radosuaf 807 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Radosuaf - na tej stronie, którą podałeś, pierwszy zalecany olej pokazuje mi ten co kupiłem dokładnie xD z normą ACEA C2... Jeśli dopuszcza, to możesz jeździć - widocznie zalecenia dla Cytryn są inne niż dla Peżo. Zalecałbym jednak wymianę nie rzadziej niż co 10 tys. km. Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Tam i tak jest chyba co 15 wiec... duzej roznicy nie ma Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 To i ja pokaże co wozi mój tyłek od 2 lat http://i.imgur.com/3VM3kwz.jpg http://i.imgur.com/ezXYzPM.jpg V40 1.9d 116km, kwiecień 2004 polski salon, oryginalne 282kkm, z wyposażenia prawie wszystko co wtedy było, 42kkm bezawaryjnej jazdy, to już jest moje drugie V, piersze było z 98r też diesel 7 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Ładny, wygląda na bardzo zadbanego I fajne ma felgi, poza tym zawsze mi się w nim te a'la obrysówki podobały. 1. pytanie - miałeś jakieś problemy z klamkami? Znajomemu w wersji sprzed lifta od drzwi kierowcy co chwile się psuły, z tyłu jeździł z pourywanymi... Btw. co to za znaczek a'la custom Lambo nad bocznym kierunkiem? ;P Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Volvowa zbitka z ferrari. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki w imieniu V za miłe słowa Naklejka to typowy łosiek volvovy :E a co do klamek, żadnych problemów nie ma, fakt faktem jak ktoś się postara to ją urwie ale tylko w zimie przy zamarzniętych drzwiach. Te zdjęcia są sprzed roku jak była dzień po myciu i woskowaniu ale i dziś jakbym strzelił wosk to tak będzie wyglądać chociaż ząb czasu i przebiegu się na niej odcisnął. Niedawno zrobiłem rozrząd - drugi w całym jej życiu, pierwszy był jeszcze w ASO w 2009r :E - i zalałem Valvoline synpower 5w40 jako prawdziwy syntetyk, zero ubytków, zbiera się jak szalona, ostatnio nawet nowa octavia w dieselu po du**e dostała Szkoda tylko że nie klepali ich dłużej niż 2004r, proste w budowie i w miarę normalne ceny części, choćby sworzeń wahacza 40zł Febi, dwumas ma już zamienniki na sztywne, jedynie turbo jest ze zmienną geometrią i regeneracja 1200zł. Ale co jak co, ni kupie już auta z jasnym materiałowym środkiem, jak jasny to skóra, ten się masakrancko brudzi od byle czego Aha, te a'la obrysówki to prawdziwe świecące obrysówki, teraz będę zmieniał na białe żeby z xenonami się zgrały. Edytowane 22 Lutego 2016 przez katystopej Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) Volvowa zbitka z ferrari. Mnie się bardziej skojarzyło z lambo, bo to Twoje jest czarne na żółtym tle, a katystopej ma żółte na czarnym A obrysówki to mnie się podobają oryginalne xd Wiem, że jest moda na białe generalnie, ale to też ma swój urok. Bezawaryjności. W sumie opinie o tym Volvo są różne, dobrze wiec mieć blisko źródło informacji Jeździłem kiedyś takim, ale w sumie nie miałem okazji usiąść za kółkiem. Samo autko bardzo komfortowe Edytowane 22 Lutego 2016 przez MoonWalk Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) Ja już 9 rok jeżdżę v40, gdy kupowałem pierwsze to ten aktualny miał 2 lata 11miesięcy i kosztował w salonie używany ok 60-70kzł gdyby auto było awaryjne to drugim bym nie jeździł, silnik z laguny a cyka jak zegarek, rodzice z jtd w fiacie croma od czasu do czasu mają cyrki a tu nic, leje i licznik się kręci, następne też będzie volvo ale V50 2.4 benzyna wolnossak, volvo ma już dożywocie u mnie a dopiero 29 rok na karku Edytowane 22 Lutego 2016 przez katystopej Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Miałem V40 97. Prawdziwy ocynk, to może z 80 na blachę konkurować. Zawieszenie Mitsubishi Carisma, silnik akurat do gazu brałem więc Laguna 1.8. Chociaż później przejechałem się z 1.8 Gdi miski i lepiej deko się zbierał. Ja miałem czarna skórę i sobie obiecałem nigdy więcej. Jak to postalo na parkingu w lato to nie szło wsiąść. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Strasznie chciałem V40, ale nic zadbanego w dobrej cenie nie było jak szukałem.. odzice z jtd w fiacie croma A co tam się dzieje z Cromą? Jako naczelny fanboj JTD musiałem zareagować, wybacz.. Cytuj Link to post Share on other sites
