Skocz do zawartości

Recommended Posts

dokladnie to mam na mysli - ze nie masz tych 1,5 k na biurku - na wywalanie wiec tlumacze przykladowo- co z tego ze za riok sprzedasz swoje czesci za polowe ceny dzisiejszej skoro za rok kupisz te czesci co dzis bys kupil rowniez za polowe ceny czyli na swoim stracisz 50 zl na sprzedazy a na kupnie tego co dzis kupujac jutro zyskasz 150 sedno - nie kupuje sie nic na przyszlosc- przyjdzie przyuszlosc to wowczas sie kupuje

... bez obrazy ale te Twoje filozofie nie za bardzo się przydają. Samochody też tracą na wartości jak wściekłe ale wkońcu grata się sprzedaje i bierze coś nowszego i nie szkodzi że tylko trochę wydajniejszego ale jest to w miarę kompatybilne z rzeczywistością. Nie będe sie pakować w ten 775 bo moim celem jest nie na tyle zwiększenie tej Twojej wydajności ale unowocześnienie platformy i wstawienie w miarę przyzwoitej grafy a nie udawanie że wszystko jest ok i czekanie na cud bo przecież "wydajność" dużo się nie zmieni. To jest budżetówka gdybym miał kase wogóle ten temat by nie powstał. Dziękuje za pomoc ale moim celem było upewnienie się że nie zrobię jakiejś bzdury więc skorzystam z rad JackHammer niemniej serdecznie dzięki za pomoc :)
Link to post
Share on other sites

to po co pytasz o plyte pod swojego proca - tylek trujesz

 

taak kup plyte am3 i proca o swojej wydajnosci lub ponizej - zalezy od ustawien

wydaj 600zl i ciesz sie z am3 , spadek wydajnosi i podstawke na ktora cos tam kiedys wlozysz (moze)

 

pozdrowilbym rowniez ale nie pozdrawiam nie myslacych

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites

To po co odpisujesz zong? Sam polecałeś zostać pod tym intelem więc wykaż się. Ogólnikami to można cały dzień rzucać i nic z tego nie wynika. A tak pozatym to nie jest Ci na ręke że nabijasz sobie posty...? Odpowiedz sobie sam. Dyskusję z Tobą uważam za zakończoną. Dzięki :)

Link to post
Share on other sites

po co ? bo zapytales o plyte pod Q8 to ci podalem a ty jeszcze masz wąty

to tobie nabijam posty - strata czasu na pol myslacego

 

 

jackowiHammerowi

nalezy sie nagana ze propagowanie "pomyslow" na ulepszanie Q8 Phenomem

pomysl ulepszenia wart 700zl a wydajnosci ni huhu

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites

po co ? bo zapytales o plyte pod Q8 to ci podalem a ty jeszcze masz wąty to tobie nabijam posty - strata czasu na pol myslacego jackowiHammerowi nalezy sie nagana ze propagowanie "pomyslow" na ulepszanie Q8 Phenomem pomysl ulepszenia wart 700zl a wydajnosci ni huhu

Chwilunia może nie sprecyzowałem się tak jak ty. Twoja propozycja brzmiała "płyta za 160 zł z allegro" więc też mało precyzyjnie. I znów ta Twoja "wydajność" :> . Więcej na Twoje posty nie odpisuje bo mimo iż twierdzisz że to strata czasu dalej ciągniesz dyskusje tyle że nie związaną z tytułem tematu nie tylko tu ale pod wątkami na dole też więc jeszcze raz dzięki za pomoc żegnam :)
Link to post
Share on other sites

to jest dyskusja ogolna i nie tylko ty tu czytasz , to ze zalozyles watek nie znaczy ze jest Twoja wlasnoscia

nikt Cie o odpowiedz nie prosi i lepiej bys jej nie udzielal

 

nie dosc ze glupie pomysly to jeszcze wspolne podbudowywanie tych idiootycznych pomyslow

