mendy 0 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Witam, Zastanawiam się nad złożeniem komputera opartego na procesorze Intel Core i7 2600K oraz karcie graficznej GTX580. Chciałabym też możliwości rozszerzenia go w niezbyt odległej przyszłości o drugą identyczną kartę. Nie znam się na płytach głównych i nie wiem jaką dobrać, żeby to wszystko jak najlepiej współgrało. Proszę o pomoc forumowiczów Pozdrawiam serdecznie, mendy Cytuj Link to post Share on other sites
Jacek_264 1 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Witam ja posiadam plyte glowna Gigabyte GA- Z68X-UD7-B3 i sprzet lata jak marzenie ( I7 2600K + GTX 580 ) ma wszystko co potrzeba a do sli jak ulal bo 2XGTX 580 bedzie hulal z pelna predkoscia x16 bo posiada mostek nFORCE od nvidii jesli mnie pamiec nie myli to tylko jeszcze asus maximus extreme 4 tez go posiada no i pamietaj jak bedziesz dokladal drugiego gtx 580 to zasilacz minimum 1000W pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
CzesioBF2 34 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 kupując dwa GTXy 580 stracisz tylko kasę konkretniej wypieprzysz ją w błoto gdyż Nvidie gorzej się skalują i uzyskasz wydajność czasem gorszą niż dwa 6970 więc mógłbyś kupić tego I7 lecz do tego dwie HD 6970 Cytuj Link to post Share on other sites
Minyatur 3 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Co do płyty to weź Asrock P67 Extreme4 Gen3 Cytuj Link to post Share on other sites
carroarmato 93 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Może jakieś potwierdzone testy? Po co takie ściemy pisać, Nvidia tak samo dobrze się skaluje co amd. Przy tak szybkim procku 2 takie karty będa fruwać pięknie. Jak 2 gtx460 się dobrze skaluja to czemu gtx580 nie ma? Cytuj Link to post Share on other sites