Alfons 30 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Witam, nie znam się tak dobrze na programowaniu w php, znalazłem gotowy wzór ale coś nie działa jak powinien, w przeglądarce zwraca wynik ale nie robi skryptu index.html <head> <title>Logowanie do panelu</title> </head> <body> <? echo $message; ?> <form id="form1" name="form1" method="post" action="log.php"> <table> <tr> <td>Użytkownik: </td> <td><input name="uzytkownik" type="text" id="uzytkownik" /></td> </tr> <tr> <td>Hasło: </td> <td><input name="haslo" type="password" id="haslo" /></td> </tr> </table> <input name="login" type="submit" id="login" value="login" /> </form> </body> </html> log.php <?php // Na samej górze zadeklaruj sesję. session_start(); // Sekcja wylogowywania, kasuje wszystkie zmienne sesyjne session_destroy(); $message=""; // Wiadomość po wylogowaniu // Sekcja logowania $login=$_POST[‘login’]; if($login) { // W momencie kliknięcia w przycisk formularza $uzytkownik=$_POST[‘uzytkownik’]; $haslo=$_POST[‘haslo’]; // Koduje hasło funkcją md5(). // Połączenie z bazą. $host=""; // Nazwa hosta. $db_user=""; // Nazwa użytkownika - MySQL. $db_password=""; // Hasło do bazy. $database=""; // Nazwa bazy. mysql_connect($host,$db_user,$db_password); mysql_select_db($database); // Sprawdzenie nazwy użtkownika i hasła. $rezultat=mysql_query("select * FROM logowanie WHERE login=’$uzytkownik’ AND haslo=’$haslo’"); if(@mysql_num_rows($rezultat)){ session_register("uzytkownik"); // Zapamiętuje zmienną sesji header("location:template.main.htm"); // Przekierowanie do strony main.php location: exit; }else { $message="Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło"; } } // Koniec sprawdzania autoryzacji. ?> Więc co tu jest nie tak? Cytuj Link to post Share on other sites
kumiech 0 Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 A czy wiesz co to jest MySQL? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.