 

ps

w szczegolnoisci do autora

podalem konkretna plyte a ze nie umiesz czytac to juz nie moja wina

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites
Gość JackHammer

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/AMD_Phenom_II_X4_955_BE-3506/strona/12474.html

http://www.anandtech.com/show/2754/14

http://pclab.pl/art36299.html

 

 

Polecam przeczytać recenzje, wynika z nich (szczegónie na anandtech.com) że Phenom II x4 jest na równi z Q9550 a Q8300 tylko w Far Cry 2 jest na równi. Wybrałem ci płytę AM3+ więc bez żadnych update biosu możesz kupić buldozera który wyjdzie wkrótce. W LGA775 nie ma co się pakować.

Link to post
Share on other sites

co wynika z testu w anandtech ktory przytaczasz ? - czyzby wlasnie to ze promujesz placenie 7 stow za zerowy przyrost?

wiesz do ilu sie podkreca Q8300?

i jak bedzie wtedy po OC obu procesorow wygladala ta Twoja propozycja za 7 stow ?

 

nic nie wiesz wiec sie doucz zanim nastepnym razem zrobisz z forum bencha zbiorowisko patalachow,fanboyow posiadania podstawek czy inne barachlo

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites
Gość JackHammer

Fajnie że Phenoma II x4 955BE się nie da podkręcić... Gościu nie chcę być nie miły ale leci od ciebie fanboyem. Phenoma też podkręci i też nie byle jak. Jeżeli benchmark.pl, pclab, Anandtech, tomshardware to kiepskie portale dla ciebie to nie wiem co tu robisz. Równie tobie mogę powiedzieć żebyś się douczył i nie tylko z wydajności Phenoma i Q8300 jak i trochę słownika też by ci się przydało i dobrych manier.

 

Pozdrawiam i dalszego powodu do rozmowy z tobą nie widzę.

Link to post
Share on other sites

1.nie ma dobrych manier dla fanbojow posiadania podstawek

2.Q8200 2.66ghz nizej o 5% od phenoma 955 3.2 ghz

3.Q8300@ 3.6 ghz wyzej o 5% od phenoma 955@ 3.8ghz

 

Wielkie G... z tego Twojego ulepszenia a siedem stow poszlo czlowiekowi

 

a Ty co powiesz? no przeciez dostal podstawke - posralo?

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites

Dobra temat do zamknięcia. Będe szukał płyty z chipem p35/p45 na allegro, może lepsze chłodzenie na proc. i dokupie ramu. Jeśli nie znajde czegoś przez 2 miechy może zastanowie się nad inną platformą. Jeszcze nic nie kupiłem i nie zamierzam póki co więc nie ma powodów do spinek... W każdym razie obaj chcieliście doradzić za to dzięki koniec.:)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnie aktualizacje statusu

    • WojTECH

      Pracujemy nad przywróceniem działania Tapatalk. Zostanie też uruchomiony kanał RSS. Reszta zgłoszonych problemów w działaniu forum jest już niezależnie rozwiązywana. 
      · 3 odpowiedzi
    • VindoV

      Wczoraj o 12 zamówione cloudy II na niemieckim amazonie za 50 euro, planowana dostawa pod drzwi początkowo była na piątek, wieczorem zmienili na czwartek, a przed chwilą gość mi je przyniósł, miła niespodzianka:)
      · 1 odpowiedź
    • ernorator

      Ktoś posiada jakieś miejsce gdzie można iso recovery acera dostać, model 5749z. Znalazłem tylko Siergieja, który chce 10$ na payapala.
      · 2 odpowiedzi
    • Arthass

      Zweryfikuj wiek przed kliknięciem. Parental Advisory Explicit Content.
       
      · 1 odpowiedź
    • wojciechu15

      Ogarnijcie sobie sygnaturki w profilach, bo nowy layout robi odstępy między wersami jak ktoś miał enterem przerzucone wersy i większość ma te sygnaturki strasznie rozwleczone. 
      · 2 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...