pastorek 2 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Hej mam taką sytuację i pytanie w lipcy miałem awarie neo nie miałem neta prze półtora tygodnia.Jak pierwszy raz dzwoniłem do nich to babka z TP stwierdziła awarie Liveboxa a ja wiedziałem że to nie livebox tylko coś na centrali.Pojechałem wymieniłem nawet nic nie wypełniałem ani podpisywałem tylko nr zgłoszenia podałem i nazwisko.Dziś przyjeżdżam do domu otwieram fakturę z TP 424zł do zapłaty Oo w czym pisze 300zł za wymianę modemu livebox czy ich pogieło? poważnie aż tyle czy w ogóle się coś płaci za wymianę livboxa? gdzie nie potrzebnie jechałem go wymieniać jak przyczyna leżała po ich stronie Help me Ps. z tego co czytałem to nic nie kosztuje wymiana ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Eklerek 642 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Wymiana z powodu awarii nie z twojej winy jest darmowa. Tak w ogole to 300zl za takie go**o? Chyba na stare.. Cytuj Link to post Share on other sites
pastorek 2 Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 no serio pisze na fakturze tak cytuje ; Szanowni Państwo. Informujemy, że Telekomunikacja Polska obciąża Państwa kwotą 300zł.I tam że uregulowanie należności w terminie itd itd i informację znajdą Państwo w załączniku i pisze w nim tak : 1 odszkodowanie za zestaw LiveBox (zgodnie z umową na świadczenie usługi nesotrada tp 300zł Jak modem ten co wymieniałem był dobry po otrzymaniu nowego przy podłączeniu dalej nie było netu okazało się że coś było nie tak na centrali i co z tymi Pajacami zrobić ? Cytuj Link to post Share on other sites
daglas 5 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Zerwij umowe xD Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) Jak wymieniłeś to jakby nie patrzeć sam tego chciałeś, jak wymieniasz procesor na drugi identyczny to nie płacisz za niego ? (nie biorę pod uwagę faktu że jest faktycznie uszkodzony). Skoro wiedziałeś że jest dobry to po co wymieniałeś ? Albo inaczej, czemu nie zostawiłeś starego na gwarancji bez brania drugiego ? Edytowane 14 Listopada 2011 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
Alfons 30 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Idź do rzecznika konsumentów Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) Jak wymieniłeś to jakby nie patrzeć sam tego chciałeś, jak wymieniasz procesor na drugi identyczny to nie płacisz za niego ? (nie biorę pod uwagę faktu że jest faktycznie uszkodzony). Skoro wiedziałeś że jest dobry to po co wymieniałeś ? Albo inaczej, czemu nie zostawiłeś starego na gwarancji bez brania drugiego ?Babka mówi ci że sprzęt jest uszkodzony, to cię za przeproszeniem je**ie to czy on działa czy nie, chce żeby wymienić to idziesz i wymieniasz Nigdzie w umowie nie masz żeby się znać na tym... Edytowane 14 Listopada 2011 przez JoHnNy08PL Cytuj Link to post Share on other sites
pastorek 2 Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) bullseye Sam nie chciałem wymieniać liveboxa tylko babka z tp mi podała nr zgłoszenia i żebym go wymienił bo mówiła że może to być wina liveboxa ale po podłączeniu nowego dalej nie było netu.Nie mogłem starego zostawić, musiałem go zdać żeby dostać nowy.Nie wiem dla mnie te całe TP jest chore, czytałem że za wymianę liveboxa jak się coś zepsuje nic się nie płaci ale w moim przypadku livebox był dobry tylko była awaria na centrali i 300zł do zapłaty.Zobaczymy dzwoniłem dziś do tych turków i kobitę jakąś z klesza opierdo**** mają dać znać Edytowane 14 Listopada 2011 przez pastorek Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1417 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 (edytowane) a oddali Ci starego liveboxa ?? skora zaplaciles za starego 300zl to musza Ci oddac uszkodzony w przeciwnym wypadku nic im nie plac. Edytowane 15 Listopada 2011 przez orbik Cytuj Link to post Share on other sites
bchrubas 19 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Nic nie płać. Livebox nie jest Twoim urządzeniem, płacisz za jego wynajem i jeżeli się uszkodził to wymiana jest obowiązkiem TP i jest nieodpłatna. Musiałbyś zapłacić gdyby udowodnili Ci że to Ty zniszczyłeś Liveboxa albo go zgubiłeś. Zakładam że masz jakiś protokół wymiany (chociaż z tym może być różnie bo wiem że czasami wymieniają tak sobie) albo chociaz numer tego zlecenia na wymianę. Napisz reklamację w której zażądaj uzasadnienia podstawy żądania zapłaty za zestaw. Cytuj Link to post Share on other sites
pastorek 2 Napisano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Protokołu mi nie dali za wymianę a stary livebox nie był uszkodzony.Dziś odpisali mi łaskawie sms że przyjmują reklamację w wysokości 300zł -_- ludzie co za barany z nich są, jakbym wczoraj nie zadzwonił i nie kłócił się za co jest te niby 300zł to z konta by mi potrącili 300zł.Wieczne problemy są z tp. Cytuj Link to post Share on other sites
bchrubas 19 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Nie jest tak źle Po prostu ktoś gdzies tam w jakimś systemie źle "postawił ptaszka" i ta wymiana poszła z nieprawidłową opcją. Swoją drogą takie zdarzenia dowodzą że nie należy nigdy zlecać poleceń płatności czy jak to tam zwą - opcja z automatyczną spłatą rachunków wystawionych przez dostawców (telefon, gaz, prąd itp). Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Jak podpisywałeś protokół czy co ona tam Ci wciskała to było przeczytać uważnie. Ja tak miałem raz przygodę z tym ich modemem na USB, dwa razy problem był na ich linii a kazali przyjść i zdać modem i podpisać protokół reklamacyjny w którym jak byk było napisane że w przypadku stwierdzenia problemu na linii bądź po stronie użytkownika jestem zobowiązany zapłacić za nowy modem, mniej więcej. Lepiej było zamówić montera, straciłbyś 50zł (o ile się coś nie zmieniło) jeśli byłaby to twoja wina, w każdym innym wypadku muszą naprawić bo monter to specjalista. Cytuj Link to post Share on other sites
bchrubas 19 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 bo monter to specjalista to żeś mnie rozbawił Cytuj Link to post Share on other sites
Alfons 30 Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Pamiętaj ze wszystkie rozmowy są nagrywane, powołaj się ze dostałeś informację ze masz wymienić router więc tak uczyniłeś, a było to spowodowane korzystaniem z "gwarancji jakości" Cytuj Link to post Share on other sites
pastorek 2 Napisano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Wszystko już się wyjaśniło jutro pewnie dostane z tp przeprosiny praktycznie dziś już dostałem od nich smsem!A co do protokołu przy zdawaniu starego liveboxa właśnie nic nie podpisywałem tylko podałem nr zlecenia nazwisko i nr telefonu stacjonarnego bo miły szanowny Pan w dziale tp w nysie był tak zajęty że powiedział wszystko załatwię później bo mam pełno roboty no lol co nie ;] i możliwe że on coś sknocił.Ja aż się zdziwiłem i spytałem się czy dostane jakiś papier i bez podpisywania mi wydał nowy!Powiem jeszcze raz dla mnie TP to jest banda kłamców.Dzięki wszystkim za odpowiedz Temat może iść za zamknięcia pozdr Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.