 10k to raczej przedliftowe 523i/528i

Polift jak pisze Johny - z 15k trzeba dać.

Bardzo przyjemne autko, ceny części pośladków nie urywają.

Dobre mpak dojdzie to 20k, 530i generalnie też będzie z reguły droższe, bo to topowe R6, dużo mocniejsze od 525i.

Link to post
Share on other sites

Ehh, skąd nadsterowność jest tak lubiana to ja nie wiem. Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. Niemniej nie jest to jedyny czynnik w samochodzie. Już pomijając fakt, że jak tak lubicie zarzucać tyłkiem w zakrętach to łatwiej to osiągnąć w przednionapędówce niż podsterowność w tylnionapędówce :D (does it make any sense?)

 

A gdzie komfort, wygląd, wykończenie, silnik (i nie chodzi mi tu tylko o to, ile auto na hamowni wypluje) wyposażenie, praktyczność? Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem? XD jeśli ktoś się odważy proszę łapkę w górę, co bym się samotny nie czuł xD

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. 

 

Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem?

 

ad. 1 To chyba (seryjną) E36 nie jechałeś :).

ad. 2 Nie :). Inna sprawa, że zawsze będę przedkładał prowadzenie nad wyposażenie...

Link to post
Share on other sites

 

 

Inna sprawa, że zawsze będę przedkładał prowadzenie nad wyposażenie...

 

Spedzajac godziny dziennie w aucie wliczajac wszystko dlugie trasy, korki, przystanki co pare godzin itp. Nie powiesz ze wyposazenie auta nie gra roli? Twardy sztywny fotel, plastikowa tapicerka i charczace radio na CD i mial bys dosc po 200 kilometrach, co z tego ze prowadzi sie swietnie jak i tak jedziesz prosto/stoisz w korku, 3/4 trasy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Spedzajac godziny dziennie w aucie wliczajac wszystko dlugie trasy, korki, przystanki co pare godzin itp. Nie powiesz ze wyposazenie auta nie gra roli? Twardy sztywny fotel, plastikowa tapicerka i charczace radio na CD i mial bys dosc po 200 kilometrach, co z tego ze prowadzi sie swietnie jak i tak jedziesz prosto/stoisz w korku, 3/4 trasy.

 

Ja generalnie nie robię raczej tras powyżej 250 km, a rocznie zamykam się w 25 tys. km - i jeżeli samochód ma automatyczną klimę, to w zasadzie nic więcej do szczęścia nie potrzebuję. Chociaż łyknięcie takich 250 km w np. względnie nowej Pandzie nie stanowi dla mnie problemu, a i jeździłem już takie trasy Fiatem 126p i jedynym problemem był potężny hałas :).

Czego bym tylko nie zniósł, to klekotu diesla - mam na to uczulenie, (nie)stety...

Edytowane przez radosuaf
Link to post
Share on other sites

Ehh, skąd nadsterowność jest tak lubiana to ja nie wiem. Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. Niemniej nie jest to jedyny czynnik w samochodzie. Już pomijając fakt, że jak tak lubicie zarzucać tyłkiem w zakrętach to łatwiej to osiągnąć w przednionapędówce niż podsterowność w tylnionapędówce :D (does it make any sense?)

 

Jest lubiana, bo RWD lepiej się jeździ chociażby po krętych drogach (porównując auta podobnej wielkości), sprawniej rusza się z miejsca itp. itd.

Co do ostatniego zdania, to sensu nie ma żadnego. U mnie nadsterowność masz przy wciśnięciu gazu na dwójce przy 2-2,5 tys. RPM. Podsterowność to raczej zjawisko niepożądane w stopniu jeszcze większym niż nadsterowność.

Na mokrym spod świateł to wyjeżdżam z autem skręconym o 30 stopni, spróbuj to zrobić przednionapędowym ;)

A gdzie komfort, wygląd, wykończenie, silnik (i nie chodzi mi tu tylko o to, ile auto na hamowni wypluje) wyposażenie, praktyczność? Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem? XD jeśli ktoś się odważy proszę łapkę w górę, co bym się samotny nie czuł xD

Komfort w mojej E39 jest, silnik rewelacja.

Wyposażenie bez rewelacji, ale 10 poduszek powietrznych, 2-strefowa klima, kontrola trakcji, ABS, radio ze zmieniarką i beżowe skóry to konfiguracja, której jeszcze sporo brakuje do full opcji.

Mimo standardowych siedzeń, po 2200km~ trasy wyszedłem z auta bez bólu pleców (może tylko niewyspany :P )

Wygląd to kwestia subiektywna, ja parkując auto zawszę patrzę na nie z zadowoleniem i sympatią, mimo iż to tylko maszyna.

Gwinty i cip tjuningi to do Golfa 4 TDI można ładować, albo Passata B5.

Edytowane przez fiend_
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...