DREWANIAK 246 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Prawdziwy ocynk, to może z 80 To też potwierdzam, u mnie (a raczej u ojca) jest tyle przetarć do gołej blachy że jakby nie było ocynku to zgniłby już dawno. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Kappa tez ocynkowana - niektóre odpryski mają już kilka lat i dalej nie gnije Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Volvo s40 lub Saabinka 9-3 to mój cel po zrobieniu prawka. Szwedzkie auta mają w sobie "to coś"!! Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Strasznie chciałem V40, ale nic zadbanego w dobrej cenie nie było jak szukałem.. A co tam się dzieje z Cromą? Jako naczelny fanboj JTD musiałem zareagować, wybacz.. Może nie tyle z samym jtd co z całym autem a jest młodsze, raz jedna wtyczka z wtrysku się poddała w Bieszczadach, przyjechał mechanik z AC z laptokiem, zdiagnozował co, psiknął kontaktem i pojechali do domu, ale wtyczka do wymiany, innym razem jakiś czujnik walnął - 30km/h z pracy tata wracał, egr - oryginał pierburg 780zł i problemy z bawi, a jtd ma mniejszą kulturę pracy niż moja V co było dla mnie dziwne. Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) Szwedzkie bryki są fajne, ja lubię ten prosty i chłodny klimat, ale z nutką ekstrawagancji. Moim zdaniem taki styl sprawdza się w motoryzacji. Chociaż Saab jak dla mnie to nigdy nie mógł się zdecydować, co chciałby robić... A skoro już tak wszyscy o blachach to z tego co wiem, C5 ma ocynk podwójny, tak więc pod tym względem jakby ktoś chciał zarzucić coś Francuzom to nie ma opcji xd Zresztą część Peugeotów też tak miała. Edytowane 23 Lutego 2016 przez MoonWalk Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Valvoline synpower 5w40 jako prawdziwy syntetyk Nie. Tam nie ma chyba grama oleju syntetycznego. Ponad 80% HC, jeśli dobrze pamiętam. Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Nie. Tam nie ma chyba grama oleju syntetycznego. Ponad 80% HC, jeśli dobrze pamiętam. Cholera, żyłem w niewiedzy od 2 tygodni dokopałem się do specyfikacji i pisze że jest uzyskany z ropy naftowej, czyli to HC ? Z resztą już na tym oleju zostane bo zniknęła mi czarna chmura przy gwałtownej redukcji i pedale w podłodze. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Tak, dokładnie . Cytuj Link to post Share on other sites
Kaziu546 52 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) http://i.imgur.com/5UTVUbj.jpg http://i.imgur.com/t4EZgE0.jpghttp://i.imgur.com/SYAx183.jpg http://i.imgur.com/z2AQvhE.jpg To jak już pojawił się temat Volvo, to pochwalę się aktualniejszymi zdjęciami swojego. Edytowane 23 Lutego 2016 przez Kaziu546 6 Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 S70 duży, kanciasty, wygodny i kalsyczny, ostatnie prawdzie Volvo Benzyna czy nieśmertelne vagowskie 2.5tdi 5 garów w rzędzie ? Cytuj Link to post Share on other sites
Kaziu546 52 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Benzyna, 2.5T 193 konie. Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Benzyna, 2.5T 193 konie. Zacnie, milordzie ja choruje na 850 T5-R w żółtym kolorze, marzenie raczej już nie do spełnienia 4 Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Skoro jest już mowa o 850 4 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 fajnie się mną te wszystkie cienkusie Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty radosuaf 807 Napisano 23 Lutego 2016 Popularne posty Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Ciekawostka dla kierowców BMW : http://img.myepicwall.com/2016/02/a9e965df64dcc14c8dead58407a705dc.webm 15 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.