Skocz do zawartości

Wymiana liveboxa TP i 300zł do zapłaty!


Recommended Posts

Hej mam taką sytuację i pytanie w lipcy miałem awarie neo nie miałem neta prze półtora tygodnia.Jak pierwszy raz dzwoniłem do nich to babka z TP stwierdziła awarie Liveboxa a ja wiedziałem że to nie livebox tylko coś na centrali.Pojechałem wymieniłem nawet nic nie wypełniałem ani podpisywałem tylko nr zgłoszenia podałem i nazwisko.Dziś przyjeżdżam do domu otwieram fakturę z TP 424zł do zapłaty Oo w czym pisze 300zł za wymianę modemu livebox czy ich pogieło? poważnie aż tyle czy w ogóle się coś płaci za wymianę livboxa? gdzie nie potrzebnie jechałem go wymieniać jak przyczyna leżała po ich stronie :/ Help me

 

Ps. z tego co czytałem to nic nie kosztuje wymiana ;/

Link to post
Share on other sites

no serio pisze na fakturze tak cytuje ;

 

Szanowni Państwo.

 

Informujemy, że Telekomunikacja Polska obciąża Państwa kwotą 300zł.I tam że uregulowanie należności w terminie itd itd i informację znajdą Państwo w załączniku i pisze w nim tak :

 

1 odszkodowanie za zestaw LiveBox (zgodnie z umową na świadczenie usługi nesotrada tp 300zł

 

Jak modem ten co wymieniałem był dobry po otrzymaniu nowego przy podłączeniu dalej nie było netu okazało się że coś było nie tak na centrali i co z tymi Pajacami zrobić ?

Link to post
Share on other sites

Jak wymieniłeś to jakby nie patrzeć sam tego chciałeś, jak wymieniasz procesor na drugi identyczny to nie płacisz za niego ? (nie biorę pod uwagę faktu że jest faktycznie uszkodzony).

 

Skoro wiedziałeś że jest dobry to po co wymieniałeś ? Albo inaczej, czemu nie zostawiłeś starego na gwarancji bez brania drugiego ?

Edytowane przez bullseye
Link to post
Share on other sites

Jak wymieniłeś to jakby nie patrzeć sam tego chciałeś, jak wymieniasz procesor na drugi identyczny to nie płacisz za niego ? (nie biorę pod uwagę faktu że jest faktycznie uszkodzony). Skoro wiedziałeś że jest dobry to po co wymieniałeś ? Albo inaczej, czemu nie zostawiłeś starego na gwarancji bez brania drugiego ?

Babka mówi ci że sprzęt jest uszkodzony, to cię za przeproszeniem je**ie to czy on działa czy nie, chce żeby wymienić to idziesz i wymieniasz

Nigdzie w umowie nie masz żeby się znać na tym...

Edytowane przez JoHnNy08PL
Link to post
Share on other sites

bullseye

 

 

Sam nie chciałem wymieniać liveboxa tylko babka z tp mi podała nr zgłoszenia i żebym go wymienił bo mówiła że może to być wina liveboxa ale po podłączeniu nowego dalej nie było netu.Nie mogłem starego zostawić, musiałem go zdać żeby dostać nowy.Nie wiem dla mnie te całe TP jest chore, czytałem że za wymianę liveboxa jak się coś zepsuje nic się nie płaci ale w moim przypadku livebox był dobry tylko była awaria na centrali i 300zł do zapłaty.Zobaczymy dzwoniłem dziś do tych turków i kobitę jakąś z klesza opierdo**** mają dać znać

Edytowane przez pastorek
Link to post
Share on other sites

Nic nie płać. Livebox nie jest Twoim urządzeniem, płacisz za jego wynajem i jeżeli się uszkodził to wymiana jest obowiązkiem TP i jest nieodpłatna.

Musiałbyś zapłacić gdyby udowodnili Ci że to Ty zniszczyłeś Liveboxa albo go zgubiłeś. Zakładam że masz jakiś protokół wymiany (chociaż z tym może być różnie bo wiem że czasami wymieniają tak sobie) albo chociaz numer tego zlecenia na wymianę.

 

Napisz reklamację w której zażądaj uzasadnienia podstawy żądania zapłaty za zestaw.

Link to post
Share on other sites

Protokołu mi nie dali za wymianę a stary livebox nie był uszkodzony.Dziś odpisali mi łaskawie sms że przyjmują reklamację w wysokości 300zł -_- ludzie co za barany z nich są, jakbym wczoraj nie zadzwonił i nie kłócił się za co jest te niby 300zł to z konta by mi potrącili 300zł.Wieczne problemy są z tp.

Link to post
Share on other sites

Nie jest tak źle ;)

Po prostu ktoś gdzies tam w jakimś systemie źle "postawił ptaszka" i ta wymiana poszła z nieprawidłową opcją.

Swoją drogą takie zdarzenia dowodzą że nie należy nigdy zlecać poleceń płatności czy jak to tam zwą - opcja z automatyczną spłatą rachunków wystawionych przez dostawców (telefon, gaz, prąd itp).

Link to post
Share on other sites

Jak podpisywałeś protokół czy co ona tam Ci wciskała to było przeczytać uważnie.

Ja tak miałem raz przygodę z tym ich modemem na USB, dwa razy problem był na ich linii a kazali przyjść i zdać modem i podpisać protokół reklamacyjny w którym jak byk było napisane że w przypadku stwierdzenia problemu na linii bądź po stronie użytkownika jestem zobowiązany zapłacić za nowy modem, mniej więcej.

Lepiej było zamówić montera, straciłbyś 50zł (o ile się coś nie zmieniło) jeśli byłaby to twoja wina, w każdym innym wypadku muszą naprawić bo monter to specjalista.

Link to post
Share on other sites

Wszystko już się wyjaśniło jutro pewnie dostane z tp przeprosiny praktycznie dziś już dostałem od nich smsem!A co do protokołu przy zdawaniu starego liveboxa właśnie nic nie podpisywałem tylko podałem nr zlecenia nazwisko i nr telefonu stacjonarnego bo miły szanowny Pan w dziale tp w nysie był tak zajęty że powiedział wszystko załatwię później bo mam pełno roboty no lol co nie ;] i możliwe że on coś sknocił.Ja aż się zdziwiłem i spytałem się czy dostane jakiś papier i bez podpisywania mi wydał nowy!Powiem jeszcze raz dla mnie TP to jest banda kłamców.Dzięki wszystkim za odpowiedz Temat może iść za zamknięcia pozdr

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...